En iedere computer die Airfoil draait.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:55 schreef no1uknow het volgende:
Niet alleen Airport Express, ook de AppleTV kan dat.
Wat hebben de mogelijkheden van Airfoil te maken met draadloos streamen van muziek?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En iedere computer die Airfoil draait.
Vooral de top redenen voor Motorola en Blackberry zijn leukquote:Apple: Applications (17%), Features/Functionality (16%), Ease of Use/Reliability (15%)
Motorola: Verizon Carrier (39%), Features/Functionality (12%), Android OS (12%)
HTC: Features/Functionality (17%), Windows Compatibility (16%), Android OS (13%)
RIM/BlackBerry: Company Provided Phone (24%), Email (15%), Price/Deals (11%)
Alles wat Airfoil draait kun je vanuit iTunes draadloos muziek heen sturen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat hebben de mogelijkheden van Airfoil te maken met draadloos streamen van muziek?
Oh nice die functie kende ik nog niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alles wat Airfoil draait kun je vanuit iTunes draadloos muziek heen sturen.
Zie nu op de site dat het net iets anders zit: als je Airfoil hebt kun je Airfoil speakers gratis downloaden en daarheen sturen. Draait onder Windows, Linux, OS X en iPhone/iPad. Zelfde principe maar iets andere opzet dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oh nice die functie kende ik nog niet.
Als je de Squeezebox 'Boom' koopt heb je zelfs speakers ingebouwd, kwaliteit zal niet top zijn maar dan is het zeker verplaatsbaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Naja, ik heb niet meerdere computers in huis staan waar ik continue muziek heen wil streamen. Dus dat airfoil is wat overdreven. Maar zo'n squeezebox zou wel handig kunnen zijn omdat het nog enigzins makkelijk verplaatsbaar is en dan hoef ik de mediaserver niet te verplaatsen als er weer eens een feestje gegeven wordt. Airport express had ik ook aan gedacht maar dan zit je weer met een extra accesspoint.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_China_Probremquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef no1uknow het volgende:
"Probrem"?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
En ach, ik koop toch geen Apples meer. Veel te veel gedoe.
Er komen binnenkort nieuwe uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef The_Verve het volgende:
Vorige week een nieuwe Macbook Pro () gekocht.
(tvp)
Stil nou, ik wilde 'm even fokken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is net een upgrade-ronde met i5s geweest hoor.
http://www.sitecom.com/Wireless-Audio-Transmitter/WL-060/p/689quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah nou ja, dan wacht ik wel op een mooie aanbieding op iBood of 1df.nl Volgens mij heb ik ze daar ooit gezien maar nooit echt gekeken wat voor apparaat dat was. Al denk ik dat de ingebouwde speakers wat te weinig volume levert voor een feestje met tig mensen...
Er is inderdaad altijd wel iets nieuws om naar uit te kijken. Intel komt later dit jaar met een reeks nieuwe mobiele Core i's. Dan kun je denken, mooi ik wacht daar op. Maar zijn die eindelijk uit, dan staan de nieuwe Sandy Bridge CPU's alweer bijna klaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Q. het volgende:
En daarbij, lekker boeien. Alsof je MBP minder gaat werken als er een sneller model uitkomt. In de wereld van computers kan je wel blijven wachten.
Niks mis meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef n8n het volgende:
Wat is er mis met een Airport Express dan? Ik heb ook een tijdje voor alternatieven gezocht maar kwam toch tot de conclusie dat de Airport (voor mij) het beste werkt.
Ik kreeg deze in m'n Mail vandaag, een kleine gniffel was het gevolgquote:Apple does it again!
Apple announced today it has developed a
breast implant that can store and play music.
The iTit will cost from $499 to $699,
depending on cup and speaker size.
This is considered a major social breakthrough,
because women are always complaining about men
staring at their breasts and not listening to them.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef Q. het volgende:
Hmmm, kom zojuist een oude post van mezelf tegen via de mooie search.
[..].
Draait die Gallery nou soepel op een iPad? Want in Safari op mijn MBP is het supersoepel, maar op mijn iPhone 3G is het een ramp.quote:
Draait heel soepel hier op iPad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Draait die Gallery nou soepel op een iPad? Want in Safari op mijn MBP is het supersoepel, maar op mijn iPhone 3G is het een ramp.
Welke tijdzone zit jij vandaag?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
goede avond!
Good times, good times.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef Q. het volgende:
[..].
Jarno en ik waren het ook niet altijd eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef Q. het volgende:
[..].
In dat topic wat Q aanhaalt is het ook erg gezellig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jarno en ik waren het ook niet altijd eens![]()
[The wars] FF vs IE / vi vs Emacs / OSX vs Vista vs Linux 2.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In dat topic wat Q aanhaalt is het ook erg gezellig.
Leuk daar?quote:
Nee.quote:
Helaas ben ik niet op vakantie Tis nu kwart voor 7 en ik zit nog te werken. Das wel een nadeel van tijdverschil, ben je toch geneigd om in de avonduren bij te blijven met het werk thuisquote:Ik was laatst in Marokko, daar hadden ze zomertijd ingevoerd maar het grootste deel van de wereld leek dat nog niet te weten. Inclusief onze telefoons en het grootste deel van de klokken daar. Gelukkig is tijd een relatief begrip op vakantie
Sterkte, dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Helaas ben ik niet op vakantie Tis nu kwart voor 7 en ik zit nog te werken. Das wel een nadeel van tijdverschil, ben je toch geneigd om in de avonduren bij te blijven met het werk thuis
beruchte TU-delft linkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Smultie2 het volgende:
Kan iemand mij de beruchte TU-delft link eens sturen naar f_smulders @ hotmail . com
Lowercase, Tijn. All the differencequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Maar nu komen ze met dit plaatje naar buiten:
[ afbeelding ]
Echt, WTF
Valt me nu pas op dat het iPhone-keyboard in All Caps is, eigenlijk. En niet veranderd als je op Shift drukt.quote:
En weer zo'n geweldige innovatie van Samsung!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat het iPhone-keyboard in All Caps is, eigenlijk. En niet veranderd als je op Shift drukt.
Ik moest lachen. Nou ja, beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Heeft de grafisch vormgever van Samsung eerst een week stage bij Apple gelopen ofzo? Eerst kwamen ze in het vorige topic al met deze telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, WTF
Done.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Smultie2 het volgende:
Kan iemand mij de beruchte TU-delft link eens sturen naar f_smulders @ hotmail . com
No. Fucking. Way.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Tijn het volgende:
Heeft de grafisch vormgever van Samsung eerst een week stage bij Apple gelopen ofzo? Eerst kwamen ze in het vorige topic al met deze telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt, WTF
Kun je voor de rest van de klas ook meteen even uitleggen wat de beruchte TU-Delft link inhoudt?quote:
Deze link toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Smultie2 het volgende:
Is 'speciaal' voor de studenten van de TU-Delft. Heb je volgens mij 12% korting.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je voor de rest van de klas ook meteen even uitleggen wat de beruchte TU-Delft link inhoudt?
Dat ja, of gewoon annulering van je order.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef EvilMarc het volgende:
Wat gebeurt er als ze je pakken met onterecht gebruik van die TU link?
Enkel volle mep?
Omdat ze naar je bewijs van inschrijving vragen, zoals bv je pasje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef EvilMarc het volgende:
Maar hoe kunnen ze nu weten of je een student van de TU bent of een student van een andere instelling?
Dan is dat pas sinds kort?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij doet UPS een foto scannen van je studentenpas.
Klinkt misschien heel stom, maar als je hem echt niet kan missen kun je er dan niet gewoon wat druppels secondelijm tussen doen ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Is het trouwens een bekend probleem dat de 'rubberen' onderkant van de unibody (Macbook) loslaat. Mijn Macbook vertoont dit probleem, net 5 maanden oud. :/
edit: Ah, ja dus
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=11607610
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=11448703
Crapzooi, kan mijn laptop eigenlijk niet missen.![]()
Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Owja omt was het hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben bang dat Apple dan met het afwijzende garantievingertje gaat lopen zwaaien. 'Echt nodig is natuurlijk relatief, ik werk voor een (apple) website waar verwacht wordt dat ik dagelijks meuk schrijf. Met de keynote maandag kon het eigenlijk niet op een rotter moment.
Gekke is overigens dat het losgelaten stuk rubber ook niet meer 'past' hou een opbolling over, ook als ik het strak trek
Mijn vriendin heeft in januari een iMac gekocht via de UU en dat is niet gecontroleerd. Niet aan de deur, nergens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij doet UPS een foto scannen van je studentenpas.
www.tweedehandsmac.nlquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik krijg Dinsdag een gesealde Powerbook van 2003.![]()
Iemand enig idee wat dat tegenwoordig nog waard is?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 04:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, collega vliegt vandaag naar San Francisco voor WWDC '10.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:00 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja hoor deze zijn net afgeprijsd omdat er zogenaamd nieuwe modellen zijn waar je dan dood leuk hoofdprijs voor betaald dus je betaald eigenlijk nog steeds veel voor outdated componenten er zijn bijna geen enkel fabrikanten die socket 775 gebruiken als je voor zelfde prijs vele mallen sneller hebt.
Tweakersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand weer eens geconfronteerd met een alternate systeempje vergelijkbaar met een iMac
[..]
Het is altijd wel fascinerend welke argumenten nu weer uit de hoge hoed worden getrokkenquote:
ik ookquote:
Mooi topic.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand weer eens geconfronteerd met een alternate systeempje vergelijkbaar met een iMac
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:05 schreef no1uknow het volgende:
Correctie, Bovenin Wijzig -> Spelling -> Spelling... dan is het voor alle tekst in je presentatie.
Handbrake wellicht? Ik zet nooit filmbestanden om naar avi/divx, maar handbrake is volgens mij vrij breed qua formats.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef nelisb het volgende:
Hoe kan ik een dvd omzetten naar avi/divx op m'n MacBook?
ffmpegXquote:Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef nelisb het volgende:
Hoe kan ik een dvd omzetten naar avi/divx op m'n MacBook?
Apple's lost founder: Jobs, Woz and Waynequote:So much for web standards. Not only is user-agent sniffing absolutely the wrong way to determine the HTML5 capabilities of the current user, the implicit suggestion is that HTML5 is something only Apple supports.
quote:That agreement gave him a 10 percent ownership stake in Apple, a position that would be worth about $22 billion today if Wayne had held onto it.
But he didn't.
4 maar?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen even 4 topics vol spammen met de WWDC ?
Succes, ik volg het via de SMSquote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen even 4 topics vol spammen met de WWDC ?
Wet van de remmende voorsprong hè? Ik droomde trouwens dat ik een soort iPad had maar dan variant die je gewoon kon opvouwen alsof het een krant was.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ze moeten overigens wel met wat revolutionairs komen willen ze de concurrentie achter zich laten. Android loopt in, en snel. Nu vertrouw ik wel dat 4.0 deze inhaalslag enigszins kan temperen, maar wat is de One more thing?
Inderdaad redelijk dom van apple als je zo op flash hebt lopen hameren.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef jakkop het volgende:
Apple’s HTML5 Showcase Less About Web Standards, More About Apple
[..]
iPhone 4HD of een update aan hun routersquote:
Volgens de Tweakers wel in elk geval.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar krijgen we een nieuwe safari?
Ik denk het niet, maar ik hoop het wel.quote:Met top tabs?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ladies and Gentlemen, We've got him
The new trackpad
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)c-trackpad-revealed/
Ik wacht lekker een paar uur en kijk dan 's avonds laat of de volgende ochtend de video. Veel toffer.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dat ga ik niet meer meemaken.
Dat soort mensen haat ik intens!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
echt dat imac topic van joers "Nee een imac is wel duur want je kan goedkopere hardware krijgen"
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Tijn het volgende:
Samsung, meesters der innovatie, hebben bedacht dat ze hun revolutionaire telefoons ook een maatje groter aan kunnen bieden.
[ afbeelding ]
Het is toch niet te geloven, dit
Want!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
The new trackpad
[ afbeelding ]
zin inquote:Op maandag 7 juni 2010 10:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
The new trackpad
[ afbeelding ]
Lang niet alle technieken die Apple gebruikt in die demo's worden ondersteund door andere browsers. Ik geloof dat Safari de enige browser is die de demo's perfect kan weergeven. HTML5 is namelijk nog niet echt een concrete standaard, het staat nog niet helemaal vast welke elementen er in worden opgenomen. Je moet die demo's dan ook meer als een proof-of-concept zien; Apple laat zien welke dingen mogelijk zouden kunnen zijn met HTML5.quote:Op maandag 7 juni 2010 06:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad redelijk dom van apple als je zo op flash hebt lopen hameren.
Is Apple al niet bezig met de rechtzaken voor te bereidenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Tijn het volgende:
Samsung, meesters der innovatie, hebben bedacht dat ze hun revolutionaire telefoons ook een maatje groter aan kunnen bieden.
[ afbeelding ]
Veel beter dan de iPad, want Flash!!!!!11quote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.adobe.com/support/security/advisories/apsa10-01.htmlquote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Veel beter dan de iPad, want Flash!!!!!11
quote:
Dat dus niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb. Er. Zin. In.
Overmorgen naar de USA, dus hoop op wat moois vanavond. [quote]
Dat ongetwijfeld.
[quote]En een sterke koersstijging van de euro morgen.
Dat zou idd wel prettig zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
AppleTV voor 99 dollar neem ik gelijk mee iig. Mits ie komt.
Gewoon -1 gehad. Dramaquote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef rubje het volgende:
[..]
en toen kwam je klaar en werd je gebanned zeker?
Drama genoeg om het even te vermelden in de Apple SC op FOK! iig.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Gewoon -1 gehad. DramaHet gaat me er ook niet om per se te trollen, maar de kortzichtigheid in bijna ELK nieuwsonderwerp lokt het vanzelf uit.
Doe eensch linkje geven danquote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef fyah het volgende:
[..]
Gewoon -1 gehad. DramaHet gaat me er ook niet om per se te trollen, maar de kortzichtigheid in bijna ELK nieuwsonderwerp lokt het vanzelf uit.
Ik ben al anderhalf jaar geband bij T.net. Prutsers eersteklas. Zelfs Paul Thurrot durft daar niet te komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef fyah het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn niet vandaagquote:
Video? Is er niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Tware het volgende:
Ergens een livefeed? Ik wil de Iphone HD wel live zien natuurlijk
Ja, maar geen livestream, dat doen ze al jaren niet meer. Ergens morgen zal een video uitkomen, voor live updates moet je het met macrumorslive.com, engadget.com, de sms-service van OMT of dit topic doenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:10 schreef Tware het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was er bij de meeste keynotes wel ergens een linkje
Ik ga voor Engadget. Bij gebrek aan Gizmodo.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, maar geen livestream, dat doen ze al jaren niet meer. Ergens morgen zal een video uitkomen, voor live updates moet je het met macrumorslive.com, engadget.com, de sms-service van OMT of dit topic doen
Ik heb het verder niet zo gevolgd maar mocht Gizmodo echt niet komen?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga voor Engadget. Bij gebrek aan Gizmodo.
Nope.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet zo gevolgd maar mocht Gizmodo echt niet komen?.
Vanwege die gejate 4G prototype?quote:
Ze hadden de ihpone hd tenslotte al gezienquote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet zo gevolgd maar mocht Gizmodo echt niet komen?.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:39 schreef Tware het volgende:
[..]
Ze hadden de ihpone hd tenslotte al gezien
Neuh.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ben inderdaad ook zeer benieuwd, nieuwe iMacs hoop ik.
Dat denk ik dan weer niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ben inderdaad ook zeer benieuwd, nieuwe iMacs hoop ik.
Dan koop je de 27"quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een iMac 20" en wil een grotere.
Er is 27 joh!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een iMac 20" en wil een grotere.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je bent beroemd, Roel!
[ afbeelding ]
Alsof Roel ooit een cafe van binnen heeft gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je bent beroemd, Roel!
[ afbeelding ]
dat noemen ze relatief. Bij de introductie zal het een stuk harder zijn gegaan als nuquote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke 3 seconden wordt een iPad verkocht. Damn.
Het is een beetje als mijn post-gemiddelde.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat noemen ze relatief. Bij de introductie zal het een stuk harder zijn gegaan als nu
Goochelen met cijfertjes
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof Roel ooit een cafe van binnen heeft gezien.
Ik heb dat uitgezet wat een gelul.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
Die gasten daar bij One More Thing halen gewoon die shit bij MacRumors vandaan ofzo en breien er een verhaaltje aan vast.
Uiteraard. Ze moeten iets als ze er zelf niet zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
Die gasten daar bij One More Thing halen gewoon die shit bij MacRumors vandaan ofzo en breien er een verhaaltje aan vast.
Waren ze vorige keer ook niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze moeten iets als ze er zelf niet zijn.
Wat hebben zij dan gejat?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze moeten iets als ze er zelf niet zijn.
Iets anders is er dan ook niet te vertellen...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ze lezen dit letterlijk voor:
[ afbeelding ]
De iPad wel, maar de iBooks-applicatie niet. Nu kun je PDFs in je 'virtuele boekenkast' daar stoppen, zoals illegaal gedownloadde boeken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef Pheno het volgende:
Kon dat ding dan al geen pdf's?
Preuts mannetje dat het is.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
Nou, al dat software gebull. Nee, ik hoef geen netflix op een iphone. Krijg ik er dan ook een vergrootglas erbij?
Nee, een iPhone-HD met een HDMI-tv-dock.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef Pheno het volgende:
Nou, al dat software gebull. Nee, ik hoef geen netflix op een iphone. Krijg ik er dan ook een vergrootglas erbij?
En koeien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
"10:19 am Introducing "farming for the iPhone."
Jeej, verse tomaten op mijn iPhone.
Levert centjes opquote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef no1uknow het volgende:
Kom op skip deze onzin alsjeblieft, is zo onderhand vaste kost aan het worden op alle Apple events.
Nouquote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
Mijn god, nu baal ik van mijn Desire. ZIj hebben wel Farmville ja!
Voor jou is het onzin, voor iemand anders kan het zo maar de reden zijn een iPhone wel of niet te kopen, dat Farmville gebeuren. Beetje geduld mensen, sjees.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef no1uknow het volgende:
Kom op skip deze onzin alsjeblieft, is zo onderhand vaste kost aan het worden op alle Apple events.
"We now have withering crop push notifications." Big laughs.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef EvilMarc het volgende:
We Rule > Farmville.
Ik heb alleen geen van beide ooit gespeeld
Oké.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
Apple gaat een gamingconsole aankondigen las ik net op 4chan, werden ook foto's gepost.
En dan al die krassen op het scherm zeker. is dat wel verzekerd?quote:
Dan plug je je gitaar d'r in en dan heb je dat vergrootglas nodig wat eerder genoemd werdquote:
iPad, die is er al. Met levensgrote Farmville.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Edwinuss het volgende:
Apple gaat een gamingconsole aankondigen las ik net op 4chan, werden ook foto's gepost.
ipad crap.quote:
Ja klopt. Iedereen die ik ken met een iPhone heeft het geinstalleerd. En dat zijn redelijk veel mensen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:27 schreef KingOfMars het volgende:
Tap Tap is toch al vrij groot op de iPhone?
http://www.ipodnn.com/art(...)launched.for.iphone/quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef EvilMarc het volgende:
Ik wil een app die m'n iPhone een amp maakt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |