Die PVV-Marokkaan wel, hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Picchia het volgende:
Ik zou een glas Ricard niet echt een onderscheiding noemen.
Kunnen die prutsers niet gewoon even die penalty benutten? Ik had 1-1 voorspeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef ethiraseth het volgende:
Haha, Duitsland.
Ik had 2-1 voor de VS, dan kan al niet meer met een 2-0 voorsprong met rust.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:49 schreef ethiraseth het volgende:
Wedden dat Amerika met 5-0 over Slovenie heenwalst ofzo.
Meer achter de link te vinden.quote:Hitler memorabilia 'attracts young Indians'
Slowly but steadily, a decade-old business around the dead and universally despised dictator Adolf Hitler is emerging as a small-scale industry in India.
Books and memorabilia on the German leader's life have found a steady market in some sections of Indian society where he is idolised and admired, mostly by the young.
The numbers are small but seem to be growing. Latest reports say Bollywood is now planning to cash in. A film - Dear Friend Hitler - is due to be released by the end of the year, focusing on the dictator's relationship with his mistress Eva Braun.
It's hard to narrow down what makes the dictator popular in India, but some young people say they are attracted by his "discipline and patriotism".
Most of them are, however, quick to add that they do not approve of his racial prejudices and the Holocaust in which millions of Jews were killed.
But the truth is that books, T-shirts, bags and key-rings with his photo or name on do sell in India. And his autobiography, Mein Kampf, sells the most.
Jaico, the largest publisher and distributor of Mein Kampf in India, has sold more than a 100,000 copies in the last 10 years.
[...]
quote:AMSTERDAM - Zuid-Korea dacht dat de oorlog was begonnen, toen ze boven de hoofdstad Seoul Noord-Koreaanse parachutisten zag vliegen. Maar het bleken ballonnen die waren opgelaten door een kleuterschool.
Seoul mobiliseerde de militaire troepen toen ze boven de stad vliegende objecten signaleerde. De noorderburen hebben met parachutisten de aanval geopend, zo dacht Zuid-Korea. Maar na een inspectie bleek dat het om heliumballonnen ging die waren opgelaten door een nabijgelegen kleuterschool.
De verhouding tussen beide Korea’s staat op scherp na het gezonken Zuid-Koreaanse marineschip Cheonan drie maanden geleden. Daarbij overleden zesenveertig van de ruim honderd opvarenden. Het schip is tot zinken gebracht door Noord-Korea, zo stelt Seoul.
quote:'Importeurs steken BPM-voordeel in eigen zak'
Het prijsvoordeel dat zou moeten ontstaan voor de consument door de BPM-afbouw, verdwijnt grotendeels in de zakken van de importeur.
Aan het begin van het jaar is de BPM op de nieuwprijs van auto’s verlaagd van veertig naar 27,5 procent. Vakblad Automotive deed onderzoek naar 150.000 modellen. Ondanks de belastingverlaging zijn daarvan 100.000 stuks evengoed duurder geworden. “Het merendeel van de auto-importeurs heeft de BPM-afbouw dus aangegrepen om de nettoprijzen (dus zonder BTW en BPM) te verhogen."
Demissionair staatssecretaris van Financiën, Jan Kees de Jager, gaf tijdens Kamervragen onlangs nog aan dat eventuele prijsstijgingen van auto’s zouden komen door ongunstige CO2-scores en de daarbij behorende extra belasting.
CO2-boete
Importeurs blijken het prijsvoordeel op die auto’s echter af te romen zodat de auto’s nauwelijks goedkoper worden voor de consument. Importeurs van auto’s met een hoog verbruik compenseren de CO2-boete met lagere nettoprijzen.
De BPM-afbouw is een onderdeel van het overheidsprogramma ‘anders betalen voor mobiliteit’. Daarin is staat onder meer de invoering van de kilometerheffing. “Veel partijen zijn hiermee akkoord gegaan op voorwaarde dat die overgang lastenneutraal zou gebeuren. Op basis van deze cijfers blijkt dat hiervan op het moment geen enkele sprake is,” aldus Automotive.
Het bier krijgen ze vast binnenkort terugquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef ethiraseth het volgende:
Nou, dat waren twee uur van mijn leven die ik niet meer terug ga krijgen.
En dan wordt mij ouwelijkheid aangewreven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tijd om een dutje op de bank te doen.
Ik heb net dutje nummer 2 afgerond...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:23 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan wordt mij ouwelijkheid aangewreven.
Aanname is de moeder aller verbroken relaties.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik dacht altijd dat ze haar lichaam gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |