Hier wordt het niet echt lekker warm maar broeierig/benauwdquote:
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier wordt het niet echt lekker warm maar broeierig/benauwd
Nopequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:02 schreef ruud.nl het volgende:
Meer mensen bij gezellige zaken geweest gisteren?
neuhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoor trouwens de hele tijd van die kutmuziek (volksmuziek) hier (Maaspoort, Maasdal). Iemand daar ook last van?
Nee want ik woon in Rosmalenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoor trouwens de hele tijd van die kutmuziek (volksmuziek) hier (Maaspoort, Maasdal). Iemand daar ook last van?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof iemand daar graag woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Mwah, hoewel ik wel eens heb aangegeven dat ik hen minder gun, en eigenlijk als interieur zie, wordt de Maaspoort steeds volkser. Nu dus zelfs met die kutmuziek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof iemand daar graag woont.
quote:Op het Van Coehoornplein is vrijdagmiddag een hennepkwekerij opgerold. Die was gevestigd in een van de woningen boven bakkerij Gully. Verdere gegevens onbekend.
Als je er komt te wonen wel ja.quote:
Je meent 't.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:33 schreef bijdehand het volgende:
Hm kan ik me wel voorstellen. Ben nog niet echt in die fase
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |