Ik heb die ook (fanboy die ik benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh je krijgt er nog een pet bij ook? HahaHad dan liever een toffe mount gehad oid
![]()
Ik was ook van plan me te abonneren op het magazine... Iemand al gedaan?
Hoe zak je opzettelijk door die berg danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:35 schreef Katth het volgende:
In Ironforge kan boven op die berg ergens door de grond zakken en dan met slow fall boven op de AH vliegen.
Horde shamans kunnen helemaal geen heroismquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Katth het volgende:
Haha zit ik te vissen in Org met mijn ally mage, komt er zo'n lvl 70 hunter naast me staan en een kampvuur maken. 5 minuten later loopt hij weg om terug te komen met 2 level 80's (shammy/rogue). 20 seconde later ik 3 kills rijker en verlaat Org met een glimlach
Log ik eventjes mijn horde alt in om tegen die shammy te zeggen: "Maybe you should used heroism". Meteen ignore
Hoezoquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sowieso shamans... ik kan die class echt niet spelen
Ja normals voor blues, craftables of gewoon pvp items kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:05 schreef synchrowise het volgende:
Hoe de neuk verwacht Blizzard dat je gear krijgt als je geen een heroic of the nieuwere normals mag doen (fos hor enz). Moet je blue items halen? WTf?! Zal ik een Titansteel destroyer maken of niet?
bubble + hs :pquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:17 schreef jagga het volgende:
trouwens voor de lol paladin gemaakt om BG's mee overhoop te trekken
Ben nu lvl 18, mijn eerste blauwe gear gekocht met honour (ring en cloak) voor de rest compleet in heirlooms rondhuppelen, alles enchanted uiteraard.
Heerlijk OP facerollen door die BG's. Groepje van 4 mensen? geen probleem!
Hammer of justice op de highest lvl, de laagste proberen te 1-shotten
Maar na een paar minuten hadden de alliance wel door dat ze mij compleet moesten zergen
3 a 4 is geen probleem, maar een stuk of 6 is wel een beetje teveel van het goede
Als crusader enchant procced - > 390 crit white dmg(ik schoot gewoon in de lach toen ik dat lvl 11 priestje 1-shotte
)
Bloodlust dan, bijdehandje..quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Horde shamans kunnen helemaal geen heroism
jammer dat ik die lol nooit heb kunnen hebben met me paladin tijdens lvlenquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:59 schreef jagga het volgende:
niet eens nodig
Ok bubble misschien wel, heb LoH een paar keer gebruikt, hand of protection e.d.
Maar vaak voldoet, gewoon raggen en naderhand healen
zolang hij uit combat is als de res begint is het geen probleem. en aangezien jij hem geen hit kan geven..quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Ezio het volgende:
Zat trouwens gisteren in arena met mijn abandoned rogue alt, mijn partner is dood, en het andere team had alleen nog een holy paladin over. Die gast gaat uit combat, bubble, en begint zijn kameraad te ressen. Ik op die bubble stampen maar het heeft helemaal geen effect en het lukt hem gewoon.
Dat hoort toch helemaal niet te kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |