een kleine boost kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
V&A gaat een opleving in postcount krijgen, niet normaal.
V&A is behoorlijk druk hoor, maar er kan altijd meer bij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
V&A gaat een opleving in postcount krijgen, niet normaal.
We zijn nog functioneel ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meer delen doorheen dan in heel 2009!
Moeten we een inzamelingsactie voor je houden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme ik heb het er helemaal even druk mee
En dan is zo'n oude Pentium 3 wel een handicap
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je houden?
Tnx Symphquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij is dit nummer 3 in de nieuwe setting, heb het nummer even aangepast
ik was al bij 101 begonnen, maar die moest zo nodig op slotquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Filmpjes kunnen naar de weblog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn eigen computer staat thuis, deze is van mijn lief.
Als we samen gaan wonen ga ik deze ritueel verbranden
Kijk uit, straks krijg je die met die ogen weerquote:
XFA SC #138: Waar we met z'n allen afscheid nemen van XFA!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
deze was een fractie eerderquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik was al bij 101 begonnen, maar die moest zo nodig op slot
zoveel zijn er hier in al die jaren niet voorbij gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA SC #138: Waar we met z'n allen afscheid nemen van XFA!
We waren als bij 138 hoor
aaaah, zit je er nog steeds mee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik was al bij 101 begonnen, maar die moest zo nodig op slot
Nee, ik kijk nu naar die van mijn vrouw.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk uit, straks krijg je die met die ogen weer
En die deel je niet met ons?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu naar die van mijn vrouw.
Eens moet de tweede keer zijn toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb in XFA 1 keer voor niets een topic geopend, en daarna nooit meer
Ik ben me gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |