Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan moet ik nog meters om Jeffrey te verslaan
Ah oké. tof.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel! Maar ik zou wel naar Den Bosch of Nijmegen gaan, Fontys is echt heel slecht.
Als je naar Nijmegen gaat kom ik je een keer opzoekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah oké. tof.
en Den Bosch en Nijmegen is lekker dicht bij.
Ja, en dat zijn betere scholen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah oké. tof.
en Den Bosch en Nijmegen is lekker dicht bij.
Zet jij die teringlelijke hoed maar weer op je harses. Dan trekt je mismaakte hoofd misschien nog bij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Jotcha het volgende:
Jeffrey doe jij wel eens een helikoptertje met je piemel?
De sfeer is op de HAN heel slecht heb ik gehoord van studentenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn betere scholen.Avans is ook beter dan de HAN trouwens. Ik zou naar de Avans gaan.
Groei eerst maar wat haar op je hoofdquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zet jij die teringlelijke hoed maar weer op je harses. Dan trekt je mismaakte hoofd misschien nog bij.
Geen idee, Avans is wel goed. Vind de stage daar alleen niet zo top, daarom ben ik naar de HU gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De sfeer is op de HAN heel slecht heb ik gehoord van studenten
Vooral het weer omdraaien inderdaad.quote:
Dat vind ik eng.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je naar Nijmegen gaat kom ik je een keer opzoeken
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn betere scholen.Avans is ook beter dan de HAN trouwens. Ik zou naar de Avans gaan.
Vroeg ik wat aan jou?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Want het was ook een geweldig argument wat je gaf.
Laat maar zien wat ik omdraai dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Ik bedoel dat je zelf net zo goed mensen persoonlijk aanvalt. En dat ik dat dan gewoon terug doe.quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zelf net zo goed mensen persoonlijk aanvalt. En dat ik dat dan gewoon terug doe.
Leer eens lezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moeten mensen jou vragen om iets te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |