Daar wil ik ook graag een antwoord op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef Re het volgende:
de vragen over de PvdD als one issue partij staan nog open, heeft u daar een antwoord op
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
Dierenthuis!
Wat kunt u voor hen betekenen mevrouw Thieme, in die ontzettend vervelende kwestie waarbij al die honderden dieren op straat komen nu ze gedwongen moeten verhuizen? Op FOK! hebben we een actie voor Dierenthuis gehouden vorig jaar, dus we zijn ontzettend benieuwd hoe dit nu verder moet.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijd met andere partijen, waren in dit geval blij dat de SP vragen heeft gesteld. Doublure heeft geen zin. Ken situatie, is te complex om daarover in dit korte bestek iets te zeggen, heeft m'n aandacht, dieren mogen niet dupe worden van onstane situatie
dat vroeg ik me ook af!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bent u niet bang dat door een dergelijke coalitie te veel water bij de wijn gedaan moet worden door alle partijen en dat dit uiteindelijk leidt tot een rammelend regeringsakkoord?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Top 10 vragen met scores:
53 Wat is het standpunt van uw partij over: -het homohuwelijk -abortus -euthanasie -softdrugs -Speelt uw geloofsovertuiging hierbij een rol?
39 Vindt u het niet onverantwoord om openlijk stemmen te vergaren bij verstandelijk gehandicapten? Dit zijn tot slot gemakkelijk beïnvloedbare en mee te slepen mensen, mede door hun beperkt denkvermogen. Wat is uw visie daarover?
38 Hamburgers of kipfilet?
33 Dillema: Wat weegt voor u zwaarder: CO2 reductie of beter dierenwelzijn?
29 Marianne, ik weet dat U vegetarisch bent, maar zou U alstublieft een uitzondering willen maken voor mijn worst?
26 Tot hoever is het acceptabel om dieren voorop te stellen? Mag het ten koste gaan van mensen en hoever ga je daarin?
25 Welk vegetarisch gerecht moet ik, als een fervent vleeseter, echt eens proberen? (linkje naar een recept?
22 Waarom presenteert u uw partij steeds zo duidelijk als een one-issue partij in plaats van als een volwaardige partij die dierenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan?
21 waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
19 Hoe wil de PVDD de financiën van de staat weer op orde brengen; het begrotingstekort zal moeten weggewerkt en de opgelopen staatsschuld afgelost moeten worden. Heeft de PVDD een concrete visie om dit te bewerkstelligen?
Dat is een misverstand dat de PvdA-er Prof Krouwel van Kieskompas in de wereld geholpen heeft. Lees dit maar eens http://www.nrc.nl/binnenl(...)pas_verkiest_nu_PvdA en bekijk hier de vergelijking tussen PvdA en PvdD http://www.partijvoordedieren.nl/tk2010/mailpvda/send2friend.phpquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Geachte mevrouw Thieme,
De standpunten van uw partij komen – buiten specifieke dierenonderwerpen – voor een groot deel overeen met de PvdA. Zou u het niet kwalijk vinden als: u 2 zetels zou halen en de PvdA één zetel tekort zou komen op de VVD? Zonder het bestaan van uw partij zou dan een linkse coalitie kunnen worden gevormd met de PvdA als grootste partij, nu zal echter een rechtse coalitie ontstaan.
laat haar even op nog vorige vragen proberen te antwoorden, daarna komen er vanzelf wel vragen voorbijquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:14 schreef mrmittens het volgende:
Marianneke, vergeet ook zeker niet te antwoorden op volgende vragen uit het vragentopic:
[..]
Sommige daarvan zijn al beantwoord. Heel dat kudos systeem is sowieso overbodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:14 schreef mrmittens het volgende:
Marianneke, vergeet ook zeker niet te antwoorden op volgende vragen uit het vragentopic:
[..]
Als PvdD niet als een one-issue partij zou overkomen zou ik misschien ook wel stemmen. Nu niet, en velen met mij. Ervaart u dat zelf niet als een probleem?quote:
Handen af van de stufi, we moeten investeren in het onderwijs, niet bezuinigenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
Mevrouw Thieme, leuk dat u hier de tijd voor neemt.
Hoe staat de PVDD tegenover de eventuele afschaffing van de stufi, en als ze voor zijn; wat wil de PVDD dan met het vrijgekomen geld gaan doen?
Vreest u niet dat afschaffing van de stufi Nederland als kenniseconomie schade gaat berokkenen
en ik meende dat uw partij ook eens vragen had gesteld/wilde dat er geen scheldwoorden meer werden gebruikt waarin dieren voorkomen (domme koe, stomme ezel oid). Deze laatste kan ik echter mis hebben.quote:10. Bent u bereid op uw eigen ministerie een vlees- en zuivelloze dag per week in te stellen als signaal voor het feit dat u de klimaatschade vanuit de productie van dierlijke eiwitten dermate serieus vindt dat u een actieve transitie naar een meer plantaardige productie voorstaat?
Ik ben iig nog niet overtuigd iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als PvdD niet als een one-issue partij zou overkomen zou ik misschien ook wel stemmen. Nu niet, en velen met mij. Ervaart u dat zelf niet als een probleem?
ik denk dat je er ten onrechte van uitgaat dat Esther een minder radicale benadering zou voorstaan...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:
Beste mevrouw Thieme,
Waarom zo radicaal? Is de benadering die Esther Ouwehand voorstaat, een benadering van iets meer nuance en het bereid zijn tot compromissen, niet veel effectiever om uw doel te bereiken?
Dat schijnt populair te zijn tegenwoordig om te zeggen... investeren in het onderwijs. Iedereen zegt maar investeren zus investeren zo. Draait het er niet om dat het vak docent weer leuk wordt en dat de onderwijzer weer voor de klas staat ipv achter de papieren zit. Dan hoeven de salarissen niet bizar veel omhoog, wordt het vak weer leuk is de bureaucratie weg en trek je vanzelf betere en ook meer docenten aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
Handen af van de stufi, we moeten investeren in het onderwijs, niet bezuinigen
Wat is er mis met een bezuiniging door middel van een sociaal leenstelsel? Het scheelt de overheid flink wat geld en de lenende studenten zullen uiteindelijk weinig merken van de terugbetaling aangezien dit gebeurt via een klein percentueel bedrag van het maandinkomen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
Handen af van de stufi, we moeten investeren in het onderwijs, niet bezuinigen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef Stefan het volgende:
Beste Marianne
Ik wil voor mijn kinderen de tv-serie Lassie en Flipper hebben, en die wil ik graag downloaden. Niet om door te verkopen maar eigen gebruik. Hoe staat de PvdD in de discussie over downloaden?
We doen geen wedstrijdje, maar dan krijgt ze enorme biologische appeltaart van mequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
Beste mevrouw Thieme,
Wat gaat u doen wanneer Esther Ouwehand meer stemmen heeft dan u?
kusjes,
een onrustig varkentje
Dat is met alle respect leuk en aardig, maar zo makkelijk komt u er niet vanaf. Gaat u zich ook daadwerkelijk inzetten voor een oplossing, of kan ik mijn tijd beter steken in een mail naar bv dion graus. U maakt zich er wel erg makkelijk vanaf helaas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijd met andere partijen, waren in dit geval blij dat de SP vragen heeft gesteld. Doublure heeft geen zin. Ken situatie, is te complex om daarover in dit korte bestek iets te zeggen, heeft m'n aandacht, dieren mogen niet dupe worden van onstane situatie
Weinig kansrijk, plantaardige alternatieven zijn al zoveel verder dat kweekvlees dat niet snel meer kan inhalenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:55 schreef Libereco het volgende:
Erg leuk initiatief.
Om dan direct ook maar een vraag te stellen: hoe staat de pvdd tegenover de ontwikkeling van kweekvlees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |