Had je zelf een betere in gedachte dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:49 schreef L.no het volgende:
en ook nog een baggertitel. Ga dan geen lapo jagen
L.noquote:
Ik haat jequote:
Laatste keer dat ik rekening hou met jouw wensenquote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik maak geen kuttitel, so don't blame me.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik rekening hou met jouw wensen
Dat dusquote:
Wat zit je nou te zeiken zeikerdquote:
Doe maar zo...quote:
Ja echt stomquote:
Ik haatquote:
quote:
Geen idee. Isdatzo is meestal voor me voordat ik de kans heb.quote:
Ik ben muzieksmurfquote:
Ga vliegenquote:
Vandaag nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee. Isdatzo is meestal voor me voordat ik de kans heb.
quote:
En ik dan?quote:
Lapo hunters zijn net als Joran van der Sloot.. je hoort er tijdje niks meer van... en dan zijn ze er plotseling weer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:49 schreef L.no het volgende:
en ook nog een baggertitel. Ga dan geen lapo jagen
Nee die is pedosmurfquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is meer voor bootje. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lapo hunters zijn net als Joran van der Sloot.. je hoort er tijdje niks meer van... en dan zijn ze er plotseling weer.
Die heb ik al lang nie meer gehoordquote:
Dat zijn bloemen, buiten, want lentequote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lapo hunters zijn net als Joran van der Sloot.. je hoort er tijdje niks meer van... en dan zijn ze er plotseling weer.
Ik doe toch niet andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef L.no het volgende:
[..]!
Wil je lolsmurf zijn dan? Steeds de zelfde soort grapjes maken?
Bloemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zijn bloemen, buiten, want lente
Nu begin ik weer tequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Bloemen.
Die mij hooikoorts geven
Liefde dat bloeit ftw.
Ik moest ook nog een Joran grap maken vandaagquote:
quote:
Check mn sig!quote:
jna!quote:
Haha, ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moest ook nog een Joran grap maken vandaag
Dit is de normale sc tempo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even voor mijn werk bezig en jullie zitten alweer op pagna twee van een nieuw topic.
Boerekool met worstquote:
Luctor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Ik ben even voor mijn werk bezig en jullie zitten alweer op pagna twee van een nieuw topic.
quote:
Nasi?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Spersiebonen? Dat eet de rest hier ook.
Robin van Persiebonenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Spersiebonen? Dat eet de rest hier ook.
quote:
quote:
Alles goed?quote:
Dit tempo is al lang geledenquote:
Mja, vroeger iig wel toch? Toen ik hier een newbie was.quote:
Pizzaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, zal het onthouden maar ik wil nog meer opties
Friet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, zal het onthouden maar ik wil nog meer opties
Maar dat is al zooooooo lang geleden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, vroeger iig wel toch? Toen ik hier een newbie was.
Wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, vroeger iig wel toch? Toen ik hier een newbie was.
Dat doet iedereen hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef jna het volgende:
Eigenlijk post ik alleen mee zodat mn record veilig is..
Zo oud ben ik heul niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat is al zooooooo lang geleden.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef jna het volgende:
Eigenlijk post ik alleen mee zodat mn record veilig is..
Oh dat valt ook wel meequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet![]()
Shit, volgens mij ben ik alleen met de frietzeggers
Je lacht wel, maar jij doet het ook alleen daarvoor!quote:
Ik heb trouwens een idee voor dat top10. Als ik Cali inhaal, dan gaat zij naar beneden en dan kan je haar ook inhalen en zo staan wij beiden erin.quote:
Daarom aanbid ik hemquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar jij doet het ook alleen daarvoor!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een idee voor dat top10. Als ik Cali inhaal, dan gaat zij naar beneden en dan kan je haar ook inhalen en zo staan wij beiden erin.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet![]()
Shit, volgens mij ben ik alleen met de frietzeggers
Deal!quote:
Ja maar ik moet weg dus dat werkt altijd in mijn nadeel danquote:
Jaquote:
True.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar ik moet weg dus dat werkt altijd in mijn nadeel dan
Ik ga al wegquote:
JE LUL WANT DIE HANGT TOCH WERKLOOS UIT JE BROEK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef jna het volgende:
NU WEET IK NOG STEEDS NIET WAT IK MOET ETEN!
quote:
Bonen met rijst.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef jna het volgende:
NU WEET IK NOG STEEDS NIET WAT IK MOET ETEN!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef jna het volgende:
JORAN OPGEPAKT!
VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dat is jullie faal.quote:
quote:Shit, volgens mij ben ik alleen met de frietzeggers
Hopelijk lang, want dan hebben we geen media-aandacht meer van hem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil weten hoe lang Van der Sloot moet zittenen of hij in een vies klein hokje mag wegrotten
Ik neem aan van wel, hij zal niet uitgeleverd worden lijkt mequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil weten hoe lang Van der Sloot moet zittenen of hij in een vies klein hokje mag wegrotten
Sorryquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo stil hoefde ook weer niet.
Dacht ik ff stoer mee te kotsen, zijn we al 2 pagina's verderquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Hopelijk lang, want dan hebben we geen media-aandacht meer van hem.
Wel aan peru volgens fok! Joran van der Sloot opgepaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, hij zal niet uitgeleverd worden lijkt me
Hoop van niet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, hij zal niet uitgeleverd worden lijkt me
Daarom moest ik lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht ik ff stoer mee te kotsen, zijn we al 2 pagina's verder
Ja maar daar heb je ook stinkende hokjes hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel aan peru volgens fok! Joran van der Sloot opgepakt
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met Nederland?
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met Nederland?
Dat is waar jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je ook stinkende hokjes hoor
Awesomequote:
Wat ben jij toch een spammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef L.no het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik ben echt zat van dat berichtquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een spammer.
VIESSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind d'r niet zo mooi als Nathalee trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, natalee heeft volgens mij wel wat meer kilo's make-upquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vinnik zo'n stom woord hequote:
Oh dat niet alleen, ze is minder grof gebouwd geloof ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, natalee heeft volgens mij wel wat meer kilo's make-up
Thanks!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, we zitten nu al op pagina 4
Ik vind ze allebei niet knap.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vinnik zo'n stom woord he
[..]
Oh dat niet alleen, ze is minder grof gebouwd geloof ik
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben echt zat van dat bericht
Heb het al 10x gezien vandaag
Nathalee heeft wat fijnere trekken dan die nieuwe. Als die nieuwe een boerin zou zijn, had ik het geloofdquote:
Spammert.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik vandaag nog maar één keer.
Wat is er mis met boeren?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nathalee heeft wat fijnere trekken dan die nieuwe. Als die nieuwe een boerin zou zijn, had ik het geloofd
Ah oke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nathalee heeft wat fijnere trekken dan die nieuwe. Als die nieuwe een boerin zou zijn, had ik het geloofd
Maar ploegen des te meer.quote:
Shoarmaquote:
Nee, vrolijk laten lopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je die schaap nou meegenomen of niet?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, vrolijk laten lopen
Hij keek nog wel de hele tijd vies naar me![]()
viessssssssssssssssssquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, vrolijk laten lopen
Had je je laarzen niet bij je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, vrolijk laten lopen
quote:
Ik ook, even mijn nieuwe rijstkoker testenquote:
kipquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook, even mijn nieuwe rijstkoker testen
Paar stukjes kip erbij, hoppa!
Ik kan nog steeds zo oplepelen hoe je een schaap moet neukenquote:
Succesquote:
quote:
"Dát komt uit Heerlen"quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een Limburger. Dat hoor je niet hoor.![]()
Ervaring?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds zo oplepelen hoe je een schaap moet neuken
quote:
Geen idee. Nog nooit geweest.quote:Goeie plek, dat Heerlen.
Meeten? Is serieus leuk daarquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geen idee. Nog nooit geweest.
Iewlquote:
Hoiquote:
Ja, serieus over nadenken eh? Dan trakteer ik je wel met iets wat je lekker vindt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien als ik vakantie heb.
Preciesquote:
Gaan we bij KFC eten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, serieus over nadenken eh? Dan trakteer ik je wel met iets wat je lekker vindt.
En wat voor eenquote:
Het gaat om het ideequote:
quote:
Jaquote:
Ik ook niet...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet verwacht.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga jij nog meedoen daaraan Dean?En dan L.no in de zaal en dan zodra iedereen heeft weggedrukt dat Lien roept dat ze je wilt hebben.
Eerst was het begonnen, dus ik wilde mijn eten opwarmen en rustig naar boven gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar?
![]()
De tijd gaat veels te snel de laatste tijd.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst was het begonnen, dus ik wilde mijn eten opwarmen en rustig naar boven gaan.
Ondertussen nadat ik het zei, gingen 10 minuten weg door het fok!en. Daarna nog 5 min.
Daarna ging ik mijn eten opwarmen, mijn pc van mijn kamer aanzetten en ging weer 10 min. fok!en in de huiskamer![]()
Daarna het eten nog een keer opwarmen, want na die 10 min is het wat kouder.. en dan moest ik mijn pc van mijn kamer herstarten omdat het vast zat.
Even tv aangezet met mijn eten en toen werd die vent weggestemd en het was afgelopen.
Daar had ik vandaag ook wel af en toe last van.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Hier hoort maar één reactie bij:
SBS6.quote:
Goeie shit ehquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef Etcetera het volgende:
The Big Bang TheoryWaarom heb ik niet eerder een echte kans gegeven
![]()
![]()
quote:
Lekker Sheldon afzeikenquote:
quote:Penny: Hey, if you guys need a fourth, I'll play.
Leonard: Great idea!
Sheldon: Uh, no. The wheel was a great idea. Relativity was a great idea. This is a notion, and a rather sucky one at that.
Penny: Why?!
Sheldon: Why? Oho, Penny, Penny, Penny.
Penny: Oho, what, what, what?
Sheldon: (as Penny picks up the controller) This is a complex battle simulation with a steep learning curve. There are a myriad of weapons, vehicles, and strategies to master, and not to mention an extremely intricate back story.
Penny: (explosion from the TV) Oh, cool! Whose head did I just blow off?
Sheldon: Mine.
quote:
quote:
Ik heb een stuk of 4 nieuwe foto's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee trouwens wat er veranderd is, maar het ziet er goed uit.
Ik heb ze gezien.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien.Maar geen idee wat de oude waren.
Dus die heb ik ook bekeken.
als jij maar de lapo maakt. ik weet geen tt op dit momentquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zullen we deze nog even volmaken?
Waar zaagmans een kleurtje opdoet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef L.no het volgende:
[..]
als jij maar de lapo maakt. ik weet geen tt op dit moment
Ik moet ook bovenaan komen daar, dus heb er nog twee nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:59 schreef L.no het volgende:
[..]
als jij maar de lapo maakt. ik weet geen tt op dit moment
Nee, geen. ik ga dit weekend mooi niets doen. Met mijn lichaam kan ik sowieso niet veel doen meer naast mensen bezoeken zoals Dean.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb jij al plannen voor het weekend, L.?
Een keertje niets doen is ook wel eens lekker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, geen. ik ga dit weekend mooi niets doen. Met mijn lichaam kan ik sowieso niet veel doen meer naast mensen bezoeken zoals Dean.
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zaagmans komt bij mij (bijna) altijd op woensdag niet vrijdag/eind van de donderdag.
Softbal is toch leuk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
morgen moet ik verplicht aan de selectie meedoen van softbal.
Ik doe wel vaker nietsquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een keertje niets doen is ook wel eens lekker.
Zaagmans die komt op woensdag langs om de week doormidden te zagen.quote:
Klopt, heel leuk zelfs, maar het blijft kut als ik echt niet sneller kan lopen dan een omaatje. Van school naar huis lopen is al een hell.. en ik woon 5 minuten daar vandaan.quote:
oh leuk. Dan ben je daarna helemaal uitgeput.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt, heel leuk zelfs, maar het blijft kut als ik echt niet sneller kan lopen dan een omaatje. Van school naar huis lopen is al een hell.. en ik woon 5 minuten daar vandaan.
Ik ga mezelf martelen morgen.. want ik heb naast die selectie nog 2 uur gym.
Maar zoals ik zei.. ik heb weinig te doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben je Antiliaan voor.
Dan is een hele weekend niets doen wel chill.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh leuk. Dan ben je daarna helemaal uitgeput.
Daar heb je een activiteit om te doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei.. ik heb weinig te doenIk wil in dit weer lekker wandelen in het bos en foto's maken eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |