Inderdaad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:55 schreef Socios het volgende:
Ik herinneren mij ID&T radio. Uur lang knallen. Even het nieuws (louter een korte aankondiging erbij) en weer knallen.
Die zender vind ik een vreemde naam hebben, of ik heb de clou gemistquote:
mm, 70%NL klinkt natuurlijk ook niet.quote:100%NL draait zo goed als uitsluitend Nederlands product. Hiervan is 70%, als doelstelling, in het Nederlands en de rest in een andere taal. Sinds de start van een nieuwe programmering zijn de luistercijfers in een paar maanden verdriedubbeld. Er zijn programma's van Koen van Huijgevoort, Robert Feller, Colin Banks, Marjon Keller, Roland Snoeijer, Albert-Jan Sluis en Jan van Veen (Candlelight).
Die gemaakt is door Nederlandse artiesten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die zender vind ik een vreemde naam hebben, of ik heb de clou gemist
100% NL en dan draaien ze ook Engelstalige muziek, of zelfs Italiaans en Spaans.
Ik heb er toch echt regelmatig Ramazotti , Enrique Iglesias en Celine Dion (volgens mij) op gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die gemaakt is door Nederlandse artiesten.
Oh, dat is wel raar dan ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt regelmatig Ramazotti , Enrique Iglesias en Celine Dion (volgens mij) op gehoord
Klopt, en die John Ewbank-rotzooi gaat je op een gegeven moment ook wel de neus uit komen,quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die zender vind ik een vreemde naam hebben, of ik heb de clou gemist
100% NL en dan draaien ze ook Engelstalige muziek, of zelfs Italiaans en Spaans.
[..]
mm, 70%NL klinkt natuurlijk ook niet.
Bazenzenderquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |