Doe alsjeblieft niet zo achterlijk.quote:
JA HIJ BEGONquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef Onorgineel het volgende:
Godverdomme zeg, bekvechten op het internet
het is zo grappig als de weg naar athene maar het is wel de fuckin waarheid 4 sho beter geen fitties op het net zo komt bezwarnoud langs om mijn connectie af te sluiten door dit soort grappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat plaatje is onderhand niet grappig meer.
Oh fuck it who am I kidding yes it is!
ai swa, doe zoals Excellent zegt. Doe Rustig, doe rustig, doe rustig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is zo grappig als de weg naar athene maar het is wel de fuckin waarheid 4 sho beter geen fitties op het net zo komt bezwarnoud langs om mijn connectie af te sluiten door dit soort grappen
En daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Jotcha het volgende:
Laten we d'r beide maar mee ophouden want dit gaat inhoudelijk nergens heen
En jij en Remlove dan? En Yvonne?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is zo grappig als de weg naar athene maar het is wel de fuckin waarheid 4 sho beter geen fitties op het net zo komt bezwarnoud langs om mijn connectie af te sluiten door dit soort grappen
Moet jij weten.quote:
Echte mannen doen dat gewoonquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Jotcha het volgende:
Jeffrey doe jij wel eens een helikoptertje met je piemel?
Wat ben jij een kutuser zegquote:
je krijgt hier 6 maanden ban als je 1 opmerking maakt waar de naam yvonne in voorkomt dat is iets anders al zeg ik het zelfquote:
En wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser zeg
Houd je bek dan als je al inziet dat het nutteloos is
Ligt eraan.quote:
Hoi ik ben een forumuser en wil ook wat zeggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
[..]
Ligt eraan.
Nou, vertel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
[..]
Ligt eraan.
Als je weer van die 'grappige' opmerkingen gaat maken, houd ik niet stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|