quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heeft je moeder daarvoor een overval moeten plegen?
Nee, dat zou ik ook niet aanraden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik niet op samenvattingen uittypen!
quote:
Eigenlijk zouden we dat gewoon moeten doen idd. Bij bepaalde mensen.quote:
Lekker naar andere meisjes kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat voor zonnebril Heimo?
En Mark ik vind echt dat je vanavond hierheen moet komen, kijk zo'n prachtig weer, gaan we terrassen.
Kan ook in Beusichem hoor, op hun boeren bedrijf, in een 2 persoons hangmat hangenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
En Mark ik vind echt dat je vanavond hierheen moet komen, kijk zo'n prachtig weer, gaan we terrassen.
Ja, ik zou er ook zijn als ik morgen geen stage had.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ook in Beusichem hoor, op hun boeren bedrijf, in een 2 persoons hangmat hangen
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef -SG- het volgende:
Eej Suuz, werk jij daar nou bij dat café boven het station?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is toch geen straf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu moet ik even Norah Jones door jou downloaden.
Nee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh, waarom niet. Daar zou je toch gaan werken.
Veel Auslanders inderdaad ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik naar andere jongens, meisjes en buitenlanders.
Hip, die wil ik ook!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder spiegellaag dit keer.
tweeënnegentig tweeënnegentig oow veej zegt van welquote:
Ik doe er net een uur over met de trein.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
tweeënnegentig tweeënnegentig oow veej zegt van wel
Ik gok dat die dingen naar het ghetto van Brussel gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef -SG- het volgende:
Belgische leger bestolen van zware anti-tankwapens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |