Mensen die mij wat beter kennen noemen mij een kletskous.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet nou al hoe dat gaat op die meet. Eerst zeg ik weinig, en als ik dan wat langer bij 'jullie' ben dan gaat het los.
Doe Jordy niet na. Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet nou al hoe dat gaat op die meet. Eerst zeg ik weinig, en als ik dan wat langer bij 'jullie' ben dan gaat het los.
Iemand die mij wil meeten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
Wie ik wel wil meeten: Jeffrey om te zeggen dat HBO-R kut is, en SJD toffer is
-SG- om vervolgens onder het genot van een pintje eventjes te bediscussieren dat ik wel beter ben![]()
DeLuna/Marco een frikandelbroodje verkopen op Zernike
HJ om eventjes te ervaren of ze echt wel ready is voor de universiteit
Do wil ik observeren hoe hij in 30minuten 2 chicks hosselt
Jotch om te praten over architectuur! Ow, en advies geven over zijn ouders
Enzo
Ja, niet zo.quote:
Je hebt niks tegen me gezegd. En ze was 21quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zei het meteen al, maar jullie bleven doorgaan met ze
was in het begin voor mij ook zo, maar ik moet zeggen, taxiwerk is opzich wel goed voor mijn people skills.. eerst was ik altijd echt heel stil enzo, en nu maak i kal een stuk makkelijker een praatje met onbekenden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan al heel moeilijk omgaan met bekende mensen (kennisen e.d.). Onbekende mensen (of mensen die ik alleen van internet ken) zijn helemaal een hell voor mij.
Dat is inderdaad lang geleden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Da's lang geleden. Doe de groeten aan maik
SJD is exclusiefquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Als SJD hier in de buurt zat, had ik dat serieus wel overwogen
.
Jawel joh, op internet kan je ook gewoon met elkaar praten dus waarom in real life niet? Zelf ben ik ook nog nooit naar een meet geweest en mij lijkt het in het begin ook best kut maar na een tijdje is het vast gezellig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet niet, ik denk niet eens dat ik naar een meet zou durven.
Filiaal 1532quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
welke AH werk je eigenlijk? In Friesland toch ergens? kom er vaak genoeg, gelukkig wel altijd mijn ID bij me
Mwah, Ik ga niet naar Zernike, maar heb bij die AH wel eens een frikadelbroodje gekocht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Renesite het volgende:
Wie ik wel wil meeten: Jeffrey om te zeggen dat HBO-R kut is, en SJD toffer is
-SG- om vervolgens onder het genot van een pintje eventjes te bediscussieren dat ik wel beter ben![]()
DeLuna/Marco een frikandelbroodje verkopen op Zernike
HJ om eventjes te ervaren of ze echt wel ready is voor de universiteit
Do wil ik observeren hoe hij in 30minuten 2 chicks hosselt
Jotch om te praten over architectuur! Ow, en advies geven over zijn ouders
Enzo
Gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef -SG- het volgende:
HJ, je moet Mark een schop onder zijn kont van mij geven en zeggen dat hij nog een meet moet organiseren.
Ja, dat merk ik jaquote:
Misschien wel eens?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Bee. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lang geleden.
En zal ik misschien wel eens doen.
Tegen jou niet, maar tegen een aantal anderen wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt niks tegen me gezegd. En ze was 21
Ja, het zal sowieso wel even wennen zijn als je met allemaal vreemden gaat meetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
Maar, eerst een beetje kat uit de boom kijken enzo. Maar, als ik langer dan 5 minuten met mensen omga wordt ik ook wat makkelijker in de omgang vaak.
Woooow, ik had je je heel anders voorgesteldquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jawel joh, op internet kan je ook gewoon met elkaar praten dus waarom in real life niet? Zelf ben ik ook nog nooit naar een meet geweest en mij lijkt het in het begin ook best kut maar na een tijdje is het vast gezellig.
Trouwens, ik moet hier ook maar eens een foto posten.Aangezien ik niet wil dat men hem makkelijk kan terugvinden plaats ik hem niet in mijn fobo of in het PUB Userfototopic, dus exclusief hier:
http://screensnapr.com/u/i/6os7q9.png
Niks is exclusiefquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jawel joh, op internet kan je ook gewoon met elkaar praten dus waarom in real life niet? Zelf ben ik ook nog nooit naar een meet geweest en mij lijkt het in het begin ook best kut maar na een tijdje is het vast gezellig.
Trouwens, ik moet hier ook maar eens een foto posten.Aangezien ik niet wil dat men hem makkelijk kan terugvinden plaats ik hem niet in mijn fobo of in het PUB Userfototopic, dus exclusief hier:
http://screensnapr.com/u/i/6os7q9.png
Owquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, Ik ga niet naar Zernike, maar heb bij die AH wel eens een frikadelbroodje gekocht.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef -SG- het volgende:
Als ik 1 iemand moet aanwijzen die ik echt wil meeten is het Heimen
BT lijkt me op zich ook best aardig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Renesite het volgende:
Maar het tofste is: minimeets.
Met BT en Ravi gechillt op de Hanze
Hoi knul!quote:
HaJquote:
Lekker een Siësta gehoudenquote:
Hieman, waaromquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
Ik wil Renesite, en Stevie en Do weer eens meeten
Hoe danquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Woooow, ik had je je heel anders voorgesteld
Die andere vond ik teringlekker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Tegen jou niet, maar tegen een aantal anderen wel.
Ik heb al 5x geprobeerd jou te meetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
Ik wil Renesite, en Stevie en Do weer eens meeten
Ik heb gezoend, valt dat ook onder fok-dingen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Ravenous- het volgende:
Als je mensen van Fok gaat meeten, ga je dan over allemaal fok-dingen praten enzo?
Vraag ik me dan af
Owquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
No way man. Meer dan 2 woorden en je bent 'm voorbij.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Telkens als ik druk ben, of sjoerd er niet is
Toen die FOK!filmactie was hoorde ik wel DjinN uit ONZ over trollen, bannen en de FrontPage pratenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Ravenous- het volgende:
Als je mensen van Fok gaat meeten, ga je dan over allemaal fok-dingen praten enzo?
Vraag ik me dan af
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Ravenous- het volgende:
Vraag ik me dan af
Ja man, keihard gechilltquote:
Diw tweede keer nijmegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Renesite het volgende:
Maar het tofste is: minimeets.
Met BT en Ravi gechillt op de Hanze
Ouderquote:
Hou ik je aan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Doe eens een meet organiseren dan, misschien kom ik wel.
Dan kun je er gewoon bij hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
Ik gaat douchen, mits mn zusje er niet onder zit
NiceeEeeeeeeeeeEEequote:
Die lijkt me op zich ook best aardigquote:
Ik ben ook ouder dan ik er uit zie. Ik ben 18 maar ik heb er altijd al jong uitgezien, best vervelend af en toequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
OuderWel blond, en iets dikker maar dat komt omdat je eerst een andere username had en ik dacht dat je iemand was die ik kende en die is best wel dik.
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Whaha, zelfs daar ben ik wel eens geweest
Ja ik vind het ook een beetje raar om allemaal van die internettermen te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen die FOK!filmactie was hoorde ik wel DjinN uit ONZ over trollen, bannen en de FrontPage praten. Man wat schaamde ik me toen
Inkoppertje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
Ik gaat douchen, mits mn zusje er niet onder zit
Als jullie wat zeggen dan kom ik ook. Maar ik organiseer het niet. Laat ik het zo zeggen, ik zie wel of ik komquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
binnenkort minmeet in Grunn?
Ja ik ook, ik zat voor haar samen met een vriend (die niet op FOK! zit). Hij zat me echt aan te kijken zo van, wtfff. En ik zo vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen die FOK!filmactie was hoorde ik wel DjinN uit ONZ over trollen, bannen en de FrontPage praten. Man wat schaamde ik me toen
Baaaarcelonaaaaa!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hou ik je aan!
binnenkort minmeet in Grunn?
Appelpop dit jaar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
Oh en rik ga ik natuurlijk ook weer meeten
Zij had echt een kutstemquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zat voor haar samen met een vriend (die niet op FOK! zit). Hij zat me echt aan te kijken zo van, wtfff. En ik zo van![]()
![]()
Maarten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zat voor haar samen met een vriend (die niet op FOK! zit). Hij zat me echt aan te kijken zo van, wtfff. En ik zo van![]()
![]()
Neuh, ik ook niet. En al helemaal geen trollen, en bannen en die onzinquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje raar om allemaal van die internettermen te gaan gebruiken.
Doe ik zelf nooit irl.
Irl zeg ik ook nooit irl btw
Wutquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef mstr het volgende:
Swarmahoer zette toch slotjes tijdens een meet?
Ja echt, maar zij vond vanzelf nietquote:
swarma is een mongool.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef mstr het volgende:
Swarmahoer zette toch slotjes tijdens een meet?
Joh, is goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als jullie wat zeggen dan kom ik ook. Maar ik organiseer het niet. Laat ik het zo zeggen, ik zie wel of ik kom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Altijd in Utrecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik zou best weleens naar een PUB meet willen gaan (iets wat ik totaal niet bij KLB had) maar niet in Groningen
Uiteraardquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel binnenkort weer fietsen. Maar spreek jij hem nog wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |