quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom met mij meefokken op het Eendrachtsplein. Lig lekker in het zonnetje. Ben ik hip met mijn iPhone en jij met jouw HTC/Samsung/Nokia/BB.
Dan kun je niet eens seks meer met hem hebben voordat je vagijn weer opnieuw is opgerekt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een grote penis om het te compenseren.
Hij en die kale?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TYFUS EY, ZIJN JULLIE EEN TWEELING OF WAT IS DIT.
![]()
![]()
.
hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TYFUS EY, ZIJN JULLIE EEN TWEELING OF WAT IS DIT.
![]()
![]()
.
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kun je niet eens seks meer met hem hebben voordat je vagijn weer opnieuw is opgerekt.
Meisjes zonder elastische punani.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kun je niet eens seks meer met hem hebben voordat je vagijn weer opnieuw is opgerekt.
Kom niet ouwehoeren ik knock je der mee uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, Aziatische sahbi's en zo.
Maar volbloed zijn ze stom. Beter gewoon halfbloedjes indo's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, Aziatische sahbi's en zo.
Dat is die punani dan toch juist? Dat hij elke keer weel terug gaat in heel strakke vorm na het uitrekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meisjes zonder elastische punani.
Ik kan dit beamen. Hij knockt mij er zelfs mee uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom niet ouwehoeren ik knock je der mee uit.
Tuuuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Hey Kurk, heb jij niet meer foto's van jezelf?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |