quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef D. het volgende:
Ja zeg, open ik net een topic
Nu doe ik het dus nooit meer
ja toch/ vorige had geen nummer. nu beginnen we gewoon met 1quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
Doe ik het nu goed met dat nummer erbij?![]()
Sorry Gomi zag het te laat
Daar had ik toen de meesten al van, beetje jammer. Ik zit nu met bijna complete toplanden, nu moet ik de Hyung Wangh Kwaks van Korea en de Ricardo de Sousa Orrelano Carvalho's van Honduras nog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd en die serie van 58 in keer. das ook goedkoper
lol altijd dat soort figuren waar je mee overblijft iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar had ik toen de meesten al van, beetje jammer. Ik zit nu met bijna complete toplanden, nu moet ik de Hyung Wangh Kwaks van Korea en de Ricardo de Sousa Orrelano Carvalho's van Honduras nog.
Wablief?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar had ik toen de meesten al van, beetje jammer. Ik zit nu met bijna complete toplanden, nu moet ik de Hyung Wangh Kwaks van Korea en de Ricardo de Sousa Orrelano Carvalho's van Honduras nog.
Panini voetbal kaartjesquote:
quote:
quote:
Oooo ja nu is het een stuk duidelijkerquote:
lol, hij heeft alle toplanden compleet en mist die rare spelers nog enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Oooo ja nu is het een stuk duidelijker
O okequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, hij heeft alle toplanden compleet en mist die rare spelers nog enzo
quote:
Al die gadgets?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef gomi het volgende:
[..]
spaar je ook nog van die supermarktdingen?
ik ben geen mod hierquote:
ah slim iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Al die gadgets?
Nee, ik heb een boel van die juichbandjes, maar die ruil ik het liefst voor voetbalplaatjes.
voor de ouders nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor kinderen is dit een prachtige tijd.
Dan moet jij dus sorry zeggenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef zquing het volgende:
[..]
ik ben geen mod hier
dus eigenlijk mag ik dat soort dingen niet doen
Een panini is een lekker broodjequote:
yeah, maar ze verwachten alleen dat iedereen nu maar ff boodschappen doet bij de supercoop voor die knijpdingen, bij de c1000 voor de gogo's, de dirk voor de handjes and so onquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor kinderen is dit een prachtige tijd.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef zquing het volgende:
[..]
ik ben geen mod hier
dus eigenlijk mag ik dat soort dingen niet doen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kally en ik hebben een nummertje gemaakt
Alleen mijn topic (met nummertje) is alweer gesloten
hehehe nice onequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Kally het volgende:
Kom ik aan bij de kinderen, heeft de jongste weer indianenschmink op, maar ik had verleden week zijn haar in een hanekam laten knippen, het is net echt
D.e D.ubbelzinnigheid van D.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Kally en ik hebben een nummertje gemaakt
Alleen mijn topic (met nummertje) is alweer gesloten
Hey Bennyquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neem jij dan maar een lekker broodje voetbal kaartjes
Tjemig, wat een verhaal! Dat kan toch niet zomaar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:39 schreef iBenny het volgende:
'middag
Ik ben net ontslagen/heb ontslag genomen
Loon is 3 weken geleden gehalveerd zonder daar ook maar iets over te hebben gehoord
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet van niks, maar het klinkt nu al goed
quote:
quote:
Hey Bos en Koenquote:
lees ik nu pas. maar idd dat lijkt me niet zomaar te kunnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tjemig, wat een verhaal! Dat kan toch niet zomaar?
Loon opschorten hoeven ze volgens mij niet van te voren te meldenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blijkbaar welquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomaar de helft korten mag zomaar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Loon opschorten hoeven ze volgens mij niet van te voren te melden
Dat kan idd niet zomaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee je bent zeer welkom in 'mijn' topicquote:
jouw topic, uit mijn naam ofzo hequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je bent zeer welkom in 'mijn' topic
Ja, wacht maar tot Charmed_Angel en Marlalala er zijn...quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
kally, die kinderen van jou sparen helemaal niets van die wk gadgets toch?
Ja datquote:
Je bent er zo te horen neit echt blij mee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Inmiddels wel, handjes en juichbandjes, ze hebben zelfs een oranje shirt gehad want ze gaan voetbal kijken op school, en vandaag nog caps en zooi erbij
heheh je hebt er toch aan moeten gelovenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Inmiddels wel, handjes en juichbandjes, ze hebben zelfs een oranje shirt gehad want ze gaan voetbal kijken op school, en vandaag nog caps en zooi erbij
Ik ga toch echt niet alle winkels af voor die meukquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent er zo te horen neit echt blij mee?
en tot benny in zijn normale tempo postquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot Charmed_Angel en Marlalala er zijn...
Ja dus ik moest, wel tegen de draad wit met oranje natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh je hebt er toch aan moeten geloven
maar oranje shirt enzo is leuk als ze op school kijken.
Nieuw-Zeeland is je land dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
Maar ik juich echt wel mee, alleen in mijn kleur: Zwart
Ik ben niet eens up to full speedquote:
Zozo, dat is best snel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
vroeger deden we 2 a 3 weken met een topic
yeahquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet alle winkels af voor die meuk![]()
Maar ik juich echt wel mee, alleen in mijn kleur: Zwart
quote:
vonden wij ookquote:
Nu niet meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
hehehe, die van t reserveshirt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus ik moest, wel tegen de draad wit met oranje natuurlijk
In die tijd deden wij er wel een stuk of 30quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik draag ook regelmatig zwart, maar de laatste tijd meer andere kleuren. Maar wit absoluut niet..quote:
Dank jequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je bent zeer welkom in 'mijn' topic
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah
alleen als nl de finale haalt wil ik wel iets oranjes aandoen
zei ik 2 jaar terug ook en zat ik ineens ergens met zijn allen nl te kijken, vonden ze t raar dat ik geen oranjeshirt aanhad, moest ik er daar alsnog 1 aan
ik ook meestal zwart een enkele keer in de zomer weleens wit. maar dat max 1x ind e 2 jaar ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik draag ook regelmatig zwart, maar de laatste tijd meer andere kleuren. Maar wit absoluut niet..
ja, ik expres ook niets meegenomen. had de buurman er wel een paar extra meequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach als we ergens zitten en iedereen doet het, misschien dan wel
Ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb weinig donkere kleding. Ik ben gek op verschillende kleuren kleren.
De Etos, maar dat had ik gisteren al gezegd geloof ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet alle winkels af voor die meuk![]()
kally was t met me eensquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jij liet het afweten, deze is helemaal van Kally
Naamtopics mogen niet, maar topics eigenen mag dan weer wel...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jij liet het afweten, deze is helemaal van Kally
quote:
eigenen niet, openen welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naamtopics mogen niet, maar topics eigenen mag dan weer wel...?
Ik heb wel redelijk veel sportshirtsquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik ben niet zo van de sportshirts meer. Alleen bij het sporten draag ik ze nog.
lol dat werd standaard opgezet in tent op rembrandts als we daar binnenkwamen. was een groep zwarte vlekkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren meer kleuren gaan dragen toen ik de bijnaam 'Man in black' kreeg
Nee joh gewoon een goedkope, wit met 100% holland eropquote:
Welnee is gewoon een veilige kleurquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij er ook aanzien van, deze kleur.
ah k. oranje is oranje. wit met oranje is ook oranjequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh gewoon een goedkope, wit met 100% holland erop![]()
Ik word trouwens zwaar gechanteerd hier![]()
Mama als wij ijs mogen krijg jij een extra kus
Als je alleen zwart draagt ben je toch neit meteen Gothic?quote:
Nee ik bedoel die je bij de boodschappen krijgt, ik ga niet in 5 winkels boodschappen doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
De Etos, maar dat had ik gisteren al gezegd geloof ik
Ik zou het doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word trouwens zwaar gechanteerd hier![]()
Mama als wij ijs mogen krijg jij een extra kus
Heb de codes op mobiel nog niet zo door... Had erquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je alleen zwart draagt ben je toch neit meteen Gothic?
Maar we vragen het Kally zelf... Kally ben je Gothic?
Zwart in mijn favoriete kleur, dus alles was zwart, onbewustquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef gomi het volgende:
[..]
lol dat werd standaard opgezet in tent op rembrandts als we daar binnenkwamen. was een groep zwarte vlekken
Koen... ik hoor net dat Kally geen gothic isquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
Ik ben absoluut geen gothic, hallo kijk mijn fobo
Ik heb gezegd, 3 extra kusjes dan een ijsje, ik heb ze binnen, nu zitten ze aan ijsquote:
Jij kent nog niet alle smileys uit je hoofd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb de codes op mobiel nog niet zo door... Had eraan willen toevoegen
Was ook als geintje bedoeld, codes lukken mobiel niet altijd goed..quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:12 schreef Kally het volgende:
Ik ben absoluut geen gothic, hallo kijk mijn fobo
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben altijd snel overwhelmed als blonde vrouwen in het zwart verschijnen.
Benny is een te makkelijke vader.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezegd, 3 extra kusjes dan een ijsje, ik heb ze binnen, nu zitten ze aan ijs
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was ook als geintje bedoeld, codes lukken mobiel niet altijd goed..
Je ziet er ZEKER niet gothic uit .
Ben ook (nog) geen veelposter...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent nog niet alle smileys uit je hoofd?
wij gingen meestal in t zwart stappen. of iig vaak.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zwart in mijn favoriete kleur, dus alles was zwart, onbewust
Tegenwoordig draag ik nauwelijks nog zwart.
Blauwe jeans, en blauwe en (donker)grijze shirt, vooral niet te fel.
Al heb ik een paar witte shirts (wel lekker koel als het heel warm is) en 3 weken geleden een gele gekocht
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb gezegd, 3 extra kusjes dan een ijsje, ik heb ze binnen, nu zitten ze aan ijs
Schiet daar eens mee op danquote:
Die krijg ik ook nog wel straksquote:
Dat klinkt meer als een statement dan een kledingkeuzequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef gomi het volgende:
[..]
wij gingen meestal in t zwart stappen. of iig vaak.
zwarte halflange leren jas, zwart overhemd, zwarte broek, zwarte sokken, zwarte schoenen of motorlaarzen
en in die tijd had ik nog half lang zwart haar.
van achter dus een zwarte vlek.
nu draag ik nog wel grotendeels zwart, maar niet meer compleet
Ik wou zeggen ik ook, maar ik hoor het commentaar alweerquote:
Dat komt nog welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg ik ook nog wel straks![]()
Ze houden er niet van, alleen met mij
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ik ook, maar ik hoor het commentaar alweer
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt nog wel
Alleen dan gaan ze die van jou minder leuk vinden
nah was gewoon wat we wel mooi vondenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een statement dan een kledingkeuze
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]___!
horen jullie dat? Vaduz en Kally gaan tegelijk douchen
En hoe Cee posten daar dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
Rauzer is gemeen...
Ik dacht (weer) in XFA te kunnen posten
Hij heeft moeite om het in bedwang te houden?quote:
Als je en mobiel zit en je koter onder de douche zet gaat het al helemaal traag....quote:
Ik hoor het ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ik ook, maar ik hoor het commentaar alweer
Niet samen... tegelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Wat lees ik, Kally en Vaduz samen douchen?
Geheim van de chefquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef D. het volgende:
Waarom kunnen jullie wel in het laatste SC deel posten en ik niet?
ms omdat we er al in gepost hadden ofzo. weet t ook niet hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef D. het volgende:
Waarom kunnen jullie wel in het laatste SC deel posten en ik niet?
Dat klinkt niet logisch, want dan zou ik ook in topics moeten kunnen posten waar ik wel al gepost hadquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ms omdat we er al in gepost hadden ofzo. weet t ook niet hoor
hmm, true idd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klinkt niet logisch, want dan zou ik ook in topics moeten kunnen posten waar ik wel al gepost had
Waar?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom maar expres veel later terug. Niets aan de hand.
Jawel, de blauwe quote nemen, kunnen wij ook alleen maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ik kan niet in dat live topic posten
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Maar wel heeel tof dat jullie allemaal hier zijn
Volgens mij zijn er al meer delen doorheen dan in heel 2009!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Ja, wij zijn hier heel tofquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Symphonic het volgende:
En nu missen we er nogeen paar ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
V&A gaat een opleving in postcount krijgen, niet normaal.
een kleine boost kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
V&A is behoorlijk druk hoor, maar er kan altijd meer bij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn nog functioneel ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meer delen doorheen dan in heel 2009!
Moeten we een inzamelingsactie voor je houden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme ik heb het er helemaal even druk mee
En dan is zo'n oude Pentium 3 wel een handicap
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je houden?
Tnx Symphquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is dit nummer 3 in de nieuwe setting, heb het nummer even aangepast
ik was al bij 101 begonnen, maar die moest zo nodig op slotquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Filmpjes kunnen naar de weblog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn eigen computer staat thuis, deze is van mijn lief.
Als we samen gaan wonen ga ik deze ritueel verbranden
Kijk uit, straks krijg je die met die ogen weerquote:
XFA SC #138: Waar we met z'n allen afscheid nemen van XFA!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
deze was een fractie eerderquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik was al bij 101 begonnen, maar die moest zo nodig op slot
zoveel zijn er hier in al die jaren niet voorbij gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA SC #138: Waar we met z'n allen afscheid nemen van XFA!
We waren als bij 138 hoor
aaaah, zit je er nog steeds mee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik was al bij 101 begonnen, maar die moest zo nodig op slot
Nee, ik kijk nu naar die van mijn vrouw.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk uit, straks krijg je die met die ogen weer
En die deel je niet met ons?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu naar die van mijn vrouw.
Eens moet de tweede keer zijn toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb in XFA 1 keer voor niets een topic geopend, en daarna nooit meer
Ik ben me gekquote:
Ik had wel een rode vlag met wit kruis in het midden verwacht..quote:
Geilerds op fok voeren zekerquote:
Ze hebben zo'n lastige vlag he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had wel een rode vlag met wit kruis in het midden verwacht..
O ja dat is zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het kruisje in het midden cijfert m'n hele Bugs weg.
Hell noquote:
Nee hoorquote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga je als we de finale halen wel naar Oranje?
Ook datquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat in die foute bruinspraycabine staan
Jaaaaaaaaaa Joooo-piquote:
Jij gaat echt naar zwart?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Oeh ik ga zaterdag naar het strand
Ik blijf ook lekker zwart.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat echt naar zwart?![]()
Ik ahd het van jou wel verwacht
Lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Ik weet hetquote:
Nóg nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Zijn er geen eindstatistieken gepubliceerd van XFA ?
Hoek van Holland, is voor de kinderen het leukst en daar zijn we het snelstquote:
Snap ik, maar ik vind de kleur niet zo leuk op een forum. En ik post niet in WK op Fok.quote:
Zaterdag een fokmeet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat![]()
Hoiquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, gevonden!!!!![]()
![]()
Kally, iBenny, vaduz, enwienogmeer????
Lekker strand hoor!! Ging ik vroegah vaak heen ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoek van Holland, is voor de kinderen het leukst en daar zijn we het snelst
Jij dan.. als we in de finale komen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vind de kleur niet zo leuk op een forum. En ik post niet in WK op Fok.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee. M'n kop gaat alleen kaal bij winst.
Uitgebreid weet ik niet, wel even de voor de knipbeurt en na de knipbeurt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
We krijgen dan toch wel een uitgebreide reportage he?
Nou in de zin van nog een keer wel jaquote:
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitgebreid weet ik niet, wel even de voor de knipbeurt en na de knipbeurt.
Hey Kittykatquote:
hoiquote:
Brrrr die zou ik niet graag in mijn kennissenkring hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is een vriend van een vriendin van mij
Ik kom er niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel mee leven![]()
Er is nog niet zo'n weddenschap topic in WK he?
Nee ik ook niet, maar ze waren al vrienden zeg maar voor het hele gebeuren.. zij woonde toen nog op Aruba, kwam toen terug naar NL, en een jaar later gebeurde het ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
[..]
Brrrr die zou ik niet graag in mijn kennissenkring hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |