Ohquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:33 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Greater Blessings werken alleen bij groeps/raid-leden, is dat het probleem misschien?
must have voor iedere paladin idd. Ik verwacht dat Blizz die addon bij de standard UI doet met Cataquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:12 schreef Junglebeast het volgende:
ff PallyPower downloaden en je bent daar ook vanaf.
o.0 GRATZquote:Op zondag 6 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na een maand zwoegen, niet douchen & slapen is het voorbij![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook leuk!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:59 schreef jagga het volgende:
*5 mins later in PoS, daarzo in die tunnel als je naar laatste boss gaat*
*explosive trap + volley volley volley volley*
whoppa! 10.5k dps*report /gchat*
Dinsdag eerste run in icc10
*sssst !quote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Katth het volgende:
LOL dps op trash als maatstaf voor raid dps, dat is een goeie
Oh, dat lijkt me heerlijk om een keer te DPSen op mijn priest. Gok dat ik dan ook rond de 30K zou hangen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ook leuk!
Gisteren ICC25, echt een mongolen groep maar de pulls waren wel nice in het begin. Links, rechts én midden tegelijk gepulled, met 1 ward erbij. Alle tanks waren druk bezig en hadden alles in het midden op 1 hoop gepulled. Nou dan komt het
Death and Decay neerleggen, icy touch & plague strike op een mob, pestilence om te verspreiden, gargoyle uit en scourge striken maar
Had op recount een dps van 28000
Prutsers fucking up progress since....quote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef jagga het volgende:
[..]
*sssst !*
Ach ja tis een guild run, dus zo heel veel boeit het niet. Ze hechten sowieso meer aan kennis van de encounter dan dps (gezien de stel frotters en prutsers die we hebben)
Wij pullen altijd alle trash bij Sindragosa in een keer, dan tik ik ook de 40k dps aanquote:Op maandag 7 juni 2010 10:19 schreef GI het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me heerlijk om een keer te DPSen op mijn priest. Gok dat ik dan ook rond de 30K zou hangen.
Mind sear <3
Haha, daar pop ik altijd cooldowns en ga ik aoe-enquote:Op maandag 7 juni 2010 10:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wij pullen altijd alle trash bij Sindragosa in een keer, dan tik ik ook de 40k dps aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |