Oke. Voor mij is het alleen vriendschappelijk, hoor. Reetveter heeft een vriendinquote:
BrauNquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Hahah mijn huisbaas is zo'n vent he. Ik belde hem zo op of die mijn rolluik kon maken.Zegt die: "Ja ik heb een bedrijf gebeld, zijn ze nog steeds niet langs geweest, jongejongejonge".
Terwijl ik nog nooit heb aangegeven dat die het moest repareren. Die kerel is non-stop in full defense mode.
Noem ze eens op per PM.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel klonen van mij in de prullenbak liggen alsjeblieft. Dat wil ik graag weten.
Net alsof ik al mijn accounts nog weet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet al je accounts bij elkaar optellen lullo.
Gelukkig heeft hij een grote penis om het te compenseren.quote:
Nou je weet vast wel dat het meer dan 1 is he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik al mijn accounts nog weet.
TYFUS EY, ZIJN JULLIE EEN TWEELING OF WAT IS DITquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik baal van deze dagen.. Kan helemaal niks doen dan vervelen en peerijsjes eten![]()
![]()
film kijken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik baal van deze dagen.. Kan helemaal niks doen dan vervelen en peerijsjes eten![]()
![]()
Kom met mij meefokken op het Eendrachtsplein. Lig lekker in het zonnetje. Ben ik hip met mijn iPhone en jij met jouw HTC/Samsung/Nokia/BB.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
![]()
Echt niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou je weet vast wel dat het meer dan 1 is he.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:36 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is deze nog steeds zo ongelooflijk vet?
Dat zit in de genen in Azië.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een grote penis om het te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |