abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:08:58 #151
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82248124
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef Farang het volgende:

[..]

Dat moet je aan Israël HAMAS vertellen. Die staat terroristische organisatie gebruikt namelijk haar eigen burgers als menselijk schild om andermans gebied te koloniseren bestoken en te roven .
Dit is HAMAS mafkees:

[ Bericht 0% gewijzigd door ErwinRommel op 02-06-2010 19:14:56 ]
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:10:47 #152
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_82248224
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel hoor. Ik hekel alleen het punt dat de Gazastrook een concentratiekamp enzo is.
Ah zo, dat is idd waar, dat het er niet erg fijn is en er tekort is aan dingen moge duidelijk zijn, een concentratiekamp is het niet.
be nice or go away
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:11:30 #153
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82248258
NOuhou als ik lees wat Farang er allemaal uitkraamt dan groeit mijn sympathie voor het joodse standpunt meteen weer hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2010 @ 19:12:23 #154
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82248297
Ah we gaan weer plaatjes posten!

moment..
pi_82248318
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dit is HAMAS mafkees:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kom met argumenten want ik kan ook plaatjes posten.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:13:39 #156
145755 kahaarin
pi_82248365
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is het IMO ook niet. Ik begrijp het standpunt van de Israëli 's ook prima. Tenslotte hebben ze van de Palestijnen tot nu toe nog niks goeds ondervonden. Die hebben zich hun slechte reputatie zelf op de hals gehaald en Hamas maakt het er niet beter op.

De mensen zitten daar opgesloten om te voorkomen dat ze joden vermoorden. En nu zit iedereen daar met de gebakken peren. Kom er nu maar eens uit.

Onbegrijpelijk voor mij dat de Palestijnen zichzelf in zo'n onmogelijke positie hebben laten maunouevreren. Ze zijn daarbij natuurlijk nijver bijgestaan door buitenlanders die er wel schik in hadden om de joden het leven zuur te maken. Niet slim om je zo op te laten jutten.
En die lekker buiten schot blijven idd, propaganda is een heel groot wapen binnen een afgesloten gebied.
be nice or go away
pi_82248374
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef deedeetee het volgende:
NOuhou als ik lees wat Farang er allemaal uitkraamt dan groeit mijn sympathie voor het joodse standpunt meteen weer hoor.
Daarvoor stond je namelijk bekend als Moeder Theresa. Zal ik je postgeschiedenis eens doorspitten en op zoek gaan naar je oude reacties? Dan zal duidelijk worden dat jij helemaal niet verandert door mijn reacties. Je was, en bent altijd al pro-Israël geweest.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:16:52 #158
110987 ErwinRommel
pi_82248520
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:12 schreef Farang het volgende:

[..]

Kom met argumenten want ik kan ook plaatjes posten.
Argumenteren met jou is water naar de zee dragen omdat jij bijzonder verstokt bent in het beeld dat Israel de valserik is. Israel is volgens jou de vereenzelviging van de duivel. Het zgn grote kwaad.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:16:53 #159
145755 kahaarin
pi_82248522
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:13 schreef Farang het volgende:

[..]

Daarvoor stond je namelijk bekend als Moeder Theresa. Zal ik je postgeschiedenis eens doorspitten en op zoek gaan naar je oude reacties? Dan zal duidelijk worden dat jij helemaal niet verandert door mijn reacties. Je was, en bent altijd al pro-Israël geweest.
Huh?! Deedeetee is al een poosje mordicus tegen die aanval hoor. Tegen geweld aan beide zijden betekent toch niet pro-Israel?!
be nice or go away
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:18:11 #160
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82248586
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dit is HAMAS mafkees:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
http://www.ifamericansknew.org/media/ap-report.html

Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:18:17 #161
110987 ErwinRommel
pi_82248589
quote:

[..]

Wat is er mis mee om pro-Israel te zijn?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:19:44 #162
110987 ErwinRommel
pi_82248666
quote:
Ik vind dat niet verassend hoor. En dan vraag ik mijzelf af hoe dat zo komt. Dus komen we weer terug bij het conflict wat er gaande is.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:20:55 #163
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82248730
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om pro-Israel te zijn?
Niets zolang je niet alles goedpraat wat ze doen en toe kunt geven dat ze schandalige dingen doen.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:21:31 #164
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82248763
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik vind dat niet verassend hoor. En dan vraag ik mijzelf af hoe dat zo komt. Dus komen we weer terug bij het conflict wat er gaande is.
Let's not and say we did
Laboro te salutante
pi_82248922
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Argumenteren met jou is water naar de zee dragen omdat jij bijzonder verstokt bent in het beeld dat Israel de valserik is. Israel is volgens jou de vereenzelviging van de duivel. Het zgn grote kwaad.
Dat zijn ze ook. Israël is een schurkenstaat die andermans grondgebied bezet.
Ik ben tegen de bezetters. Jij bent pro-bezetters. Wie is degene hier die verwerpelijk is.

Je argumenteert niet omdat je uitgeluld bent met keiharde feiten van mijn kant. Ik zou ook plaatjes posten en hem smeren als ik jou was, want hoe kun je in Godsnaam een misdadige blokkade goedpraten of een decennialange bezetting? Dat kun je niet..
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:25:01 #166
110987 ErwinRommel
pi_82248944
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef BasOne het volgende:

[..]

Niets zolang je niet alles goedpraat wat ze doen en toe kunt geven dat ze schandalige dingen doen.
Sommige acties van Israel praat ik zeker niet goed nee
pi_82249022
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Huh?! Deedeetee is al een poosje mordicus tegen die aanval hoor. Tegen geweld aan beide zijden betekent toch niet pro-Israel?!
Ieder weldenkend mens is tegen die aanval. Als ze door mijn reacties opeens pro-aanval wordt dan ligt dat vooral aan haarzelf en niet aan mij want ik heb niets verkeerds gezegd.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:28:33 #168
78780 deedeetee
pi_82249104
quote:

[..]

Uiteraard, maar ik ben wél vatbaar voor argumenten om de andere kant ook 'ns te bekijken. Dat schijn jij absoluut niet te kunnen.
pi_82249111
Sommige users zijn blind en doof wat niet in hun visie valt.
Die zijn vergiftigd met: als je het vaak genoeg zegt en denkt is het de waarheid.
Iets zien van de andere kant is onbespreekbaar.

Motto: Beter een plaat voor je kop dan de feiten en waarheid onder ogen zien...
pi_82249115
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als je jou zo mag geloven is het opmerkelijk dat je hier bent in het verderfelijke westen dat israel steunt en niet in de heilige strijd bezig bent als voetsoldaat. Ongekend dat jij terreurdaden goedpraat vanuit een terroristisch propaganda-verhaal waarin je niet kan inzien dat BEIDE kanten fout zijn.
Ben jij het eens met de steun van het Westen aan sommige dictatoriale regimes? Vast niet, maar je bent nog steeds niet vertrokken uit het Westen. Wanneer je dat doet, kom dan weer terug met je advies, tot die tijd ben je namelijk niet geloofwaardig.
pi_82249141
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:28 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik ben wél vatbaar voor argumenten om de andere kant ook 'ns te bekijken. Dat schijn jij absoluut niet te kunnen.
Ik ben inderdaad niet vatbaar voor "argumenten" die een bezetting goedkeuren. Wat bezielt die mensen om zulke misdaden goed te praten.
pi_82249158
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef Farang het volgende:

[..]

Ieder weldenkend mens is tegen die aanval. Als ze door mijn reacties opeens pro-aanval wordt dan ligt dat vooral aan haarzelf en niet aan mij want ik heb niets verkeerds gezegd.
Als jij van de doorkijkspiegel een eens een gewoon raam maakt, misschien kan je het dan eens van een andere kant zien...
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:30:22 #173
78780 deedeetee
pi_82249174
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik ben wel degelijk pro Israël in die zin dat ik hun hun eigen land en vrede gun. Daarom hoef ik de Palestijnen toch niet dat zelfde te misgunnen ?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:31:34 #174
110987 ErwinRommel
pi_82249240
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef Farang het volgende:

[..]

Dat zijn ze ook. Israël is een schurkenstaat die andermans grondgebied bezet.
Ik ben tegen de bezetters. Jij bent pro-bezetters. Wie is degene hier die verwerpelijk is.

Je argumenteert niet omdat je uitgeluld bent met keiharde feiten van mijn kant. Ik zou ook plaatjes posten en hem smeren als ik jou was, want hoe kun je in Godsnaam een misdadige blokkade goedpraten of een decennialange bezetting? Dat kun je niet..

Royal sadness vrind..............
Ga aub thee drinken met Greta Duisenberg en trawanten. Nodig daarbij vooral de demente oud-premier Dries van Agt bij uit.

Jij bent degene die blijft bij 1 radicaal standpunt. Mijn advies, koop een spiegel bij de Ikea. Is niet duur.
De argumenten die jij aandraagt slaan als een tang op een varken en is geheel niet productief omdat jij bij een oud vijandbeeld blijft en de palies vrijspreekt van enige kwade zin.

Jij hangt dat vijandbeeld aan alsof het een soort van mania is.
Succes.
pi_82249294
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef Van_Puffelen het volgende:

[..]

Als jij van de doorkijkspiegel een eens een gewoon raam maakt, misschien kan je het dan eens van een andere kant zien...
Persoonlijke aanvallen ipv ontopic te blijven laat alleen maar zien dat ik gelijk heb en jij het niet met argumenten kunt winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')