abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82968059
De Tour, de enige wielerronde die ik op de voet volg
pi_82968186
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 01:41 schreef wimderon het volgende:
Als Rabo-fan zou je moeten hopen op Gesink > Menchov lijkt me. Anders heb je volgend jaar waarschijnlijk exact dezelfde situatie, terwijl het voor Gesink onderhand tijd is om op eigen benen te staan, ook al zou hij op korte termijn een paar plaatsjes lager eindigen dan Menchov. Dat Menchov ooit nog de Tour gaat winnen lijkt me sterk, terwijl Gesink in Giro/Vuelta nu al podiumrijp is en ook de potentie heeft om dat in de Tour te zijn. Natuurlijk is het leuk om twee toppers te hebben in het hooggebergte, maar zoals al aangehaald wordt is Menchov in het verleden niet echt een voorbeeldig knecht gebleken.

Bovendien dienen zich er Nederlandse klimmers aan waarmee op korte termijn een volwaardig team neergezet kan worden in een Tour, zonder een dure buitenlandse kopman. Dat geld kan dan beter besteed worden aan een opvolger voor Freire op termijn en/of een kopman voor de heuvelkoersen (want dat laatste krijgt Gesink nu ook nog op zijn bordje) of het binnen boord houden van toppers uit de opleidingsploeg.
Als ze nou eens echt werk gaan maken van Kump, die al stage heeft gelopen bij Rabo, maken ze al een hele grote stap in de goede richting.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:30:55 #203
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_82968275
Leatherface, komt er ook dit jaar weer een apart subforum?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:31:46 #204
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82968306
Laten we Menchov niet gelijk de grond in schrijven, hij heeft samen met Freire en Flecha heel veel voor de Rabobank betekend terwijl Nederlandse renners aan het rijpen waren! Twee Vuelta's en een Giro is geen slechte opbrengst tenslotte.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:36:07 #205
40566 Ericr
Livewrong
pi_82968455
Menchov heeft zijn waarde voor Rabo wel bewezen maar had er beter aan gedaan om als een soort Rominger zich te richten op een andere koers dan de Tour. Giro of Vuelta winnen lijkt me interessanter dan meedoen voor de top 5 in de Tour. En dan zakt Menchov nog meestal door het iijs ook in de Tour, hij moet nu toch wel weten dat het zijn koers niet is.

Giro en Vuelta kan je ook beter combineren. Twee keer pieken met een redelijk grote tussenpoos, daarmee kan je toch een aardig palmares opbouwen.

Publicitair is de Tour natuurlijk vele malen groter dan de Vuelta en Giro maar meerdere malen roemloos afgaan tijdens de Tour lijkt me ook niet goed voor je marktwaarde.
pi_82968578
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Ericr het volgende:
Menchov heeft zijn waarde voor Rabo wel bewezen maar had er beter aan gedaan om als een soort Rominger zich te richten op een andere koers dan de Tour. Giro of Vuelta winnen lijkt me interessanter dan meedoen voor de top 5 in de Tour. En dan zakt Menchov nog meestal door het iijs ook in de Tour, hij moet nu toch wel weten dat het zijn koers niet is.

Giro en Vuelta kan je ook beter combineren. Twee keer pieken met een redelijk grote tussenpoos, daarmee kan je toch een aardig palmares opbouwen.

Publicitair is de Tour natuurlijk vele malen groter dan de Vuelta en Giro maar meerdere malen roemloos afgaan tijdens de Tour lijkt me ook niet goed voor je marktwaarde.
Maar Menchov heeft de Vuelta ook twee keer gewonnen en ook een keer de Giro. Dat kunnen niet veel renners zeggen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:42:26 #207
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_82968685
Het is wel raar, de Giro en de Vuelta zijn de laatste jaren qua klimmen volgens mij zwaarder dan de tour, maar hij is daar beter...ben het wel eens dat hij gewoon de tour zou moeten laten vallen, en Vuelta en Giro moet rijden. Meer op zijn lijf geschreven als je naar de geschiedenis kijkt!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:44:24 #208
40566 Ericr
Livewrong
pi_82968748
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Felagund het volgende:

[..]

Maar Menchov heeft de Vuelta ook twee keer gewonnen en ook een keer de Giro. Dat kunnen niet veel renners zeggen.
Daarom heeft hij ook zijn waarde wel bewezen natuurlijk maar het had meer kunnen zijn. Ook al won Menchov wel de Vuelta in de jaren dat hij echt tegenviel in de Tour. Dus wat dat betreft heeft hij het nog goed gedaan.
pi_82969024
Menchov doet het om het jaar:

2005: zwakke Tour, winnaar Vuelta
2006: goede Tour, geen winnaar Vuelta
2007: zwakke Tour, winnaar Vuelta
2008: geen winnaar Giro, sterke Tour
2009: winnaar Giro, zwakke Tour

2010: sterke Tour, geen winnaar Vuelta
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:25:07 #210
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_82992038
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef Beregd het volgende:
Leatherface, komt er ook dit jaar weer een apart subforum?
Ja, zeer binnenkort.
sig verwijderd door FA
pi_82992187
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef DutchSL het volgende:
Menchov doet het om het jaar:

2005: zwakke Tour, winnaar Vuelta
2006: goede Tour, geen winnaar Vuelta
2007: zwakke Tour, winnaar Vuelta
2008: geen winnaar Giro, sterke Tour
2009: winnaar Giro, zwakke Tour

2010: sterke Tour, geen winnaar Vuelta
Denk dat Menchov nooit meer een grote ronde wint. De jongeren gaan hem inmiddels voorbij. En de oudjes (Basso) die weer terug zijn.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_82994727
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 10:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het is wel raar, de Giro en de Vuelta zijn de laatste jaren qua klimmen volgens mij zwaarder dan de tour, maar hij is daar beter...ben het wel eens dat hij gewoon de tour zou moeten laten vallen, en Vuelta en Giro moet rijden. Meer op zijn lijf geschreven als je naar de geschiedenis kijkt!
Zeker.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:58:35 #213
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_82995508
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja, zeer binnenkort.
leuk, thx
  Redactie Sport / Supervogel maandag 21 juni 2010 @ 10:59:57 #214
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_83145627
Milram:
Gerdemann, Ciolek, Knees, Fröhlinger, Terpstra, Rohregger, Wegmann, Kluge en Roberts. Markus Fothen en Sentjens zijn de reserves.

Omega Pharma Lotto:
Aerts, De Greef, Delage, Lang, Lloyd, Moreno, Roelandts, Van den Broeck en Wegelius. Kaisen is reserve, schaduwkopman Peraud is afwezig als gevolg van zijn valpartij in de Dauphiné.
pi_83146412
Saxo: A. Schleck, F. Schleck, Cancellara, O'Grady, C. Sorensen, N. Sorensen, Fuglsang, Voigt en Breschel. Larsson is reserve.

Radioshack: Armstrong, Leipheimer, Klöden, Horner, Brajkovic, Paulinho, Rast, Popovych en Muravyev
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:48:49 #217
66825 Reya
Fier Wallon
pi_83146660
Lotto nou niet echt met een overtuigende ploeg.
pi_83147210
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:43 schreef wimderon het volgende:

Radioshack: Armstrong, Leipheimer, Klöden, Horner, Brajkovic, Paulinho, Rast, Popovych en Muravyev
Geen Steegmans? Was dan waarschijnlijk nog niet goed hersteld van z'n blessure...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:20:11 #219
40566 Ericr
Livewrong
pi_83148399
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:58 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Geen Steegmans? Was dan waarschijnlijk nog niet goed hersteld van z'n blessure...
Alles lijkt geconcentreerd op de bergritten als je ziet welke helpers er mee gaan. Horner, Paulinho, Brajkovic, Popovych moeten toch aardig lang kunnen meekomen in de bergen en Rast en Muravyev zijn redelijk allround. Lijkt wel wat op US Postal qua ploeg, weinig tot geen mannen die alleen op het vlakke kunnen meekomen. Meer buffels die moeten slepen tot aan de laatste berg.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:30:20 #220
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_83149121
Normaal gezien had er wel een niet-klimmer tussen gezeten, Rosseler, maar die raakte niet op tijd hersteld van zijn polsbreuk.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_83149315
Het teamklassement zal wel door The Shack gewonnen worden
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:04:14 #222
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_83151481
Jammer, geen Zubeldia. Voor het eerst sinds 2000 ofzo dat hij de Tour niet rijdt? Zat er ook wel aan te komen natuurlijk...
pi_83152546
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:
Saxobank heeft ook een enorm sterke ploeg aan de meet staan hoor:

Fabian Cancellara (Zwi), Andy Schleck, Fränk Schleck (Lux), Jens Voigt (Dui), Stuart O'Grady (Aus), Matti Breschel, Chris Anker Sřrensen, Jakob Fuglsang en Nicki Sřrensen (Den).
Reserve: Gustav Erik Larsson (Zwe)
pi_83152556
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef Atreidez het volgende:
Hoeft niet per se. Wordt vaak gewonnen door een ploeg die met een paar man het redelijk doet in het klassement, maar in een paar ontsnappingen in tussenetappes met twee of drie man vertegenwoordigd is. Dat levert vaak een enorme tijdswinst in het ploegenklassement op.
pi_83153255
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:43 schreef wimderon het volgende:
Saxo: A. Schleck, F. Schleck, Cancellara, O'Grady, C. Sorensen, N. Sorensen, Fuglsang, Voigt en Breschel. Larsson is reserve.

Beide fantastische teams, maar Radioshack heeft wel een heel erg sterk team.

Denk persoonlijk dat Brajkovic mogelijk wel eens de sterkste man zou kunnen zijn bij Radioshack.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:42:46 #226
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_83153406
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Beide fantastische teams, maar Radioshack heeft wel een heel erg sterk team.

Denk persoonlijk dat Brajkovic mogelijk wel eens de sterkste man zou kunnen zijn bij Radioshack.
Denk dat ie (te) vroeg gepiekt heeft. Hij was bergop net zo sterk als Contador in de DL.
pi_83153625
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Aalbers het volgende:

[..]

Saxobank heeft ook een enorm sterke ploeg aan de meet staan hoor:

Fabian Cancellara (Zwi), Andy Schleck, Fränk Schleck (Lux), Jens Voigt (Dui), Stuart O'Grady (Aus), Matti Breschel, Chris Anker Sřrensen, Jakob Fuglsang en Nicki Sřrensen (Den).
Reserve: Gustav Erik Larsson (Zwe)
Slechts 2 man die elke bergetappe kort eindigen, waar Shack er 5 heeft.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:51:25 #228
67640 SaintOfKillers
pi_83153817
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Slechts 2 man die elke bergetappe kort eindigen, waar Shack er 5 heeft.

Ik denk dat er wel een paar van die ouderlingen van The Shack door het ijs gaan zakken, al zou ik niet meteen kunnen voorspellen wie. Ik zie het iig. niet gebeuren dat er bij de laatste 10 overblijvers op een col 5 van Radioshack zitten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:18:07 #229
40566 Ericr
Livewrong
pi_83160528
Met Popovych in feite als 5de of 6de man heb je toch wel een enorm sterk team bij Radioshack. Denk alleen dat er geen enkele renner bij zit die momenteel de individuele klasse heeft om een Tour te winnen, ook Armstrong niet. Leipheimer is geen winnaar, Kloden is een superknecht, Brajkovic zette alles op de DL, Horner is hooguit leuk voor de subtop en Popovych is ook maar een knecht tegenwoordig. Dan zou Armstrong het weer moeten doen en daarvoor lijkt hij me gewoon te oud, het had vorig jaar moeten gebeuren. Nu ben je toch weer iets minder sterk, ook wel te merken aan de steeds minder tijdritten van Armstrong.
pi_83163318
Wel opvallend weinig man voor 't vlakke bij The Shack! Dat heeft Saxo wel weer met Cancellara, Voigt, Breschel...
pi_83163499
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel een paar van die ouderlingen van The Shack door het ijs gaan zakken, al zou ik niet meteen kunnen voorspellen wie. Ik zie het iig. niet gebeuren dat er bij de laatste 10 overblijvers op een col 5 van Radioshack zitten.
Voor het ploegenklassement mogen er ook steeds 2 falen.
Niet dat dat ze wat boeit, maar goed.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:40:13 #232
40566 Ericr
Livewrong
pi_83165072
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Wel opvallend weinig man voor 't vlakke bij The Shack! Dat heeft Saxo wel weer met Cancellara, Voigt, Breschel...
Denk dat ze rekenen op Rast, Muravyev en dan wat hand en spandiensten van een Popo of Horner. Maar op de kasseien zal je allicht minder hebben aan de lichtgewichten zoals Popo en Horner.
pi_83165204
Misschien rekent Radioshack er niet op dat ze lang de gele trui in de ploeg gaan hebben en het werk moeten doen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:44:06 #234
40566 Ericr
Livewrong
pi_83165320
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien rekent Radioshack er niet op dat ze lang de gele trui in de ploeg gaan hebben en het werk moeten doen
Maar je hebt wel kans dat je moet werken in de eerste etappes, dat zijn toch wel ritten waar rare dingen kunnen gebeuren. Ook al weet Armstrong meestal wel het juiste groepje te vinden.
pi_83165440
Lees net dit op de officiële TdF site bij de beschrijving van etappe 12:
"Armstrong could suffer"
This is a long stage, measuring more than 200 kilometres. In this region, it is often hot and the day finishes with the Laurent Jalabert climb in Mende, which is no easy task. Some sections even include 10% slopes. This climb (formerly the Côte de la Croix Neuve) requires a sudden boost and could hurt riders who build-up into ascents like Armstrong. In comparison to Contador, who has more punch, he could lose around thirty seconds. There will be a struggle between ten riders, including those who will be on the podium on the Champs-Élysées.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:50:22 #236
67640 SaintOfKillers
pi_83165726
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Voor het ploegenklassement mogen er ook steeds 2 falen.
Niet dat dat ze wat boeit, maar goed.

Ze willen veel mensen vooraan hebben zodat ze veel pionnen hebben om Contador in de problemen te brengen, het ploegenklassement zal ze wel worst wezen. Maar hun meerderheid is vrij steriel, ze hebben genoeg renners om Armstrong te steunen in een achtervolging, maar op Armstrong na niemand die Contador kan gaan pijn doen met een aanval. Dan hebben ze bij Saxo en Liquigas meer opties die echt een gevaar kunnen zijn.
pi_83171541

Les Pays-BAS
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:43:34 #238
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_83173095
Dit ga je niet menen. Die eerste is buitencategorie en die tweede denk ik een eerste categorie. Daarna nog een lange afdaling waar Sanchez en Cancellara minuten kunnen gaan pakken.

Brajkovic gaat denk ik in de derde week te kort komen door vormverlies. Verder heeft The Shack wel een sterk team. Maar Armstrong zal opportunistisch moeten zijn. In zowel de tijdrit als in de bergen zal hij vele voor zich moeten dulden denk ik. Van Gesink verwacht ik dat hij in enkele bergetappes wel een mooie ereplaats haalt. Ik kijk er naar uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door No-P op 23-06-2010 00:10:39 ]
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_83177424
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ze willen veel mensen vooraan hebben zodat ze veel pionnen hebben om Contador in de problemen te brengen, het ploegenklassement zal ze wel worst wezen. Maar hun meerderheid is vrij steriel, ze hebben genoeg renners om Armstrong te steunen in een achtervolging, maar op Armstrong na niemand die Contador kan gaan pijn doen met een aanval. Dan hebben ze bij Saxo en Liquigas meer opties die echt een gevaar kunnen zijn.
De pionnen van Saxo hebben het nadeel van een slechte tijdrit, daar heeft Contador wel wat marge op. Op die van Radioshack wat minder op dat gebied. Van Liquigas zie ik het absoluut niet komen. Kreuziger moet eerst maar eens laten zien bij de topklimmers te horen en Basso heeft de explosiviteit van een strijkijzer, heeft sinds zijn rentree geen bijzondere tijdrit en daalt ook nog eens dramatisch.
pi_83185113
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef JohnDDD het volgende:
[ afbeelding ]

Les Pays-BAS
Erasmusbrugberg en de Willemsbrugberg
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:47:05 #241
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83186410
Dat zo'n Riis gewoon weer ploegleider is, zo komt de Tour nooit aan een schoon imago.
pi_83187007
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Erasmusbrugberg en de Willemsbrugberg
Ze zouden er idd een eerste bergprijs van kunnen maken Meten van onder aan de brug tot aan boven en dan kijken wie het snelst is daar
pi_83187037
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

De pionnen van Saxo hebben het nadeel van een slechte tijdrit, daar heeft Contador wel wat marge op. Op die van Radioshack wat minder op dat gebied. Van Liquigas zie ik het absoluut niet komen. Kreuziger moet eerst maar eens laten zien bij de topklimmers te horen en Basso heeft de explosiviteit van een strijkijzer, heeft sinds zijn rentree geen bijzondere tijdrit en daalt ook nog eens dramatisch.
Daarnaast denk ik dat Basso 2.0 niet de Tour én de Giro heel goed kan rijden.
pi_83187169
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat Armstrong Contador wel pijn kan doen, en Klöden en Leipheimer niet? Leipheimer heeft bewezen dicht bij Contador te kunnen eindigen in een grote ronde, Klöden heeft ten opzichte van Contador ongeveer even veel laten zien als Armstrong.

Ik verwacht van alledrie niet heel veel, maar áls ze wat willen moeten ze d.m.v. taktisch rijden een keer minuten op Contador pakken, en vervolgens schade beperken. Eerlijk gezegd geef ik Leipheimer de meeste kans.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:33:52 #245
67640 SaintOfKillers
pi_83190685
Ik bedoel dat ik Radioshack alleen maar een sterk blok vind als ze het geel mogen verdedigen. Als ze een andere gele trui moeten gaan bestoken (Contador lijkt de meest logische), dan vind ik Kloden en Leipheimer vrij waardeloos, dat zijn niet de renners voor het grote offensief.

Radioshack heeft veel renners die erg handig zijn om een zwak moment bij de anderen uit te buiten door dan als gekken een ploegentijdrit te gaan rijden, maar ze hebben vrijwel niemand om een zwak moment echt te forceren of af te dwingen. Ik denk niet dat er iemand panikeert als Kloden of Leipheimer plots zou gaan aanvallen op een col, die waaien toch wel terug, maar bij Armstrong staat de boel wel op zijn kop als die aanvalt. Best mogelijk dat Armstrong niet veel verder raakt dan de andere 2, maar het is en blijft wel Armstrong, dan beginnen ze allemaal toch even te zweten en gaat Contador mogelijk in de fout door ondoordacht te reageren, wat ik bij Klodheimer niet zie gebeuren, als die uberhaupt al aanvallen.
pi_83191368
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat er iemand panikeert als Kloden of Leipheimer plots zou gaan aanvallen op een col, die waaien toch wel terug
Die waaien terug als een ploeg ze gaat terughalen. Stel nou dat dit juist hun tactiek is.. Iedereen let op Armstrong, en ineens rijdt Levi in het geel
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:11:41 #247
40566 Ericr
Livewrong
pi_83192170
Kloden valt niet aan, die moet bij Armstrong blijven lijkt me. Dan mag Leipo het gaan doen, ook al zo'n rasaanvaller. Dat is Evans maar dan in het kwadraat. En ja Evans valt inderdaad meer aan tegenwoordig maar blinkt toch nog steeds uit in aanklampen omdat hij gewoon niet beter kan als het bergop gaat.
pi_83192211
Armstrong zie ik Contador ook niet aanvallen. Contador is intrinsiek sneller bergop én kan tempowisselingen beter aan, dus die hoeft alleen maar in zijn wiel te blijven hangen en er overheen te kletsen als Armstrong stilvalt.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:28:07 #249
67640 SaintOfKillers
pi_83192729
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:12 schreef Wombcat het volgende:
Armstrong zie ik Contador ook niet aanvallen. Contador is intrinsiek sneller bergop én kan tempowisselingen beter aan, dus die hoeft alleen maar in zijn wiel te blijven hangen en er overheen te kletsen als Armstrong stilvalt.

Nee, maar ik denk dat Armstrong op zijn minst nog iets verrassends zou kunnen doen, al was het maar om aandacht te krijgen (los van 't feit of hij er veel mee zou bereiken). Dat verwacht ik niet eens meer van de andere Radioshacks.
pi_83192915
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dat Armstrong op zijn minst nog iets verrassends zou kunnen doen, al was het maar om aandacht te krijgen (los van 't feit of hij er veel mee zou bereiken). Dat verwacht ik niet eens meer van de andere Radioshacks.
Da's waar. Maar imo is dat dan hooguit in een vlakke etappe of evt. die naar Spa, niet in de bergen.
Ik zie Armstrong b.v. niet een stunt als Landis uithalen, omdat 'ie daarvoor simpelweg in het begin van een etappe de ruimte niet voor zou krijgen van Contador en Schleck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')