Idd, maarja gewoon het idéé hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef Katth het volgende:
Mocht dat het geval zijn dan kunnen GM's van Blizzard jouw characters wel weer terughalen. Het erge is alleen dat het even kan duren.
Zeker doen, het werkt goed, kost weinig en geeft veel zekerheid. En de pet die je er voor krijgt is leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar ik ga denk ik toch maar zo'n apparaatje aanschaffen
Oh je krijgt er nog een pet bij ook? Hahaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker doen, het werkt goed, kost weinig en geeft veel zekerheid. En de pet die je er voor krijgt is leuk
Mjah, op zich is de guild zelf wel vrij sociaal. Ik doelde meer op een situatie (in TBC, ander guild) waar ik erbij was op progress raids (1% wipes) en dan de volgende dag halen ze een buttbuddy van de GM binnen en die krijgt de first kill. Die gozer was er gewoon nooit bij progress raids. Als ik om een reden vroeg "Je DPS is just not good enough". Ehm lieve schat, check je meters en dan mana regen done? Kon me daar vrij kwaad over maken, vooral omdat hij in gear best vooruit was (3e sweet spot haste, en ik net mijn 1equote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Meeste guilds zijn zo. Mijn laatste paar guilds zei nooit iemand wat als er iemand online kwam zonder een goede rank. Zo gauw de GL online was dan deed iedereen vriendelijk en begon te praten. Daarom ben ik al gauw klaar met guilds boven de 30 man... veel te onpersoonlijk.
Of je was gewoon op de niet eu armory aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idd, maarja gewoon het idéé he![]()
Intussen heeft mijn vriendje me wél gevonden![]()
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azuremyst&cn=Pakulia
Het lag dus aan de Armory!Of wellicht aan het feit dat ik sinds vandaag Safari gebruik ipv FF
Yup, heb de 2e editie 2 weken geleden ofzo in de bus gekregen. Is best leuk, staan interviews in met zowel spelers en developers, tactieken voor bepaalde raids, battleground etc., en een hoop lore.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh je krijgt er nog een pet bij ook? HahaHad dan liever een toffe mount gehad oid
![]()
Ik was ook van plan me te abonneren op het magazine... Iemand al gedaan?
Een gedeelte van Wowwiki in tijdschrift vorm ;oquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Yup, heb de 2e editie 2 weken geleden ofzo in de bus gekregen. Is best leuk, staan interviews in met zowel spelers en developers, tactieken voor bepaalde raids, battleground etc., en een hoop lore.
Voor een paladin is dat toch een prima specquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
. Ik had ooit een paladin die liep met een 1h en had zijn talents eerlijk over alle trees verdeelt. Hij was dps.
Dat was toen een 15-15-15 spec ofzo met een 1h. Niet bepaald ideaal als je damage wilt doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Voor een paladin is dat toch een prima spec
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat was toen een 15-15-15 spec ofzo met een 1h. Niet bepaald ideaal als je damage wilt doen.
Ik doelde erop dat paladin behoorlijk faceroll isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat was toen een 15-15-15 spec ofzo met een 1h. Niet bepaald ideaal als je damage wilt doen.
Garpjes zonder smileyquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat paladin behoorlijk faceroll ishet was een garp
Krijg een mierennest in je anus met je facerollquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat paladin behoorlijk faceroll ishet was een garp
Er zat toch een smiley inquote:
Als je dan ook ff verteld hoe je het doet ;oquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Blistering het volgende:
Jump exploits![]()
[ afbeelding ]
Kan ermee op SW AH, Stables, LM, BS en dus ook op heeeel veel plekken in IF komen
Awesome dit.
edit: Beetje onduidelijk plaatje, maar /point at Spectral Kitten op het dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |