Hier wordt het niet echt lekker warm maar broeierig/benauwdquote:
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier wordt het niet echt lekker warm maar broeierig/benauwd
Nopequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:02 schreef ruud.nl het volgende:
Meer mensen bij gezellige zaken geweest gisteren?
neuhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoor trouwens de hele tijd van die kutmuziek (volksmuziek) hier (Maaspoort, Maasdal). Iemand daar ook last van?
Nee want ik woon in Rosmalenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:03 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik hoor trouwens de hele tijd van die kutmuziek (volksmuziek) hier (Maaspoort, Maasdal). Iemand daar ook last van?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof iemand daar graag woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Mwah, hoewel ik wel eens heb aangegeven dat ik hen minder gun, en eigenlijk als interieur zie, wordt de Maaspoort steeds volkser. Nu dus zelfs met die kutmuziek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof iemand daar graag woont.
quote:Op het Van Coehoornplein is vrijdagmiddag een hennepkwekerij opgerold. Die was gevestigd in een van de woningen boven bakkerij Gully. Verdere gegevens onbekend.
Als je er komt te wonen wel ja.quote:
Je meent 't.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:33 schreef bijdehand het volgende:
Hm kan ik me wel voorstellen. Ben nog niet echt in die fase
quote:
welke griek, welke hoek, welke B&B?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef bijdehand het volgende:
Die Griek is wel goed. Daar op de hoek bij de B&B!
Haha, ff kijken op google earthquote:
In Rosmalen bij die bbq tentquote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef djayzz het volgende:
Ja hoi!
Ik zoek een leuk restaurant om met mijn familie te gaan eten vanavond.
We gaan vieren dat ik een vast contract heb gekregen bij mijn werkgever
maakt niet zoveel uit wat voor keuken het is, als het maar een beetje anders is dan "standaard eten"
en dan tussen de 20-40 euro per persoon
ben ik paar weken geleden nog geweest. tegenover opstapplaats dieze toch?quote:
Zojuist een tafel gereserveerd voor vanavondquote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ben ik paar weken geleden nog geweest. tegenover opstapplaats dieze toch?
Is prima eten
Heb jij een broer werken bij AH Arena.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zojuist een tafel gereserveerd voor vanavond
ehr, Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb jij een broer werken bij AH Arena.Moest meteen aan jou denken toen ik hem zag.
Nou met carnaval hadden ze ons hard genaaidquote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ben ik paar weken geleden nog geweest. tegenover opstapplaats dieze toch?
Is prima eten
quote:Konikpaarden steken het water over om aan hun gerief te komen
vrijdag 04 juni 2010 | 18:04 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 04 juni 2010 | 18:18
DEN BOSCH - Wie thuis niet aan zijn trekken komt, zal proberen elders aan zijn gerief te komen.
Dat is niet alleen zo bij mensen. Vier konikpaarden, puberende hengsten nog, die de Diezemonding in Den Bosch begrazen, konden daar geen merrie krijgen. Te laag in de pikorde, en dan ben je als konikpaard kansloos. Waarschijnlijk al maanden staarden ze iedere dag likkebaardend naar de overkant van de Franse Wielen, achter de Engelsedijk. Daar stond een groepje merries. Pony's weliswaar, maar toch: merries. Vrijdagochtend trokken de hengsten de stoute schoenen aan en zwommen de plas over. Ze konden maar even genieten in hun walhalla: de eigenaar van het weitje waarschuwde de politie. Die was snel ter plaatse, net als gebiedsbeheerder Free Nature. De hengsten zijn verdoofd en naar een ander natuurgebied vervoerd. Want konikpaarden op de openbare weg, dat is niet de bedoeling. Eén ding wil Tanja de Bode van Free Nature graag in de krant hebben: de hengsten staken niet over omdat ze te weinig te eten hebben. "Gewoon pubers die wat tekort kwamen."
Friet eten bij een griek, je eigen schuldquote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou met carnaval hadden ze ons hard genaaidIk ga er echt nooit meer eten. Wij vroegen extra friet, staat er op de rekening dat we 14 euro voor dat beetje friet moeten betalen
_!
WTFquote:Op zondag 6 juni 2010 14:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou met carnaval hadden ze ons hard genaaidIk ga er echt nooit meer eten. Wij vroegen extra friet, staat er op de rekening dat we 14 euro voor dat beetje friet moeten betalen
_!
Voor de volgende keer, Troubadour in Den Boschquote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef djayzz het volgende:
Ja hoi!
Ik zoek een leuk restaurant om met mijn familie te gaan eten vanavond.
We gaan vieren dat ik een vast contract heb gekregen bij mijn werkgever
maakt niet zoveel uit wat voor keuken het is, als het maar een beetje anders is dan "standaard eten"
en dan tussen de 20-40 euro per persoon
quote:
Ik was net in Uden. Heeft het 10 minuten keihard staan gieten en stormen, niet normaal. Iemand achterover van z'n fiets af gewaaidquote:Op zondag 6 juni 2010 16:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zat ik me te verheugen op een bui, zijn de druppels op 1 hand te tellen.Toen was het alweer voorbij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was net in Uden. Heeft het 10 minuten keihard staan gieten en stormen, niet normaal. Iemand achterover van z'n fiets af gewaaid
Da's wel kansloos.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:15 schreef bijdehand het volgende:
Was echt awesome. Langs de snelweg staan nog steeds de Madstock-borden
Dus Madstock 2012 wordt afgesloten met een oerknal en dan is alles weg?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef bijdehand het volgende:
Dus 30 mei, maandag, 2011, dan hebben we weer Madstock. En in 2012 ook. Daarna is de wereld vergaan.
Nee, die komt 21 december pasquote:Op zondag 6 juni 2010 16:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus Madstock 2012 wordt afgesloten met een oerknal en dan is alles weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |