Veel muziek is inderdaad wel goed op Slam FM (Beter dan op 3FMquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:49 schreef joeyettt het volgende:
Soberzo draait SLAM alsnog de leukste muziek op de Nederlandse radio.
(behalve DD op 538)
Precies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Veel muziek is inderdaad wel goed op Slam FM (Beter dan op 3FM_! of Radio 538
in ieder geval). Dat is ook de reden dat ik dan toch maar Slam FM luister als ik in de auto zit. Maar dan wil ik wel gewoon de filemeldingen goed horen. Niet voorafgaand door een mongolenlied of slecht voorgelezen met van alles er tussen door. Het probleem bij Slam FM is gewoon alles wat geen muziek is. De jingles, de pratende DJ´s etc, de gesprekken met bellers. Het communiceren met de zender via SMS, maar ook via krabbels
op Hyves of via Twitter
_! En ga zo maar door.
Ik herinneren mij ID&T radio. Uur lang knallen. Even het nieuws (louter een korte aankondiging erbij) en weer knallen.
Je vergeet de neukplaat man.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
De Beukplaat. Helemaal te shaken man.
Ja, royal sadness.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:13 schreef joeyettt het volgende:
Je vergeet de neukplaat man.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
Slam FM_!
Wat een baggerzender is dat geworden zeg. Vroeger was het wel chill als ID&T Radio. Maar nu...
en Kristel van Eijk![]()
Verbaast me niets dat er een kuthoofd bij de kutstem zit. Pittig, kort, vlot kapsel erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef Boomstam het volgende:
Zie die tanden! Daar waag ik um echt niet in.
dat was fresh fm dacht ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
Was daar vorige week niet de house top 1000?
Heb toen wel ff online zitten luisteren
Doorgaans luister ik geen radio, alleen m'n MP3 collectie
Jahoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef Boomstam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie die tanden! Daar waag ik um echt niet in.
Dat is bij 3FM ook zo, al die bandjes klinken hetzelfde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
Dat 24 urige dance muziek op SLAMal die liedjes lijken op elkaar
Ah je hebt gelijk ook!quote:
Misschien heb je geluk: De laatste keer dat ik dat liedje hoorde (afgelopen maandag) hadden ze het ingekort tot slechts een paar zinnen. Er hebben vast mensen geklaagd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
En de druppel die de aanleiding was voor het aanmaken van deze klacht is het oplezen van de filemeldingen. Vooraf aan de (halve) lijst met file´s wordt er sinds kort eerst een dom liedje gezongen als in "met z´n allen in de fileeeeeee" o.i.d. Niet om aan te horen in ieder geval.
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:55 schreef Socios het volgende:
Ik herinneren mij ID&T radio. Uur lang knallen. Even het nieuws (louter een korte aankondiging erbij) en weer knallen.
Die zender vind ik een vreemde naam hebben, of ik heb de clou gemistquote:
mm, 70%NL klinkt natuurlijk ook niet.quote:100%NL draait zo goed als uitsluitend Nederlands product. Hiervan is 70%, als doelstelling, in het Nederlands en de rest in een andere taal. Sinds de start van een nieuwe programmering zijn de luistercijfers in een paar maanden verdriedubbeld. Er zijn programma's van Koen van Huijgevoort, Robert Feller, Colin Banks, Marjon Keller, Roland Snoeijer, Albert-Jan Sluis en Jan van Veen (Candlelight).
Die gemaakt is door Nederlandse artiesten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die zender vind ik een vreemde naam hebben, of ik heb de clou gemist
100% NL en dan draaien ze ook Engelstalige muziek, of zelfs Italiaans en Spaans.
Ik heb er toch echt regelmatig Ramazotti , Enrique Iglesias en Celine Dion (volgens mij) op gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die gemaakt is door Nederlandse artiesten.
Oh, dat is wel raar dan ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt regelmatig Ramazotti , Enrique Iglesias en Celine Dion (volgens mij) op gehoord
Klopt, en die John Ewbank-rotzooi gaat je op een gegeven moment ook wel de neus uit komen,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die zender vind ik een vreemde naam hebben, of ik heb de clou gemist
100% NL en dan draaien ze ook Engelstalige muziek, of zelfs Italiaans en Spaans.
[..]
mm, 70%NL klinkt natuurlijk ook niet.
Bazenzenderquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |