Allemaal na 1990 of later geborenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef Ayca het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Ay%C3%A7a
Pedoooooooo! Jezelf voordoen als twintiger, maar toch al bijna vijftiger zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef IHVK het volgende:
Ik heb mijn intrede in de jaren 60-70 gedaan in Nederland.
Jij deed dit gedeelte toch wel gewoon goed, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef PolkaDots het volgende:
Ok misschien een domme vraag.. Maar ik ben in de war door een situatie die zich bij bij het CBR in Barendrecht bevindt. Hier een plaatje:
Moet je alleen voor de eerste haaientanden stoppen als er een fietser aankomt, en zo niet, doorrijden tot de volgende haaientanden als er een auto aankomt, en anders gewoon over allebei de haaientanden doorrijden?
Echt hè..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom. En zo moeilijk zijn haaientanden toch ook weer niet? Alleen helemaal stoppen als er iemand op de kruisende weg langskomt.
Misschien zijn ze bang dat je in een gepimpte BMW de straten onvelig gaat maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt hè..
En toch gunnen ze mij geen rijbewijs
wat nog steeds?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je 'm nog steeds niet gehaald?
Klopt, racisten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat je in een gepimpte BMW de straten onvelig gaat maken.
Ik merk het.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat nog steeds?Alsof jij ooit iets post hier/ op de hoogte bent.
Moet je ook geen ribbeljas met nepbontkraag aandoen tijdens het examen. En niet tegen hem roepen van 'ewa wat kijk je kk kaas' als hij in zijn spiegeltjes checkt of jij wel genoeg in je spiegels kijkt.quote:
Kijk m gelijk stoer doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Statistiek leren.
Statistiek doe je en dan begrijp je het meteen. Weet je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |