quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom met mij meefokken op het Eendrachtsplein. Lig lekker in het zonnetje. Ben ik hip met mijn iPhone en jij met jouw HTC/Samsung/Nokia/BB.
Dan kun je niet eens seks meer met hem hebben voordat je vagijn weer opnieuw is opgerekt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een grote penis om het te compenseren.
Hij en die kale?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TYFUS EY, ZIJN JULLIE EEN TWEELING OF WAT IS DIT.
![]()
![]()
.
hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
TYFUS EY, ZIJN JULLIE EEN TWEELING OF WAT IS DIT.
![]()
![]()
.
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kun je niet eens seks meer met hem hebben voordat je vagijn weer opnieuw is opgerekt.
Meisjes zonder elastische punani.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan kun je niet eens seks meer met hem hebben voordat je vagijn weer opnieuw is opgerekt.
Kom niet ouwehoeren ik knock je der mee uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, Aziatische sahbi's en zo.
Maar volbloed zijn ze stom. Beter gewoon halfbloedjes indo's.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wel, Aziatische sahbi's en zo.
Dat is die punani dan toch juist? Dat hij elke keer weel terug gaat in heel strakke vorm na het uitrekken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meisjes zonder elastische punani.
Ik kan dit beamen. Hij knockt mij er zelfs mee uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom niet ouwehoeren ik knock je der mee uit.
Tuuuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Hey Kurk, heb jij niet meer foto's van jezelf?
quote:
Maar alles is bij jullie het zelfdequote:
Wise heeft alleen maar uitgelubberde hoerenkutten geneukt.quote:
Beter concentreer je je op het poolen.quote:
Net alsof een volbloed in Nederland komt wonen. Denk eens na.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar volbloed zijn ze stom. Beter gewoon halfbloedjes indo's.
Dan heb ik verkeerd gelezen denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is die punani dan toch juist? Dat hij elke keer weel terug gaat in heel strakke vorm na het uitrekken.
Ja, anders waren jongentjes als Reetveter hier nooit geweest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof een volbloed in Nederland komt wonen. Denk eens na.
Wat doet een tweeling bij jou in de vriezer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar alles is bij jullie het zelfde. Tweeling, sweet
![]()
.
Er ligt er nog een bij ons in de vriezer dacht ik.
Hoeren trainen hun vaginaspieren heel goed, dus als het goed is merk je daar niets van als ze die spieren goed gebruikt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wise heeft alleen maar uitgelubberde hoerenkutten geneukt.
Dat was beter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, anders waren jongentjes als Reetveter hier nooit geweest.
JE SNAPT ME WEL, CHAI.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeren trainen hun vaginaspieren heel goed, dus als het goed is merk je daar niets van als ze die spieren goed gebruikt.
Liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat doet een tweeling bij jou in de vriezer?
Maar dat maakt verder ook niet uit. Ik kom nooit zulke jongentjes als Reetveter tegen. Beetje jammer dan weer. Echt alsof hij de enige indo is weet je. Beetje trieste bedoeling weer.quote:
Mensen zijn altijd zo respectloos tegenover hoeren, maar je moet je realiseren dat het best een arbeidsintensief beroep is.quote:
nee jij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beter concentreer je je op het poolen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar alles is bij jullie het zelfde. Tweeling, sweet
![]()
.
Er ligt er nog een bij ons in de vriezer dacht ik.
studentenkuttenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wise heeft alleen maar uitgelubberde hoerenkutten geneukt.
Weet ik. Maar de gedachte dat je met je pik in andermans zaad moet roeren is vies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd zo respectloos tegenover hoeren, maar je moet je realiseren dat het best een arbeidsintensief beroep is.
In Roffa wonen alleen maar Turken en Marokkanen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dat maakt verder ook niet uit. Ik kom nooit zulke jongentjes als Reetveter tegen. Beetje jammer dan weer. Echt alsof hij de enige indo is weet je. Beetje trieste bedoeling weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |