Ja, dat merk ik jaquote:
Misschien wel eens?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Bee. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lang geleden.
En zal ik misschien wel eens doen.
Tegen jou niet, maar tegen een aantal anderen wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt niks tegen me gezegd. En ze was 21
Ja, het zal sowieso wel even wennen zijn als je met allemaal vreemden gaat meetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
Maar, eerst een beetje kat uit de boom kijken enzo. Maar, als ik langer dan 5 minuten met mensen omga wordt ik ook wat makkelijker in de omgang vaak.
Woooow, ik had je je heel anders voorgesteldquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jawel joh, op internet kan je ook gewoon met elkaar praten dus waarom in real life niet? Zelf ben ik ook nog nooit naar een meet geweest en mij lijkt het in het begin ook best kut maar na een tijdje is het vast gezellig.
Trouwens, ik moet hier ook maar eens een foto posten.Aangezien ik niet wil dat men hem makkelijk kan terugvinden plaats ik hem niet in mijn fobo of in het PUB Userfototopic, dus exclusief hier:
http://screensnapr.com/u/i/6os7q9.png
Niks is exclusiefquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Jawel joh, op internet kan je ook gewoon met elkaar praten dus waarom in real life niet? Zelf ben ik ook nog nooit naar een meet geweest en mij lijkt het in het begin ook best kut maar na een tijdje is het vast gezellig.
Trouwens, ik moet hier ook maar eens een foto posten.Aangezien ik niet wil dat men hem makkelijk kan terugvinden plaats ik hem niet in mijn fobo of in het PUB Userfototopic, dus exclusief hier:
http://screensnapr.com/u/i/6os7q9.png
Owquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, Ik ga niet naar Zernike, maar heb bij die AH wel eens een frikadelbroodje gekocht.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef -SG- het volgende:
Als ik 1 iemand moet aanwijzen die ik echt wil meeten is het Heimen
BT lijkt me op zich ook best aardig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Renesite het volgende:
Maar het tofste is: minimeets.
Met BT en Ravi gechillt op de Hanze
Hoi knul!quote:
HaJquote:
Lekker een Siësta gehoudenquote:
Hieman, waaromquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Hyman het volgende:
Ik wil Renesite, en Stevie en Do weer eens meeten
Hoe danquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Woooow, ik had je je heel anders voorgesteld
Die andere vond ik teringlekker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Tegen jou niet, maar tegen een aantal anderen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |