Dat is altijd he, en met alles is dat zoquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Wacht gewoon tot de 2G iPad. Iedereen die nu perse zo'n ding wil hebben. Volgende modellen hebben betere features en zien er slanker, mooier en flitsender uit dan de eerste modellen die iedereen nu massaal wil gaan inkopen.
(en nee, dat is geen lulkoek)
Wat voor foto? Aha ik zie al...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:03 schreef koei het volgende:
[..]
NeeIk denk dat hij geen blijvertje wil worden... Net als Pheno...
Heb tegenwoordig ook een beetje een leven dus ben niet altijd meer op FOK!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heel het topic is ie afwezig, en ineens is ie der.
Je lijkt wel op FL!
Denk je nou echt dat we dat geloven Edje? Een leven hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig ook een beetje een leven dus ben niet altijd meer op FOK!![]()
Ik kwam toevallig op het goede moment.
Geen inspiratie. Het spijt me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een kut TT Ed. Je stelt me teleur!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef koei het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat we dat geloven Edje? Een leven hebben
Bazen en bazinnen van de SCquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Geen inspiratie. Het spijt me.
Noem dan eens een goede TT.
Als hij er maar niet in komt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef koei het volgende:
Bij deze trouwens een +1 voor RudyCarell omdat hij de eerste is die ook daadwerkelijk een foto heeft gestuurd om in de OP te komenIk ga me binnenkort even buigen over de OP-toevoeging
Allemaal al een keer gedaan ben ik bang..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bazen en bazinnen van de SC
Waar we de verkiezingen afwachten
Waar de zomer binnenkomt
wat voor leven heb je dan en waar heb je um weggehaald?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nieuw meisje leren kennen en collega's waar ik wat meer mee omga.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat voor leven heb je dan en waar heb je um weggehaald?
tof, de eerste weken van het afsprekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nieuw meisje leren kennen en collega's waar ik wat meer mee omga.
Ja, het is zeer tof maar er zijn een aantal dingen waar ik een beetje aan twijfel..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
tof, de eerste weken van het afspreken
In de grote stad Zaltbommel bommel... heerst een grote watersnood nood nood nood...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
tof, de eerste weken van het afspreken
wilde dat ik wat toffe collega;s had maar die zitten allemaal in Zaltbommel![]()
Maar de vraag is of het uit ging met je vorige vriendin daardoor. Als dat een andere oorzaak had dan zie ik geen probleem!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, het is zeer tof maar er zijn een aantal dingen waar ik een beetje aan twijfel..
Ze is doet zich zeer volwassen voor en is intelligent maar ze is jonger. Op dit moment woont ze ook nog thuis en haar ouders zijn echt van de oude stempel.
Maar dat was mijn vorige vriendin ook.
Fuck Throttlequote:
Niet zo negatiefquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jammer van de piercingquote:
Alsof je d'r zou afslaan als ze vlak voor je stond man.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet zo negatief, die had je eerst ook
[..]
Jammer van de piercing
Haha dat zeg ik niet, en helemaal niet als ze langs me ligtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alsof je d'r zou afslaan als ze vlak voor je stond man.
"Nope, je hebt een piercing. Weg jij! "
Wow, dat is echt een mooi meisjequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo'n fan van piercings, maar soms stoor ik me er totaal niet aan
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo'n fan van piercings, maar soms stoor ik me er totaal niet aan
Hallelujahquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb kaarten besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
De vrouw van Tijger Houts, die van die golfclubquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wow, dat is echt een mooi meisjeGoede toevoeging aan het topic Ross!
Tittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
Tetten.
Mokka puntenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:32 schreef Edwinuss het volgende:
Borstjes.
Een beetje jammer van die ene hand. Haar haar alleen zou net genoeg verhullen denk ik...quote:
Wat een kutkop heeft die...quote:
Hč sorry, ik was afgeleid door de tepels. Ja die ookquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef koei het volgende:
Ik ook niet... Moet voor morgen 7.00 uur mn eerste drie hoofdstukken van mn scriptie doormailen (eigenlijk vandaag voor 17:00 uur al, maar ik hoop dat dat niet zoveel uit maakt). Heb nu de voorlopige versies van H1 en 2 af. Even tijd voor een break en dan H2 herschrijven en beginnen aan H3. En zo nog maar een bak koffie zetten ook al hou ik daar eigenlijk helemaal niet van
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef Rossdale het volgende:
Zo lekker tukken en als ik wakker wordt keihard aan de klus opnieuw omdraaien.
Ouch, sterkte... ik ga wel zo mijn nest in. Ik ben wel klaar met vandaag...quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef koei het volgende:
Ik ook niet... Moet voor morgen 7.00 uur mn eerste drie hoofdstukken van mn scriptie doormailen (eigenlijk vandaag voor 17:00 uur al, maar ik hoop dat dat niet zoveel uit maakt). Heb nu de voorlopige versies van H1 en 2 af. Even tijd voor een break en dan H2 herschrijven en beginnen aan H3. En zo nog maar een bak koffie zetten ook al hou ik daar eigenlijk helemaal niet van
Dat is in ieder geval een goed vooruitzicht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat wordt vreemd poepen morgen, met veel scheetjes ook!
Ja daarom, ik denk: ik maar je ff lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:13 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een goed vooruitzicht!
Hij heeft toch maar één hit gehad?quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:12 schreef Morthill het volgende:
Rick Astley komt naar Nederlandoh yeah
Ah, Elin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:16 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:12 schreef Morthill het volgende:
quote:
Ik kan overdag juist amper schrijven. 's nachts is voor mij de beste tijd... En de nacht voor de deadline werkt het best, daarvoor komt er ook niet zoveel uit mn vingers als het onderwerp me niet ligtquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:45 schreef Pheno het volgende:
Ik schrijf meestal in de ochtend. Dinsdagmiddag kreeg ik te horen dat er een hoofdstuk door mij geschreven moest worden voor een offerte, daar wacht ik dan ook mee tot in de ochtend, in de middag ben ik gewoon te brak om iets te schrijven
Daarom wordt het stiekem een heel kort concert. Hij speelt eerst Never Gonna Give You Up. Dan geeft hij aan dat hij zijn nieuwe hits gaat spelen, en dan speelt 'ie gewoon nog een keer Never Gonna Give You Up. Dat zou nou echt briljant zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daarom wordt het stiekem een heel kort concert. Hij speelt eerst Never Gonna Give You Up. Dan geeft hij aan dat hij zijn nieuwe hits gaat spelen, en dan speelt 'ie gewoon nog een keer Never Gonna Give You Up. Dat zou nou echt briljant zijn.
Met een videowall met alle rickrolls op youtube. Lijkt me puik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daarom wordt het stiekem een heel kort concert. Hij speelt eerst Never Gonna Give You Up. Dan geeft hij aan dat hij zijn nieuwe hits gaat spelen, en dan speelt 'ie gewoon nog een keer Never Gonna Give You Up. Dat zou nou echt briljant zijn.
Zou hij die trenchcoat ook meenemen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:12 schreef Morthill het volgende:
Welke transformers? Ik wist niet dat er uberhaupt nog iets van de transformers aan zat te komen...quote:
Ik ga sowieso. Maar volgens mij weet niemand hier ook dat Paul Young, T-Pau, Nik Kershaw en Marc Almond komen!quote:
Op uni's is toch altijd genoeg te snaaien?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef koei het volgende:
[..]
Welke transformers? Ik wist niet dat er uberhaupt nog iets van de transformers aan zat te komen...
En het is echt helemaal uitgestorven hier op de uni. Lijkt wel alsof het een feestdag is ofzo. Parkeerterrein is vrijwel helemaal leeg en in de centrale hal staat ook niemand...
En ik heb honger maar niks te eten bij me
Transformers: War for Cybertronquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:48 schreef koei het volgende:
[..]
Welke transformers? Ik wist niet dat er uberhaupt nog iets van de transformers aan zat te komen...
En het is echt helemaal uitgestorven hier op de uni. Lijkt wel alsof het een feestdag is ofzo. Parkeerterrein is vrijwel helemaal leeg en in de centrale hal staat ook niemand...
En ik heb honger maar niks te eten bij me
Geen van beide... maar anders toch Femkequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Nebo het volgende:
Hmmm naar wie zal ik zo gaan kijken op de uni. Femke Halsema of Job Cohen?
Zag net de reclame. Ik wil ook Shockwave.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Transformers: War for Cybertron
http://www.destructoid.co(...)amazing-175137.phtml
quote:
Naaaaaaaah watje! Valt toch hartstikke mee! Ja, er komt veel licht vanaf, maar om nu te zeggen dat het zich in je netvlies inbrandt..quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah, ik heb nog steeds epileptische neigingen na gisteren een stukje Alan Wake gespeeld te hebben![]()
Die emergency flares zijn echt belachelijk fel
Dan weet je iig zeker dat je netvlies het goed doetquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naaaaaaaah watje! Valt toch hartstikke mee! Ja, er komt veel licht vanaf, maar om nu te zeggen dat het zich in je netvlies inbrandt..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef RitseB het volgende:
Mogguh, van af vandaag een week alleen thuis.
Altijd lekker, daarom dat je een bbq organiseerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef RitseB het volgende:
Ik ben elke dag alleen thuis...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef RitseB het volgende:
Verkeerde muziek.. Deze is beter:quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sian_hell_march.html
Russian Hell March
quote:
Nostalgie!quote:
Ja heel leuk ja... Dubbel liggen om het woord hoeraaa...quote:
Dat je nog verbaasd raakt van Poit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
Ja heel leuk ja... Dubbel liggen om het woord hoeraaa...![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is me 2e topic... Moet nog allemaal dingen doorkrijgen denk
Ik ben helemaal niet zo verrassend hoorquote:
Misschien je borsthaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo verrassend hoor
Da's ook maar gewoon een bosje saai haar.. Het is niet alsof dat begint te bewegen als je er lang naar staartquote:
Ik ben net begonnen met Dexter seizoen 2. Eerste 2 afleveringen gezien. Binnenkort maar weer verder kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb net ook koffie gehad. Nu nog even Dexter uitzien en dan naar Groningen.
Zeker doen gast.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met Dexter seizoen 2. Eerste 2 afleveringen gezien. Binnenkort maar weer verder kijken![]()
Seizoen 1 denk een maand of 3 geleden gekeken. Kwam nu toevallig seizoen 2 tegen dus maar gelijk naar binnen getrokken. Eerste twee afleveringen zijn veelbelovendquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zeker doen gast.![]()
Je had het toch nooit gezien ofzo? Dus je hebt seizoen 1 al helemaal gekeken?
Ik moet nog steeds kijken, hoor steeds meer mensen er over pratenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef RitseB het volgende:
[FOK!] Stel hier je vraag aan... Pendulum!
I KNOW!quote:
Gaat me niet lukken. De 14e kom ik thuis, ram m'n pc aan en kom er niet vandaan tot ik de aflevering gezien heb..quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
I KNOW!![]()
Can't wait!! Maar stiekem toch wel, want ik wil weer het hele seizoen in 1x zien...
? aflevering waarvan? Want het is wel n mooi meisje en ik ben dus geďnteresseerd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaat me niet lukken. De 14e kom ik thuis, ram m'n pc aan en kom er niet vandaan tot ik de aflevering gezien heb..
True Blood Seizoen 3quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? aflevering waarvan? Want het is wel n mooi meisje en ik ben dus geďnteresseerd!
quote:
quote:
Leuk vrouwtje, ze moet alleen d'r bek dicht houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuke serie. Beetje jammer van de irritatiefactor die de hoofdrolspeelster meeneemt maar verder tof
Lijkt me lastig bij haar mondeling examen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk vrouwtje, ze moet alleen d'r bek dicht houden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuk vrouwtje, ze moet alleen d'r bek dicht houden
Dat is hij toch altijd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit is furrliefd!
Als ik later groot ben wil ik met deborah ann woll trouwenquote:
Op je beurt wachten Poit, she's mine!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik met deborah ann woll trouwen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op je beurt wachten Poit, she's mine!
Juistem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste aankoop was trouwens flower
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Die weet van aanpakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef RudyCarell het volgende:
Zo dicht je het olielek nooit natuurlijk...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo net ff mijn 2de aankoop ooit gedaan op PSNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste aankoop was trouwens flower!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo net ff mijn 2de aankoop ooit gedaan op PSNWat kost daaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste aankoop was trouwens flower![]()
Minder dan vier euro.quote:
Mini, dus zowel psp als ps3quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Binnenkort maar even de ps3 aanslingeren dan! Of is het psp only?
Ah, we zitten in hetzelfde pand, hoor ik netquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:44 schreef Tain het volgende:
Wat is het rustig in het pand zeg... Iedereen is aan het thuis 'werken'
Voorheen ging ik graag naar de uni op zondag, lekker in computerhok zitten, airco aan en gewoon werken. Helaas heb ik geen toegang meer sinds ik gestopt ben met sterrenkunde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan overdag juist amper schrijven. 's nachts is voor mij de beste tijd... En de nacht voor de deadline werkt het best, daarvoor komt er ook niet zoveel uit mn vingers als het onderwerp me niet ligt
Je bedoelt Prypiat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
In de nieuwe KIJK staat een special over ''reizen'' Naar allemaal van die lijpe plekken zoals Tsjernobyl of de martelkamers van Idi Amin![]()
Tsjernobyl lijkt me wel tof trouwens want daar ligt zo'n Ghost Town
Yesh!quote:
Moet meteen aan CoD4 denkenquote:
Zo gaaf hequote:
Camera is behoorlijk kutquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:14 schreef AQuila360 het volgende:
Nou onze Flodder heeft zijn review online staan!
Hij doet het zelf nog best aardig alleen is het beeld en het geluid wel weer heel slecht
Die missie speelt zich daar ook af, gek he?quote:
Nogalquote:
Maken jullie voor jullie oeverloze geouwehoer over die filmpjes van jullie gewoon even een eigen topic aan? Of gebruik MSN...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar het geluid stond nu te hard waardoor je je niet echt goed hoort maar dat kun je de volgende keer wel oplossen!
Kquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nogal![]()
Maar het geluid stond nu te hard waardoor je je niet echt goed hoort maar dat kun je de volgende keer wel oplossen!
Zeik niet zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maken jullie voor jullie oeverloze geouwehoer over die filmpjes van jullie gewoon even een eigen topic aan? Of gebruik MSN...
kthxbye!
http://www.emarnetwork.nl/quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeik niet zo![]()
Dat joch heeft net zijn 1e review gemaakt dat is toch mooi voor hem
Er is gewoon geen interesse hier omdat de gemiddelde leeftijd hier hoger ligt dan zijn leeftijd. Daarom zijn onze algemene interesses op een heel andere vlak dan dat van hem. Dat ik je dat nog moet uitleggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeik niet zo![]()
/carequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeik niet zo![]()
Maar je hebt begrepen dat ik er zaterdag vanaf het begin kan zijn?quote:
Ik zag het staan ja! Dat wordt me daar een partij pilsen!! Nice!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar je hebt begrepen dat ik er zaterdag vanaf het begin kan zijn?
Ik ga me nu nog meer op zaterdag verheugen
Tyf opquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeik niet zo![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die missie speelt zich daar ook af, gek he?
Ach op internet word van alles geroepen, weet ik veel wat jij wel en niet weetquote:
Truequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach op internet word van alles geroepen, weet ik veel wat jij wel en niet weet
Toffe sitequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam
wel grappig, al ben ik de naam van flodder alweer vergeten
Volgens mij is vandaag die voornaam database erbij gekomenquote:
Ik heb er over in de krant gelezen maar dan vergeet ik toch altijd die dingen. Maar best tof dat je ook kan kijken naar verspreiding enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij is vandaag die voornaam database erbij gekomen.
Ik had het vanmorgen bij het nieuws gezien en net bij editie NL. Dus ik wist het nog welquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er over in de krant gelezen maar dan vergeet ik toch altijd die dingen. Maar best tof dat je ook kan kijken naar verspreiding enzo
Daar zou ik ook graag een keer naartoe willen inderdaad! Auschwitz staat nu bovenaan mn verlanglijstje. Maar die staat voor volgend jaar op de planning, tijdens een stedentrip naar Krakau.quote:
Er zijn maar 15 anderen in Nederland met mijn voornaamquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam
wel grappig, al ben ik de naam van flodder alweer vergeten
Hmm dan heb je een orginele voornaamquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:56 schreef koei het volgende:
[..]
Er zijn maar 15 anderen in Nederland met mijn voornaamWel grappig dat je daardoor precies kan zien waar ze wonen. Ik ben de enige in Den Haag
Peru , slimboquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Flodder450 het volgende:
Hij wordt niet uitgeleverd aan nederland
maar hij krijgt een Proces in Chili
dat wordt dus een executie me dunkt
Ik ook Koeiquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef koei het volgende:
[..]
Daar zou ik ook graag een keer naartoe willen inderdaad!
In Peru sufkutquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:30 schreef Flodder450 het volgende:
Hij wordt niet uitgeleverd aan nederland
maar hij krijgt een Proces in Chili
dat wordt dus een executie me dunkt
Eens! Hij zou meer TV-optredens moeten doen, daarmee komt hij een stuk sympathieker over!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:42 schreef AQuila360 het volgende:
Balkenende is tof bij DWDDJammer dat het niets meer uithaalt..
Idd. Hij was eergisteren bij Circumflex in Maastricht aan het tappenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef koei het volgende:
[..]
Eens! Hij zou meer TV-optredens moeten doen, daarmee komt hij een stuk sympathieker over!
Nou maar hopen dat joran zn stukje zeep laat vallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In Peru sufkut
Daar schelden ze hem uit voor 'puta', proppen hem in een cel met 20 man en ze slaan hem 12 uur per dag helemaal verrot om hem te laten bekennen
Lekker belangrijk of hij sympathiek overkomt, hij moet gewoon de regering aansturen, controleren en ons vertegenwoordigen in zowel binnen- als buitenland. Dat is wat deze man allemaal totaal niet kan. Het feit dat geen enkel kabinet Balkenende de rit heeft volgemaakt, ligt niet alleen maar aan de anderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef koei het volgende:
[..]
Eens! Hij zou meer TV-optredens moeten doen, daarmee komt hij een stuk sympathieker over!
Want je hoopt op verborgen camera-beelden door Peter?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat joran zn stukje zeep laat vallen
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want je hoopt op verborgen camera-beelden door Peter?
Was een of ander conflict waar de Amerikanen Europa zijn binnengevallen geloof ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Nebo het volgende:
Band of Brothers is tot nu toe best indrukwekkend te noemen. Ik leer nog een aardig stukje geschiedenis, want er is echt vrijwel niks blijven hangen over de Tweede Wereldoorlog
Was er ook niet iets met pizzaovens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Was een of ander conflict waar de Amerikanen Europa zijn binnengevallen geloof ik.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of hij sympathiek overkomt, hij moet gewoon de regering aansturen, controleren en ons vertegenwoordigen in zowel binnen- als buitenland. Dat is wat deze man allemaal totaal niet kan. Het feit dat geen enkel kabinet Balkenende de rit heeft volgemaakt, ligt niet alleen maar aan de anderen.
Balkenende...![]()
Smerige rat, gifkikker, seksist en algemeen gristen-engerd. *ril*
Dat was met die ene vertegenwoordiger in gasflessen en jodenkoeken toch die de concurrentie uit de weg wou ruimen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Was een of ander conflict waar de Amerikanen Europa zijn binnengevallen geloof ik.
Hmm dat is wel een vreemde combinatie inderdaad, zeker met de auto...quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef koei het volgende:
Nou, ik heb net drie van mijn potentiële buren gezien. Een standaard antilliaan, een indisch (?) grietje en een lange blanke jongen van het type saaie nerd. En ze stapten uit een jaguar...
Nu weet ik echt niet meer wat ik moet denken
DRUGSDEALERRRRRSS!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef koei het volgende:
Nou, ik heb net drie van mijn potentiële buren gezien. Een standaard antilliaan, een indisch (?) grietje en een lange blanke jongen van het type saaie nerd. En ze stapten uit een jaguar...
Het kan ook een ouwe gare jag zijn dan is het nog nietsquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:12 schreef koei het volgende:
Nee, het is een mooie donkere met bruine bekleding van binnen, mooi glanzend en zo'n beest op de motorkap. Duidelijk een dure auto!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kan ook een ouwe gare jag zijn dan is het nog niets
Meteen er naartoe dan Koei met zelfgebakken koekjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is een mooie donkere met bruine bekleding van binnen, mooi glanzend en zo'n beest op de motorkap. Duidelijk een dure auto!
Den Haag is toch ook gewoon een achterbuurt van Delft?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Conclusie: Koei woont in een achterbuurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Den Haag is toch ook gewoon een achterbuurt van Delft?DelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat die mensen bang waren voor Den Haag wilden ze Den Haag geen stadsrechten toe kennen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Den Haag is toch ook gewoon een achterbuurt van Delft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Tainquote:
Zeker sinds ik in Den Haag woon of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef koei het volgende:
[..]
TainJij bent eigenlijk het laatste jaar wel opeens veel toffer geworden. Ik weet niet hoe dat precies komt, net alsof je allemaal slechte dingen hebt achtergelaten en het licht hebt gezien!
Hmm, dat zou het best eens kunnen zijn inderdaad!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Zeker sinds ik in Den Haag woon of niet?
Wauw, op easy....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef koei het volgende:
HoeraIk heb fortix uitgespeeld op easy met allemaal pefects
Ja, zo erg is het nou ook niet, maar ik wist bijvoorbeeld niet zo goed meer wat operatie Market Garden inhield.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Den Haag vind ik ieder geval leuker wonen dan de wijk in Amsterdam waar ik zatquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef koei het volgende:
[..]
Hmm, dat zou het best eens kunnen zijn inderdaad!
Een zwarte Suzuki Swift met een dooie kat op de motorkap?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, het is een mooie donkere met bruine bekleding van binnen, mooi glanzend en zo'n beest op de motorkap. Duidelijk een dure auto!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef Solique het volgende:
Pff, net 5 km gerend en wat krachttraining gedaan.
Wat? Dat is nog steeds best wel lastig hoor! Wel een erg tof spelletje trouwens, al ben je er wel heel snel doorheen....quote:
Je zit in Loosduinen toch? Daar is het ook prima wonen! Relatief weinig kansrijke mensen en veel gezinnen enzo.Bezuidenhout is vergelijkbaar, maar dan met portiekwoningen voor yuppenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Den Haag vind ik ieder geval leuker wonen dan de wijk in Amsterdam waar ik zat
Ik kan zeggen dat het niet van harte gaat. Zit met een blessure die ik al 8 jaar hebt, en niemand durft het op te lossen.quote:
Kraayenstein, maar erg dichtbij Loosduinenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef koei het volgende:
[..]
Je zit in Loosduinen toch? Daar is het ook prima wonen! Relatief weinig kansrijke mensen en veel gezinnen enzo.Bezuidenhout is vergelijkbaar, maar dan met portiekwoningen voor yuppen
9 jaar nu hierzo en ze proberen het wel op te lossen alleen schiet het niet echt op...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat het niet van harte gaat. Zit met een blessure die ik al 8 jaar hebt, en niemand durft het op te lossen.
Bij mij is het risico om invalide te worden te groot, en mocht ik ze willen laten testen kost met dat flink wat weken. Zal er binnenkort toch maar weer eens naar laten kijken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef Tain het volgende:
9 jaar nu hierzo en ze proberen het wel op te lossen alleen schiet het niet echt op...
Kraayenstein ken ik alleen van de tram die daarheen rijdt, waar dat precies is weet ik niet eensquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Kraayenstein, maar erg dichtbij Loosduinen
lolquote:
Bij mijn pa hebben ze in de Maartenskliniek echt wonderbaarlijke dingen gedaan... Hij had jaren bijna niet kunnen lopen en bij elk ziekenhuis werd het alleen maar erger.... Maar van het weekend heb ik hem dus weer zien rennenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mij is het risico om invalide te worden te groot, en mocht ik ze willen laten testen kost met dat flink wat weken. Zal er binnenkort toch maar weer eens naar laten kijken.
agh, ik word geen invalide, maar heb wel chronische knieblessure waardoor fietsen van lange afstanden sowieso al niet kan en maandag heb ik mijn linkerknie weer opgeblazen na 3km!! hardlopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij mij is het risico om invalide te worden te groot, en mocht ik ze willen laten testen kost met dat flink wat weken. Zal er binnenkort toch maar weer eens naar laten kijken.
Ik wil het wel even voor je veilig houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Morthill het volgende:
Zo, 800 euro aan belichtingsmateriaal voor fotosessie meegekregennu niks stuk maken want dat gaat mijn spaarrekening niet leuk vinden.
Wat voor fotosessie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef Morthill het volgende:
Zo, 800 euro aan belichtingsmateriaal voor fotosessie meegekregennu niks stuk maken want dat gaat mijn spaarrekening niet leuk vinden.
Economie en Bedrijfskunde faculteit heeft openingsfeestje van hun nieuwe pand met zo'n 1.500 studenten en stafleden. Met twee vrienden gaan we daar de foto's verzorgen. De belichtingshit is van een andere kennis en zal gebruikt worden voor portretfoto's.quote:
quote:
Oja, ik wilde nog even zeggen dat ik je strandfoto's erg tof vond!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil het wel even voor je veilig houden
quote:
Wmb hoeven de mannen niet zo schaars gekleed te zijn. Vrouwen mag natuurlijk welquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha zat ik toch goed, dat was ook een portretfoto!
Klinkt wel heel erg bekend met wat ik hebt. Alleen ik heb het zelfs willekeurig bij normale belasting al.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:00 schreef Morthill het volgende:
agh, ik word geen invalide, maar heb wel chronische knieblessure waardoor fietsen van lange afstanden sowieso al niet kan en maandag heb ik mijn linkerknie weer opgeblazen na 3km!! hardlopen
Ook knie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Wo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
Zo zo, nieuwe gelekte nummer van Eminem is echt tof.
Laatst toevallig, met een camera op het beeldschermquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef GameBabe het volgende:
Heeft iemand toevallig weleens video gecaptured vanaf de PlayStation 3? Zo ja hoe?
Die mag je van de week wel eens ff sturenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
Zo zo, nieuwe gelekte nummer van Eminem is echt tof.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wo?
Won't Back Down met Pink? Die is wel heerlijk.
Koop een Hauppauge HD PVR. Kost wel een paar knaken maar dan kan je wel alles in HD opnemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef GameBabe het volgende:
Heeft iemand toevallig weleens video gecaptured vanaf de PlayStation 3? Zo ja hoe?
Hoeveel knaken hebben we het dan over, capturing devices voor de PSP zijn 800 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Koop een Hauppauge HD PVR. Kost wel een paar knaken maar dan kan je wel alles in HD opnemen.
190 euro kost het apparaat. Maar dan heb je dus altijd een apparaat waar je in HD mee kan opnemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoeveel knaken hebben we het dan over, capturing devices voor de PSP zijn 800 euroWil eigenlijk nog even een trailer knutselen
Wel jammer dat het niet via HDMI kan. Is dit in of exclusief btw?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
190 euro kost het apparaat. Maar dan heb je dus altijd een apparaat waar je in HD mee kan opnemen.
Opnemen kan alleen via component als het gaat om HD. HDMI zit er niet op.
In.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wel jammer dat het niet via HDMI kan. Is dit in of exclusief btw?
Dat is toch niet zo duur ed? Hoor je er al een tijdje over pratenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
190 euro kost het apparaat. Maar dan heb je dus altijd een apparaat waar je in HD mee kan opnemen.
Opnemen kan alleen via component als het gaat om HD. HDMI zit er niet op.
Je hebt ook zo'n ding met 2 HDMI poorten erop. Black Magic nog wat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef GameBabe het volgende:
Ja klopt, ik zit erover na te denken om dat aan te schaffen, ik heb me er nog niet helemaal in verdiept.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo duur ed? Hoor je er al een tijdje over praten
Ja dat snap ik, maar HDMI is niet hetzelfde als component toch? Of snap ik het niet helemaal?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef Sigmund666 het volgende:
HDMI vervangt SCART uiteindelijk Ed. Dus ja: HDMI gaat ook nog wel 30 jaar mee ofzo, net als SCART.
Je sluit je component aansluiting van je 360 aan op het apparaat en vanaf het apparaat gaat er een component kabel naar de TV.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hoe moet je dat ding dan aansluiten Ed?
Hmm nja voor 200 euro weet je of het iets isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je sluit je component aansluiting van je 360 aan op het apparaat en vanaf het apparaat gaat er een component kabel naar de TV.
Vanaf het apparaat gaat er nog een USB aansluiting naar je PC waarmee je het beeld kan capturen.
Flaptop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm nja voor 200 euro weet je of het iets is. En anders verkoop je het toch weer
Jammer dat mijn xbox redelijk ver van de pc afstaat hier
Dat is idd de computernaam van mij laptopquote:
Als je het geld kan missen, waarom niet? Als je krap bij kas zit, dan moet je het niet doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
Ik sta op het punt om het apparaat aan te schaffen.
Je mag het nieuwe topic openen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het geld kan missen, waarom niet? Als je krap bij kas zit, dan moet je het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |