JEEEEUUUUJJJJJJ!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
ZONDER WEKKER MUHAHAAHAHAAAAWHEHEHE
*Slaapt al een week zonder wekker*quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb volgende week woensdag/donderdag alleen nog collegequote:
Ik heb heul niet veel les meer. De helft ga ik niet mere eens heen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb volgende week woensdag/donderdag alleen nog college!
Woensdag half 1 - half 3 onderzoeksvaardigheden: SPSS enquete presenterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb heul niet veel les meer. De helft ga ik niet mere eens heen.
Dude, dat is crappy kwaliteit. Zeker met muziek als Deadmau5 gaan er dan lage tonen wegvallen...quote:
ghihi ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
De komende drie maanden vrij heujghihi sorry (L)
Ik moet zeggen dat ik denk dat ik er honderd keer meer van ga genieten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
*Slaapt al een week zonder wekker*
Jeweetzjelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
De komende drie maanden vrij heujghihi sorry (L)
Ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgende week begint m'n vakantiebaantje en dan is het uit met de pretquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik denk dat ik er honderd keer meer van ga genieten.En The 16th Hour van Deadmau5 is ook wel heel hubbahubba.
Deed jij dat in het begin ook zo veel? Met die kuteffecten kloten?quote:
Mijn planning t/m 4 juli is feest concert drank drugs feest nacht doorhalen vakantie feest festival en tussendoor geld zien te verdienen. Heb mijn baas ook maar vast gezegd at ik alleen ih weekend wil werken en af en toe doordeweeks maar na Werchter ga ik sowieso twee weken ergquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:17 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Volgende week begint m'n vakantiebaantje en dan is het uit met de pret
Toedels!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh fijn, helft van mijn bericht niet geplaatst. nOuuu ik heb lamme vingers, ciao!
Omdat wij net (ik althans) vijf weken (minstens, want toetsweek daarvoor) keihard hebben geleerd en geen sociaal leven hebben gehad en omdat wij dat dus HEEL HARD VERDIENEN. Daarom. 14.gifquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:22 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom hebben jullie vakantie, ik moet nog superdepuperveel huiswerk maken en morgen half 7 op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |