Mijne heeft geeneens een flitser.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef Renesite het volgende:
Hoe zet ik die flitser van die macbook camera uit![]()
quote:
Hmm. Vreemd.quote:
Oh dat bedoel je, volgens mij kan je dat niet uitzetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij flitst toch op het scherm, of wat
Da's stom, want je hoofd is dan altijd overbelichtquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je, volgens mij kan je dat niet uitzetten.
Als ik foto's van photobooth bekijk op mijn gewone desktop (windows), dan ziet het er allemaal een stuk donkerder uit..quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's stom, want je hoofd is dan altijd overbelicht
Mijne niet. Heb van 10:30 - 18:30 binnen gezetenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Zozo mijn gezicht is echt bruin geworden.
Huoratronquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG Bart ik ging gister ofzo Huardingie luisteren en FUCKING HELL WAT VET!! Ik word echt boos als je niet meegaat
11:00-15:00 sportdag, 15:00-15:45 fietsen en 15:45-20:30 buiten gezetenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijne niet. Heb van 10:30 - 18:30 binnen gezeten![]()
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn batterih is leeg dys nu zie ik mijn toetseb nietValt het op?
quote:
Welnee joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn batterih is leeg dys nu zie ik mijn toetseb nietValt het op?
Trustequote:
Ja en waar ik een orgasme aan over ga houden!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HuoratronWaar ik een hartaanval ga krijgen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:02 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Als ik foto's van photobooth bekijk op mijn gewone desktop (windows), dan ziet het er allemaal een stuk donkerder uit..
Download gewoon zijn disco.quote:
Dat is wel het plan ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en waar ik een orgasme aan over ga houden!
Verdoriequote:Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij lijkt qua hoofd echt veel op een klasgenoot van mij.
dag dagquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Slapuhhh jyshygg daarrrrr staat kuusssjjeee
eerste indruk die ik kreeg was dat ginger boy voor zn cammie stondquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij lijkt qua hoofd echt veel op een klasgenoot van mij.
Ik ga geen linkjes geven.quote:
NOUquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
eerste indruk die ik kreeg was dat ginger boy voor zn cammie stond![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
eerste indruk die ik kreeg was dat ginger boy voor zn cammie stond![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
ZONDER WEKKER MUHAHAAHAHAAAAWHEHEHE
JEEEEUUUUJJJJJJ!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
*Slaapt al een week zonder wekker*quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb volgende week woensdag/donderdag alleen nog collegequote:
Ik heb heul niet veel les meer. De helft ga ik niet mere eens heen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb volgende week woensdag/donderdag alleen nog college!
Woensdag half 1 - half 3 onderzoeksvaardigheden: SPSS enquete presenterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb heul niet veel les meer. De helft ga ik niet mere eens heen.
Dude, dat is crappy kwaliteit. Zeker met muziek als Deadmau5 gaan er dan lage tonen wegvallen...quote:
ghihi ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
De komende drie maanden vrij heujghihi sorry (L)
Ik moet zeggen dat ik denk dat ik er honderd keer meer van ga genieten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
*Slaapt al een week zonder wekker*
Jeweetzjelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
De komende drie maanden vrij heujghihi sorry (L)
Ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende week begint m'n vakantiebaantje en dan is het uit met de pretquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik denk dat ik er honderd keer meer van ga genieten.En The 16th Hour van Deadmau5 is ook wel heel hubbahubba.
Deed jij dat in het begin ook zo veel? Met die kuteffecten kloten?quote:
Mijn planning t/m 4 juli is feest concert drank drugs feest nacht doorhalen vakantie feest festival en tussendoor geld zien te verdienen. Heb mijn baas ook maar vast gezegd at ik alleen ih weekend wil werken en af en toe doordeweeks maar na Werchter ga ik sowieso twee weken ergquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:17 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Volgende week begint m'n vakantiebaantje en dan is het uit met de pret
Toedels!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh fijn, helft van mijn bericht niet geplaatst. nOuuu ik heb lamme vingers, ciao!
Omdat wij net (ik althans) vijf weken (minstens, want toetsweek daarvoor) keihard hebben geleerd en geen sociaal leven hebben gehad en omdat wij dat dus HEEL HARD VERDIENEN. Daarom. 14.gifquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom hebben jullie vakantie, ik moet nog superdepuperveel huiswerk maken en morgen half 7 op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |