het is overquote:
Dat is een bekende bug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Symphonic het volgende:
Raar, als je als mod in een archief post schop je het topic naar FB.
Zonder modrechten kun je blijkbaar gewoon doorposten als je nog in het topic bent.
Ik was jullie kwijt! Ik was jullie kwijt!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is over
Ik heb hem toch maar dicht gedaan, het staat zo debiel een XFA SC in FB.
FB is het Feedback forumquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik was jullie kwijt! Ik was jullie kwijt!![]()
Wat is FB?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik was jullie kwijt! Ik was jullie kwijt!![]()
Wat is FB?
quote:
Leuk idee!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met mijn werk gaan we een workshop doenDus geen idee hoe het in zijn werk gaat, maar dat vertel ik morgen wel
Kan nog steeds, moet je alleen niet de QR gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Symphonic het volgende:
Raar, als je als mod in een archief post schop je het topic naar FB.
Zonder modrechten kun je blijkbaar gewoon doorposten als je nog in het topic bent.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:39 schreef iBenny het volgende:
'middag
Ik ben net ontslagen/heb ontslag genomen
Loon is 3 weken geleden gehalveerd zonder daar ook maar iets over te hebben gehoord
Dat zijn ook niet meer de bedragen waar je dan nog graag voor werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:39 schreef iBenny het volgende:
'middag
Ik ben net ontslagen/heb ontslag genomen
Loon is 3 weken geleden gehalveerd zonder daar ook maar iets over te hebben gehoord
Ik ook.quote:
Niet bepaald nee... financiele crisis hequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet meer de bedragen waar je dan nog graag voor werkt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog 275 voetbalplaatjes. Na jaren kan ik de verleiding toch niet weerstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |