Ja, ik snap dat ook nooit helemaal. Ik stel me zo voor dat Borg in de bergen woont met een paar schapen en dat er af en toe een sportjournalist belt met de vraag: "Heb je misschien nog een ongefundeerde mening ergens over die we kunnen publiceren?"quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een populistisch gelul![]()
Nadal heeft helemaal niks te verdedigen op Wimbledon dus dat snelle passeren van Nadal gaat echt niet gebeuren.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook nooit helemaal. Ik stel me zo voor dat Borg in de bergen woont met een paar schapen en dat er af en toe een sportjournalist belt met de vraag: "Heb je misschien nog een ongefundeerde mening ergens over die we kunnen publiceren?"
en maar onderbroeken makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook nooit helemaal. Ik stel me zo voor dat Borg in de bergen woont met een paar schapen en dat er af en toe een sportjournalist belt met de vraag: "Heb je misschien nog een ongefundeerde mening ergens over die we kunnen publiceren?"
Dementieva..?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef ThePianoMan het volgende:
zijn er nog lekkere tennisters die still in the game zitten? Nu Wozniacki eruit is kijk ik niet meer.
Blijf dan maar weg pauperquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:48 schreef ThePianoMan het volgende:
zijn er nog lekkere tennisters die still in the game zitten? Nu Wozniacki eruit is kijk ik niet meer.
hoezo? Een van mijn fav tennisters, jammer dat ze het zo slecht deed tegen Schiavone. De speelstijl van Williams bevalt me niet en dan blijft er nog alleen maar het mannentennis over. Lekker knallen met Söderling.quote:
omdat tennis op TV ontzettend kut geregeld isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zenden de NOS, Eurosport (en Sport1) allemaal hetzelfde uit?Het is toch handiger als er een Lenglen uitzendt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
omdat tennis op TV ontzettend kut geregeld is
laten we een tennis TV kanaal beginnenquote:
Ja, ik snap niet dat dat niet gewoon al bestaa. 1 zender met tien subkanalen waar je alles kunt zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
laten we een tennis TV kanaal beginnen
on demand TV waar je van banen kan switchen bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat dat niet gewoon al bestaa. 1 zender met tien subkanalen waar je alles kunt zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |