Hoe diep kun je zinken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef Nautilus. het volgende:
Lekker boeiend, kelb.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:24 schreef Picchia het volgende:
Ik ken een Marokkaan die PVV heeft gestemd. Ze zijn er wel.
Dat vind een meerderheid van de Marokkanen En terechtquote:Hij vind het vervelend dat andere Marokkanen hen een slechte naam geven. Goh.
http://www.nola.com/news/(...)_it_never_follo.htmlquote:But, at the same time, the British oil giant blamed the federal oversight agency, Minerals Management Service, for not asking it to comply with the law.
Argentinië moest er zo nodig ook nog eentje extra inkoppen, anders had ik nog wel wat meer overgehouden aan die wedstrijd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef ethiraseth het volgende:
ja verdomme, gaat Griekenland opeens twee keer scoren in een wedstrijd. Dat hebben ze volgens mij in geen 50 jaar gedaan.
Oh ja, dat was ook al zo erg. En dan gister Zwitserland die Spanje verslaat. Kom op zeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Argentinië moest er zo nodig ook nog eentje extra inkoppen, anders had ik nog wel wat meer overgehouden aan die wedstrijd.
We zitten op Rutte 5 voor jij klaar bent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:27 schreef Reya het volgende:
Wat zal eerder plaatsvinden, mijn afstuderen of de volgende Kamerverkiezingen?
Deze stelling is enkel te bekronen met een glas Ricard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We zitten op Rutte 5 voor jij klaar bent.
Het smart mij, deze duur-onderscheiding niet meer te kunnen behalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze stelling is enkel te bekronen met een glas Ricard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |