Niet echt. Je bent een kloontje of zo?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie kennen mn oude UI ook niet?
[ afbeelding ]
Nee. Alhoewel. Zat jij niet vaak in F&F?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens een familie. :Squote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ik heb meer medelijden met de familie van de mensen in de OP.
dan voor de mensen om je heenquote:
Nee, niet vaak ik post er af en toe wel eens wat..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Alhoewel. Zat jij niet vaak in F&F?
Laat me raden; Fok!stok topic?quote:
Je post niet zo vaak in KLB vergeleken met de rest en zoveel aandacht trek je niet om bij deze lijst te horen. Face it, je bent een normale user.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Je post niet zo vaak in KLB vergeleken met de rest en zoveel aandacht trek je niet om bij deze lijst te horen. Face it, je bent een normale user.
Gewoon vaak baggeren met veel kuttopics, veel bans krijgen en mensen irriteren. Doe je best.quote:
Mwahh, ik hoef er niet bij te horenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon vaak baggeren met veel kuttopics, veel bans krijgen en mensen irriteren. Doe je best.
quote:
Dat is niet weinig idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwahh, ik hoef er niet bij te horenik vind 64 notes meer dan genoeg
Helemaal over maar 17000 postsquote:
Dat was alleen een boos topic naar swarmahoer toequote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef tong80 het volgende:
Iemand die zelf om medelijden vraagt en een medelijden topic opent. Je zou er bijna medelijden mee krijgen.
Stage stopgezet.
Je had hem ook een PM kunnen sturen. Dit is zielig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat was alleen een boos topic naar swarmahoer toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |