Kun je hem nog in het tennisfilter zetten?quote:
Ja, net als bij Sport1 tijdens Wimbledon destijds.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
on demand TV waar je van banen kan switchen bijvoorbeeld ja
Staat ie alquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je hem nog in het tennisfilter zetten?
Could have guessed that.quote:
Da's die aap die ontsnapt is in Blijdorp een paar jaar geleden.quote:
Volgens mij was dat een Hoax van Blijdorp want ik zag hem al veel langer met de dames meetennissen. 15-30 come on!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's die aap die ontsnapt is in Blijdorp een paar jaar geleden.
Er moet een verschil van 2 games zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hm hier komt mijn beperkte tennis kennis naar boven. Waarom heeft Sto nu nog niet gewonnen??
omdat het bij deze grand slam 2 games verschil moet zijn in de beslissende setquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hm hier komt mijn beperkte tennis kennis naar boven. Waarom heeft Sto nu nog niet gewonnen??
Omdat op Roland Garros Wimbledon en Australian Open de beslissende set doorgaat tot er 2 games verschil zijn. Alleen Us Open kent in de beslissende set een Tie-break.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
In de laatste set is er geen tiebreak, maar gaan ze door tot er twee games verschil zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
Edit: vraag verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef wolfrolf het volgende:
Zou je die hittenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Die kont van Serena blijft me verbazen
Ik gun het Dementieva nog wel het meestquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef TheArt het volgende:
We krijgen een nieuwe Grand Slam-winnares, want Stosur, Jankovic, Schiavone en Dementieva hebben allemaal nog geen GS gewonnen.
Zeer zeker. En zeer zeker!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef Beregd het volgende:
ben ik de enige die dat bokito gedoe hier bijzonder laag vindt.
wel leuk voor stosur.
Damestennis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef TheArt het volgende:
We krijgen een nieuwe Grand Slam-winnares, want Stosur, Jankovic, Schiavone en Dementieva hebben allemaal nog geen GS gewonnen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef TheArt het volgende:
Ach Lena is olympisch kampioene. Dat is toch ook een zeer mooie titel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Damestennis.Hoewel Jankovic en Dementieva al wel in finales hebben gestaan, en Dementieva er zo langzamerhand wel eentje zou moeten hebben...
Dit had trouwens gewoon 6-2 6-3 kunnen zijn, maar dan was het geen damestennis geweest, natuurlijk.
Lijkt me het leukst als Schiavone wint; voor haar betelent het denk ik het meest. En anders Dementieva of Stosur. En als laatste die prodentreclame.quote:
Meneer is bang dat die aap in Blijdorp zich gekwetst voelt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef Beregd het volgende:
ben ik de enige die dat bokito gedoe hier bijzonder laag vindt.
[...]
Tja het is volgens mij voornamelijk zijn 2de service die zo hard zuigt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic zowaar al drie aces geslagen, dat kan niet kloppen!
Nee, het was elke service. Wat vreemd is, aangezien hij vroeger een zeer goede allround service had (eerste en tweede). Hij was nooit een Roddick maar hij was ooit moeilijk te breaken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Tja het is volgens mij voornamelijk zijn 2de service die zo hard zuigt.
Hij heeft ook zitten sleutelen aan die service vorig jaar. Daar heeft het vast mee te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee, het was elke service. Wat vreemd is, aangezien hij vroeger een zeer goede allround service had (eerste en tweede). Hij was nooit een Roddick maar hij was ooit moeilijk te breaken.
Heeft Djoko al verloren?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden als Nadal (vandaag) verliest en er ook bij de heren een nieuwe GS-winnaar komt.
Nope Nole staat een set voor.quote:
Wie zegt dat die nieuwe Grand Slam winnaar dan Söders wordt? Ik geef Berdych veel kans tegen hem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Nope Nole staat een set voor.
Daarnaast hoop ik absoluut niet dat dat gebeurd, want dan krijg Soderling nog meer arrogantie
Zou het wel lachen vinden als Soders er dan ook één pakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat die nieuwe Grand Slam winnaar dan Söders wordt? Ik geef Berdych veel kans tegen hem.
Oh nee, die is er ook nog en die was ik vergeten.quote:
+5,5 game tegen Chokovic moet toch lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:12 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Hoezo, had je gewed dat hij 6 games zou winnen?
Deuce
Dat begint zegt mij weinig. Heb ik al eerde rgezien. Op een gegeven moment heeft Almagro zijn kruit verschoten en dan loopt Nadal eroverheen. Maar ik hoop dat dat niet gebeurt en dat het spannend wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef Szura het volgende:
[..]
+5,5 game tegen Chokovic moet toch lukken
Nadal gaat het niet cadeau krijgen vandaag
3-0*
Precies, het zegt weinig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:09 schreef TheGeneral het volgende:
Vroeg breaken tegen Nadal is leuk, maar het gaat erom hoe je het aan het einde van een set tegen hem doet. De kans dat je toch nog een keer terug gebroken wordt is zeer groot.
Ik had wel gehoopt dat dit zou gebeuren en dat Almagro de 1e set pakt want dan is het in ieder geval een wedstrijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat begint zegt mij weinig. Heb ik al eerde rgezien. Op een gegeven moment heeft Almagro zijn kruit verschoten en dan loopt Nadal eroverheen. Maar ik hoop dat dat niet gebeurt en dat het spannend wordt.
Die loting van Robin was sowieso heel zuur of Almugro nu wint of niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Verwacht ook dat Nadal toch vrij eenvoudig gaat winnen. Anders blijkt die loting van Haase wel heel zuur
Hoeft niet, voor hetzelfde geld loopt Nadal er dan alsnog overheen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt dat dit zou gebeuren en dat Almagro de 1e set pakt want dan is het in ieder geval een wedstrijd.
Die geeft nog wel wat gratis games weg denk ik zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef Norrage het volgende:
ik had trouwens niet verwacht dat Djoko Melzer zo ging vegen...Melzer was echt enorm indrukwekkend dit toernooi.
Hier weer. 40-40 nu. Nadal met 2 knappe reddingen en vervolgens een mishit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Die geeft nog wel wat gratis games weg denk ik zo.
Daar komt Almagro goed weg hoor, die smash had ie af moeten maken.
Is ook wel gek, maar er is allemal geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef Norrage het volgende:
ik had trouwens niet verwacht dat Djoko Melzer zo ging vegen...Melzer was echt enorm indrukwekkend dit toernooi.
Die gozer faalt altijd als het er op aankomt, typetje Kohlschreiber.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef Norrage het volgende:
Mee eens! Met zijn backhand slaat hij toch nog iets minder makkelijk zo'n hoek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:22 schreef Szura het volgende:
Wat dom van Almagro![]()
Dit is zo'n typische bal die Nadal haalt, waarom niet gewoon in de hoek waar ie vandaan kwam
Pijl.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is ook wel gek, maar er is allemal geen peil op te trekken.
Het is peil (met ei dus) hoor. Prima als je me verbetert, maar ga het dan niet zelf verkeerd doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pijl.Of heb je het over het Nieuw Amsterdams Peil ofzo.
Sorrehquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is peil (met ei dus) hoor. Prima als je me verbetert, maar ga het dan niet zelf verkeerd doen.
Ja, dat zou nog kunnen Als hij hier breekt en hem uitserveert bijvoorbeeld. Maar dat zegt mij dan inderdaad ook niks. Hij kan Nadal mental gewoon niet aan denk ik.quote:
It's OK.quote:
Nee idd, Nadal is een zodanig grote n00b dat ik dat echt niet aan zag komen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ongelooflijk, deze ontknoping had Hitchcock niet kunnen verzinnen!
Ik denk dat hij het ironisch bedoelde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee idd, Nadal is een zodanig grote n00b dat ik dat echt niet aan zag komen.
Zijn administratie, een boek lezen, weet ik veel. Niet coachen tijdens de wedstrijd in elk geval.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen, een krant lezen?
Dat is het Nadaleffect.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een laffe speler is die Almagro eigenlijk.
Dat is waar ja.quote:
Echt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het ironisch bedoelde.
Sinds wanneer is dat zo'n doodzonde? Ik weet dat het officieel niet mag, maar "quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn administratie, een boek lezen, weet ik veel. Niet coachen tijdens de wedstrijd in elk geval.
Eerder in het toernooi kreeg hij er ook al eentje, maar dat was pas helemaal aan het einde van de wedstrijd. Van mij mag er ook harder opgetreden worden tegen dat eeuwige getreuzel van sommige spelers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:42 schreef TheArt het volgende:
Droom ik of krijgt Nadal daar net een time warning![]()
quote:
inderdaad, dat was tegen hewitt. Had lang zat geduurd indd...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:45 schreef Niox het volgende:
[..]
Eerder in het toernooi kreeg hij er ook al eentje, maar dat was pas helemaal aan het einde van de wedstrijd. Van mij mag er ook harder opgetreden worden tegen dat eeuwige getreuzel van sommige spelers.
Komt het nou ooit voor dat die umpires doorpakken en hem bij de tweede keer een strafpunt geven? Zo blijft het een beetje een speldeprikje.quote:
Ik had zin om die smiley te gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat zo'n doodzonde? Ik weet dat het officieel niet mag, maar ""?
Alles om de tegenstander uit zijn spel te halen. BP Nadal.quote:
Ja smerige trucjes vind ik datquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alles om de tegenstander uit zijn spel te halen. BP Nadal.
Helaas maar zelden. Die Italiaan die Monfils uitschakelde kreeg er eentje toen hij te lang doorzeurde over het staken van de wedstrijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Komt het nou ooit voor dat die umpires doorpakken en hem bij de tweede keer een strafpunt geven? Zo blijft het een beetje een speldeprikje.
Ja, en keurig afgemaakt. 6-5* Almagro.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja smerige truckjes vind ik dat![]()
Mooi weggewerkt hoor door Almagro en nu voordeel met een ace
Fognini. Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:48 schreef Niox het volgende:
[..]
Helaas maar zelden. Die Italiaan die Monfils uitschakelde kreeg er eentje toen hij te lang doorzeurde over het staken van de wedstrijd.
Nadal vind ik niet indrukwekkend. Almagro ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Mooi om te zien dat de spelers echt in vorm zijn. Nadal, Berdych, Soderling en Almagro.
Ah daar is onze Spanje rukkert.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:00 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSSS A POR EL NR1111111111111!!!!!!!!!! SIIIIIIIIIIIII!!!!RAFAAAAAAA
Je zult wel erg in spanning hebben gezeten in die eerste set.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:00 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOSSSSSSS A POR EL NR1111111111111!!!!!!!!!! SIIIIIIIIIIIII!!!!RAFAAAAAAA
Ik kom net thuis van werk, en zolang Rafa niet 2 sets en 5-3 achter staat vind ik het niet echt spannend. Dus ik snap je opmerking niet echt maar dat gebeurd wel vaker met jou (heb ik het idee).quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zult wel erg in spanning hebben gezeten in die eerste set.
Sorry?quote:
Ja bij ES zitten ze nu een gesprek tussen Mats en Soders uit te zenden terwijl de 2e set al begonnen isquote:
Het was een grap. Zie de PI en de smiley. Maar het klopt dat slechts weinigen mij begrijpen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:04 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis van werk, en zolang Rafa niet 2 sets en 5-3 achter staat vind ik het niet echt spannend. Dus ik snap je opmerking niet echt maar dat gebeurd wel vaker met jou (heb ik het idee).
Oh, oke, ik snap het.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja bij ES zitten ze nu een gesprek tussen Mats en Soders uit te zenden terwijl de 2e set al begonnen is
Waarom meld je dat hier? Ga je Vika daar batsen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vliegtickets geboekt, met 14 man naar Wit-Rusland over een maandje
Davis Cupje WIt-Rusland - Nederland .... ik dacht, tennis en tennis enzo .... al gaan we er niet heen voor het tennis eigenlijk, meer omdat het gewoon mooi wordt, dus gelijk heb je welquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom meld je dat hier? Ga je Vika daar batsen?![]()
yes... geluktquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zal reageren op het eerste deel van wat je schrijft, omdat je suggereert dat Nadal in een best-of-fivepartij tegen Federer op gravel voldoende heeft aan drie gespeelde sets. Nadal staat 6-0 tegen Federer in best-of-fivepartijen op gravel. Beste-of-five betekent dat je drie sets moet winnen, en Nadal heeft er in een best-of-five op gravel maar 1 keer voldoende gehad aan drie sets. Ze hebben zes keer een best-of-fivepartij gspeeld op gravel. 1 keer won Nadal dus in drie sets, 3, keer in vier sets en 2 keer in vijf sets, waarbij hij in Rome 2006 MP's tegen kreeg.
In de best-of-threepartijen op gravel ligt het anders. Daar staat Nadal 3-2 voor tegen Federer. Nadal heeft daar natuurlijk veel minder marge om de wedstrijd eventueel om te buigen dan in een best-of-five.
Dat dacht ik dus alquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Davis Cupje WIt-Rusland - Nederland .... ik dacht, tennis en tennis enzo .... al gaan we er niet heen voor het tennis eigenlijk, meer omdat het gewoon mooi wordt, dus gelijk heb je wel
Jij noemt 2 vd beste spaanse gravelbijters in de kwartfinale van wel 1 vd beste 4 grandslams van het jaar ..... SAAAI?quote:
veel te veel UEquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Jij noemt 2 vd beste spaanse gravelbijters in de kwartfinale van het wel 1 vd beste 4 grandslams van het jaar ..... SAAAI?
Wat is gelukt?quote:
Ik vind zowel Nadal als Almagro slechter spelen als ze hebben laten zien dit toernooi...quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:22 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Doe mij ook maar van die oostblokkers! helemaal geweldig...
Als het aan mij had gelegen dan was nu Haase nadal aan het bijbenen....quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Ik vind zowel Nadal als Almagro slechter spelen als ze hebben laten zien dit toernooi...
Mijn mening, hoef je het niet mee eens te zijn.
En er zit nooit tempo in een wedstrijd van Nadal.
En weg.quote:
Waar heb je het allemaal over? Je reageert op mijn post, op een nogal vage manier. Het lijkt me niet gek dat ik dan vraag wat je bedoelt. En dan is dit je reactie. Erg logisch allemaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:30 schreef kevinoz het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te weten en iedereen maar te qouten...
Je kijkt niet naar Nadal? Dit punt was ook niet gek.quote:
Die was ook gaaf ja. Ik zie beide. Probeer het tenminste.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kijkt niet naar Nadal? Dit punt was ook niet gek.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
En Nadal wint de TB met 7-2.
Almagro.![]()
Deze wedstrijd.![]()
Het leven.
Echt belachelijk lang bezig al, deze game!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een hoog niveau ook bij Djoko Melzer... gave ballen spelen ze.
Stond voor de tie-break precies gelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Marcoss het volgende:
En in de tiebreak dus toch weer Nadal die het wint. Almagro is zeker niet minder, zou me niks verbazen als hij meer punten heeft gemaakt dan Nadal in deze wedstrijd.
Almagro is veel minder, want de belangrijke punten maakt hij geen van alle. Die tiebreaks gaan kansloos aan hem voorbij. Ik begrijp wel wat je bedoelt en hij slaat mooie ballen maar als het erop aankomt, staat hij er niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:50 schreef Marcoss het volgende:
En in de tiebreak dus toch weer Nadal die het wint. Almagro is zeker niet minder, zou me niks verbazen als hij meer punten heeft gemaakt dan Nadal in deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
SIIIIIIIIII RAFAAAAAAAAAAAAAA!!!!! VAMOSSSSSSSSSS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
EASYYYYYYY WIN!
KING RAFA
BEST EVAHHHHHH
easy winquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
![]()
![]()
![]()
EASYYYYYYY WIN!
KING RAFA
BEST EVAHHHHHH
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
![]()
![]()
![]()
EASYYYYYYY WIN!
KING RAFA
BEST EVAHHHHHH
volgens mij niet. werden weggeslagen of sloegen wegquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Is er in dit toernooi bij de mannen uberhaupt al een spannende wedstrijd geweest waaraan een toptienspeler meedeed?
Murray - Gasquetquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Is er in dit toernooi bij de mannen uberhaupt al een spannende wedstrijd geweest waaraan een toptienspeler meedeed?
jij weet ook gewoon alles he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Murray - Gasquet
Tsonga - Brands
Roddick - Nieminen
Verdasco - Kohlschreiber
quote:
Murray-Gasquetquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou dat witte spul maar even van je scherm afvegen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:54 schreef jojomen4 het volgende:
![]()
![]()
![]()
EASYYYYYYY WIN!
KING RAFA
BEST EVAHHHHHH
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef FedExpress het volgende:
djokovic 2-0 achter in de tiebreak van de vierde set
edit: 3-0
5-0 al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef FedExpress het volgende:
djokovic 2-0 achter in de tiebreak van de vierde set
edit: 3-0
edit2: 4-0![]()
![]()
Nee, dit is zijn broer, Nicolas.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef Marcoss het volgende:
Is dit overigens dezelfde Almagro die er al in ronde 1 uit had moeten vliegen tegen Robin Haase?
geen idee!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Wat stond hij, 6-3 6-2 *1-0 40-30 ofzo?
Volgens mij stond ie 2-1 voor in de 3equote:Op woensdag 2 juni 2010 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Wat stond hij, 6-3 6-2 *1-0 40-30 ofzo?
Ik kijk op RTL 6.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie kijken naar Djokovic-Melzer op streams toch?
Dat bestaat niet eens.quote:
quote:
Hij pakt wat? Deze partij? Dat lijtk me wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef Outlined het volgende:
in tegenstelling tot fed is nadal nu wel 100% alert deze beslissende game.
mark my words: hij pakt hem
Goed samengevat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:33 schreef Szura het volgende:
MP Nadal
Almagro heeft goed gespeeld maar Nadal is gewoon een klasse beter
zoveel ook niet goed...quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
Break Nadal: *5-4. Mag straks voor de wedstrijd serveren.
Wel lullig voor Almagro. Zoveel doet hij niet verkeerd maar Nadal speelt hem en alle anderen gewoon helemaal weg.
Staat mij bij dat er iemand op Fok was die dacht dat Almagro dit zou winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |