En daarbij vind ik dat team van Radioshack nog steeds vele malen sterker dan Astana. Niet dat Contador veel hulp nodig heeft, helemaal niet in de bergen, maar vraag me af of het team sterk genoeg is om hem door de andere etappes te loodsen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Devpartner het volgende:
[..]
bwaa verzwakt...
middenveld:
Brajkovic, Horner, Popovych, (zubeldia)
onbeslist:
vaitkus, rosseler (blessure), rast, steegmans, machado.
Zubeldia was een superknecht geweest voor de eerste hellingen (samen met popo). Maar om te zeggen dat ze sterk aan het verzwakken zijn? Denk dat het dat eigenlijk de mogelijkheid geeft om nog een betere erin te steken voor het platte/kassijen en vals plat. (type vaitkus, rosseler).
Bruyneel had al gezegd dat Machado niet mee ging:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:17 schreef Devpartner het volgende:
[..]
bwaa verzwakt...
middenveld:
Brajkovic, Horner, Popovych, (zubeldia)
onbeslist:
vaitkus, rosseler (blessure), rast, steegmans, machado.
Zubeldia was een superknecht geweest voor de eerste hellingen (samen met popo). Maar om te zeggen dat ze sterk aan het verzwakken zijn? Denk dat het dat eigenlijk de mogelijkheid geeft om nog een betere erin te steken voor het platte/kassijen en vals plat. (type vaitkus, rosseler).
dat vind ik toch echt nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daarbij vind ik dat team van Radioshack nog steeds vele malen sterker dan Astana. Niet dat Contador veel hulp nodig heeft, helemaal niet in de bergen, maar vraag me af of het team sterk genoeg is om hem door de andere etappes te loodsen.
is volgens mij minstens evenwaardig aan die van the shack. en zeker al niet vele malen slechter.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef wimderon het volgende:
Voorselectie Astana:
Zeker: Contador, Vinokourov, Fofonov, Navarro, Iglinskiy, Noval en Tiralongo.
Is dat echt minstens evenwaardig met dit rijtje? Armstrong, Popo, Leipo, Klodi, Brajkovic, Horner?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat vind ik toch echt niet
dit rijtje
[..]
is volgens mij minstens evenwaardig aan die van the shack. en zeker al niet vele malen slechter.
Nee, ik vind het absoluut niet gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dat echt minstens evenwaardig met dit rijtje? Armstrong, Popo, Leipo, Klodi, Brajkovic, Horner?
Zoveel verstand heb ik er niet van, volg alleen de grote wedstrijdenMaar het leek me dat dat toch vrij sterk front is.
Oh, en Vino vind ik echt niks. Sorry![]()
Of Weening, de andere reserve.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef Thomas B. het volgende:
fuck
Betekent dit dat Tankink aan de bak mag?
Plus dat hij nu de Ronde van Zwitserland rijdt. Giro, RvZ en Tour binnen 3 maanden zou echte moord van die jongen zijn. Absoluut niet doen inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mollema meenemen naar de tour zou talentenmoord zijn, die heeft net een loodzware Giro gehad. Die hele Giro ploeg waren jonge honden die je zeker niet verantwoord naar de tour kan sturen nu! Posthuma, Tankink en Weenink waren toch de aangewezen reserves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |