Ja aangezien ik dus geen mod kan worden lukt dat dus nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Rectum het volgende:
Deze kan dicht TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik loop dus stage bij het bedrijf Klaagbaak, en het beviel mij prima. Kreeg ik net een PM (online-berichtje via Klaagbaak, we zijn een modern bedrijf) dat ik niet meer welkom ben. Kennelijk hebben mijn collega's geklaagd vanwege mijn "aparte" gedrag.
Je wordt bedankt, swarmahoer.
Volgend subforum beter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja aangezien ik dus geen mod kan worden lukt dat dus niet
Onzin voor je leven lijkt me een goed plekje voor jou om daar stage te gaan lopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik loop dus stage bij het bedrijf Klaagbaak, en het beviel mij prima. Kreeg ik net een PM (online-berichtje via Klaagbaak, we zijn een modern bedrijf) dat ik niet meer welkom ben. Kennelijk hebben mijn collega's geklaagd vanwege mijn "aparte" gedrag.
Je wordt bedankt, swarmahoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |