Meeste guilds zijn zo. Mijn laatste paar guilds zei nooit iemand wat als er iemand online kwam zonder een goede rank. Zo gauw de GL online was dan deed iedereen vriendelijk en begon te praten. Daarom ben ik al gauw klaar met guilds boven de 30 man... veel te onpersoonlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef joyvke het volgende:
Doet me heel erg denken aan een vorige guild waar ik ook nieuw was, maar de spriests die het kontje van de GM het hardste likten mochten mee. Heb daar weinig behoefte aan.
I'm not amused.
het probleem is dat we al zo weinig aanvallen hebben. geen van de talented of untalented aanvallen kunnen we spammen om onze dps op peil te houden.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Het enige wat verandert is dat de prioriteit omlaag gaat voor singletarget. Nu is divine storm nummer 2 op je prio-list, in cataclysm willen ze dat naar achteren schuiven voor singletarget. Net zoals dat een Frost DK bijvoorbeeld Howling Blast alleen bij procs gebruikt of dat een feral druid geen swipe gebruikt singletarget.
En retribution krijgt er ook holy shock nog bij inderdaad. er zijn al genoeg buttons om te spammen
Hey, dat klinkt als mijn guildquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik dus ook. Heb het liefst een kleine sociale guild waar de spelers elkaar echt kennen. En dan relaxed, maar wel serieus 10 man raids doen.
In dat soort gevallen proberen eerst de lock dood te krijgen. Dan krijgtie geen xp meer. Een nadeel van die low level dungeons is wel dat sommige nog hun class niet onder de knie hebben, dan heb je wel eens dat mensen met de meest vreemde specs aankomen. Ik had ooit een paladin die liep met een 1h en had zijn talents eerlijk over alle trees verdeelt. Hij was dps.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef Metonae het volgende:
Gistermorgen zo positief over instance runs en dat alles heerlijk smooth verloopt, word dat beeld in de avond lelijk verscheurt.
Afijn.. Ik ga dus met mn vriendin naar ZF en we vinden direct een group (Prot Warr, Holy Paladin, je snapt em). Komen we bij een Warlock, een Enhancement Shaman en een Balance Druid in de groep. Na 2 packs van 3 trollen zegt de Warlock 'AFK 20 minutes dinner'.
1. Als je direct moet eten moet je verdomme niet joinen.
2. Als je AFK moet voor een lange tijd. Ga dan alsjeblieft uit de groep
Met nog 10 minuten op de kick timer waren we dus verplicht het met de andere twee dps verder te doen.
Opeens valt het mij op dat de Enhancement Shaman van level 43 wel een van zijn talentpoints in Dual Wield gezet heeft, maar ondertijd nog een schild draagt (die van Mograine uit SMCath). De druid deed volgens mij ook mee voor spek en bonen, want het enige wat hij deed was elke 30 seconden even een Moonfire en vervolgens 30 seconden stilstond.
Het word echt tijd dat ze de patch doorvoeren. Ik wil die dungeon cooldown kwijt
Dit zou zo een topic waardig genoeg zijn voor KLB
Een 30 minuten cooldown is heel erg. Als Prot is het nou niet bepaald perfect om 30 minuten te gaan questenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:28 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
In dat soort gevallen proberen eerst de lock dood te krijgen. Dan krijgtie geen xp meer. Een nadeel van die low level dungeons is wel dat sommige nog hun class niet onder de knie hebben, dan heb je wel eens dat mensen met de meest vreemde specs aankomen. Ik had ooit een paladin die liep met een 1h en had zijn talents eerlijk over alle trees verdeelt. Hij was dps.
Bij die dr00d werkt het vaak wel om ff te vragen wat hij aan het doen is. En ach, anders gewoon leaven. Wacht je even en je hebt weer een nieuwe groep. Die deserter valt ook wel mee, kan je andere dingen doen. Zulke groepen zijn het vaak niet waard.
Reloggen en op een ander char iets gaan doen. Imo is 30min wachten of iets anders doen beter dan zo een rukgroep boosten. Het is geen probleem als mensen er gewoon niks van snappen maar wel hun best doen. Beetje tips geven en kijken of ze het oppikken. Als ze dat weigeren, tja dan heb ik niet de behoefte om daar langer mee te spelen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Een 30 minuten cooldown is heel erg. Als Prot is het nou niet bepaald perfect om 30 minuten te gaan questen
Ah jawel man super chill vooral die 'kill 15 van dit' quests. Je gaat te paard en agro'd er een stuk of 8 en kilt ze dan allemaal tegelijk. Ik level al vanaf level 40 of zelfs eerder als protquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Een 30 minuten cooldown is heel erg. Als Prot is het nou niet bepaald perfect om 30 minuten te gaan questen
Most likely. Alleen heel vreemd dat je account dan niet aan een authenticator vastzit. Gewoon ff een ticket maken op een level 1 char en een GM zet zo alles terug naar hoe het hoort te zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Paniek!! Ik denk ik kijk ff op de Armory, doe ik wel eens vaker op de zaak![]()
Anyway, ik doe een search op de naam van mijn char, vindt ie niks![]()
En als ik inlog staat er dat ik heul geen chars heb op mijn account!![]()
![]()
Zou mijn account gehackt zijn?
"Gewoon ff"?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Most likely. Alleen heel vreemd dat je account dan niet aan een authenticator vastzit. Gewoon ff een ticket maken op een level 1 char en een GM zet zo alles terug naar hoe het hoort te zijn
Ok. Als je ingelogd bent staat er onderin je scherm een knopje met een rood vraagteken erin. Als je hierop klikt kom je in het help schermpjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
"Gewoon ff"?Ik weet heul niet hoe dat moet, speel het spel pas een maand of twee
Authenticator? GM?![]()
Oohkee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ok. Als je ingelogd bent staat er onderin je scherm een knopje met een rood vraagteken erin. Als je hierop klikt kom je in het help schermpjeHierin staat een knopje 'TIcket a GM' ofzo. Klik daarop en doe je verhaal
Het kan een tijdje duren voordat je een GM te spreken krijgt though.
GM = GameMaster. Een werknemer van Blizzard die spelers te hulp schiet als ze een probleem of een vraag hebben.
Authenticator is een apparaatje dat te vergelijken is met het apparaatje dat gebruikt word voor je internetbankieren, maar dan voor je wow account.
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oohkee.Dankjewel, zal vanavond even kijken.
Maar waarom is het raar dat ik niet zo'n apparaatje heb?
Dat moet je speciaal aanschaffen, me dunkt?Maar duidelijk wel een goed idee om het te doen, dus.
Als na twee maanden mijn account al gehackt wordt
Als je een search doet met alleen de naam, krijg je die naam op alle realms te zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef MarkyB het volgende:
Weet je zeker dat je niet per ongeluk de verkeerde realm hebt aangeklikt?
Dat zou je zeggen hè?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Katth het volgende:
Het kan ook gewoon aan armory liggen en een hacker delete je chars niet. Die gebruikt ze alleen om gold te verkopen/farmen en je account is in no-time inactive door Blizzard.
Je mag gewoon geld verdienen en versturen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb trouwens wel een bank alt die ik alleen gebruik om geld te verdienen voor mijn main. Zou dat verboden ofzo, dat Blizzard iets heeft gedaan?
Dat heeft bijna iedereen, dus nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb trouwens wel een bank alt die ik alleen gebruik om geld te verdienen voor mijn main. Zou dat verboden zijn ofzo, dat Blizzard iets heeft gedaan?
Als die verboden zouden zijn, zou blizzard 70% van de spelers moeten wipenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb trouwens wel een bank alt die ik alleen gebruik om geld te verdienen voor mijn main. Zou dat verboden zijn ofzo, dat Blizzard iets heeft gedaan?
Ok, ja wegens bovenstaand commentaar van Katth, dat is natuurlijk precies wat je met een bank alt doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je mag gewoon geld verdienen en versturen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |