'in geen tijd' --> '...in een mum van tijd'quote:
Lol das belgisch denk ik, vertaalt: makkelijk/ in een mum van tijdquote:
Tenzij de heli hovert is het extreem lastig om 'm te rakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:14 schreef Nemephis het volgende:
[..]
'in geen tijd' --> '...in een mum van tijd'
OT: En dan denken helicopterpiloten dat laserpennen gevaarlijk zijn...
quote:De M72-LAW (Light Anti-tank Weapon)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Andyy het volgende:
Ik hoop dat de daders, mochten ze de LAW gebruiken ze het vanuit een kleine kamer afvuren. Of ze mogen ook voor een muur staan
Op geldtransporten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe ja. Dat geeft het echte axe-effect![]()
Heb btw nog met de LAW geschoten lang geleden.
Ik zou er Allah Akbar bij uitroepen net zoals in de filmsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef DeRemyNL het volgende:
ik zou ook echt idd met een anti tank wapen op een geldwagen schieten . kun je ook doei naar je geld zeggen . maar goed het geeft wel een kick dnek ik
heh neequote:
hehehe ja. Dit is een zwaar anti-tank wapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef Athlon64x het volgende:
M72-LAW een zwaar anti tank wapen noemendie heeft al moeite met klein pantser voertuig laat staan een moderne tank
Tow toch? Law op een Leopard 2 schietenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe ja. Dit is een zwaar anti-tank wapen.
[ afbeelding ]
TOW iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Tow toch? Law op een Leopard 2 schietenMisschien heb je klein kansje als je op achterkant mikt of bovenkant maar dan nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |