Welkom terug, reetveter.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welkom terug, reetveter.
Voer uw zoekwoorden in Zoekformulier verzenden
WWW FOK!forum FOK!
log uit | abonnementen | profiel | opties | reset sessie | zoeken
gebruiksovereenkomst en faq
bookmarks | actieve topics | mijn actieve topics | nieuwe topics
index code #37
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Welkom terug, reetveter.
Voer uw zoekwoorden in Zoekformulier verzenden
WWW FOK!forum FOK!
log uit | abonnementen | profiel | opties | reset sessie | zoeken
gebruiksovereenkomst en faq
bookmarks | actieve topics | mijn actieve topics | nieuwe topics
index code #37
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.
Betaal 4 euro en post er hier een screenshot van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
Hij heeft mij al 10 positieve notes gegeven
ik hoop mijn positieve note ooit nog te ontvangenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:18 schreef Mozy het volgende:
Hij heeft mij al 10 positieve notes gegeven
Nou?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef reetveter het volgende:
Laf, oooh laf, i gotta tell what I feel about youuuuuuu
In welk context?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je er al misbruik van gemaakt?
Ik heb er maar 1.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik hoop mijn positieve note ooit nog te ontvangen
Ja?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef reetveter het volgende:
Laf, oooh laf, i gotta tell what I feel about youuuuuuu
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
Echt he, ik ben zo brak als een gympie en ga dus zo boksen. 1 stoot in mijn maag en ik nek de hele toko onder
![]()
.
quote:
Dat je om half 5 's middags nog brak bent. Ik dacht altijd dat alleen meisjes dat hadden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:23 schreef reetveter het volgende:
Echt he, ik ben zo brak als een gympie en ga dus zo boksen. 1 stoot in mijn maag en ik nek de hele toko onder
![]()
.
Je mag hem hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij je lichaam al hebt verkocht aan Otis. Derhalve heb ik nu dibs op reetveter.
Ja, gaat opzich wel. Straks nog de loverboy spelen hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beetje topics verkrachten, dit, dat, alles.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
DuTanker-T, verdwijn terug in de OP van Michielos. Loser.
Lekker, veel zoete kutjes geproefdquote:
Dat zal zo moeilijk niet zijn met de sletjes hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, gaat opzich wel. Straks nog de loverboy spelen hier.
Het is de vier euro niet waard, geloof me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, het is eckt waar. Check maar.
Stuur maar even via PM.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is de vier euro niet waard, geloof me.
De deur stond open en het raam ertegenover ook.quote:
Voor 4 euro geef ik je mijn notesquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is de vier euro niet waard, geloof me.
;<quote:
Waarom als ik iedereen z'n notes al kan inlezen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor 4 euro geef ik je mijn notes
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We hadden net via PM een date afgesproken. Gewoon vriendschappelijk dan wel hè.
ahahahahah jij bent kapot grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Als we al onze klonen verzamelen dan zal ik wel in de buurt komen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor 4 euro geef ik je mijn notes
Copy / paste mijn 62 notes eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom als ik iedereen z'n notes al kan inlezen?
Ik heb 'm al afgewerkt hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We hadden net via PM een date afgesproken. Gewoon vriendschappelijk dan wel hè.
Van alle interessante personen lezen, beetje terug naar 2005 ongeveer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom als ik iedereen z'n notes al kan inlezen?
Hij heeft een prima lichaam.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In je dromen al meerdere malen, ja.
De notes van BrauN.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van alle interessante personen lezen, beetje terug naar 2005 ongeveer.
Ja, erg?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Maar o.us jij bent serieus onze oppasser? Omnomnomnom.
Oke. Voor mij is het alleen vriendschappelijk, hoor. Reetveter heeft een vriendinquote:
BrauNquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Hahah mijn huisbaas is zo'n vent he. Ik belde hem zo op of die mijn rolluik kon maken.Zegt die: "Ja ik heb een bedrijf gebeld, zijn ze nog steeds niet langs geweest, jongejongejonge".
Terwijl ik nog nooit heb aangegeven dat die het moest repareren. Die kerel is non-stop in full defense mode.
Noem ze eens op per PM.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel klonen van mij in de prullenbak liggen alsjeblieft. Dat wil ik graag weten.
Net alsof ik al mijn accounts nog weet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet al je accounts bij elkaar optellen lullo.
Gelukkig heeft hij een grote penis om het te compenseren.quote:
Nou je weet vast wel dat het meer dan 1 is he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik al mijn accounts nog weet.
TYFUS EY, ZIJN JULLIE EEN TWEELING OF WAT IS DITquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik baal van deze dagen.. Kan helemaal niks doen dan vervelen en peerijsjes eten![]()
![]()
film kijken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik baal van deze dagen.. Kan helemaal niks doen dan vervelen en peerijsjes eten![]()
![]()
Kom met mij meefokken op het Eendrachtsplein. Lig lekker in het zonnetje. Ben ik hip met mijn iPhone en jij met jouw HTC/Samsung/Nokia/BB.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Echt niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou je weet vast wel dat het meer dan 1 is he.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is deze nog steeds zo ongelooflijk vet?
Dat zit in de genen in Azië.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een grote penis om het te compenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |