Ik ga maar weer eens even stemmen op Boris.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gestemd op Boris.
O, dan doe ik het ook nog een keertje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens even stemmen op Boris.
Ach, nog maar 4 jaartjes wachten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, dan doe ik het ook nog een keertje.
Dat zou een unicum zijn.quote:
Of dat reden tot optimisme is lijkt mij niet iets dat bij voorbaat vast te stellen valt.quote:
De D66'er heeft er geen mening over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Monidique het volgende:
De Idealist zegt: ik heb liever dat iemand om een of andere -voor mij- stomme reden PVV stemt, dan zonder reden D66.
Montov Vrezer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef Montov het volgende:
Als ze op 75 zetels blijven steken is het onmogelijk, maar ook met een krappe meerderheid wordt het lastig geizien de Eerste Kamer. Wie er 'wint' (vreselijk concept bij verkiezingen) is irrelevant, het gaat puur om het zetelaantal van CDA, VVD en PVV. En ik vrees met grote vrezen.
Geen meerderheid in de Eerste Kamer, dat maakt het regeren wel bijzonder moeilijk, ook omdat je na een jaar in feite al verkiezingen krijgt die grotendeels om de prestaties van de nieuwbakken regering zullen gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Monidique het volgende:
Ja, de kansen zijn nu groter voor VVD-PVV-CDA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |