ja dan is het einde verhaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef koekblik4 het volgende:
Het probleem is, dat ze er zelf niet mee wilt stoppen..
Maar als ze in der arm der slagader raakt? is het dan einde verhaal?
Flikker op het is gewoon aandacht vragen, niets meer en niets minder. Niets uitvlucht van emotionele pijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef FaceFok het volgende:
Het gevoel van het snijden is een uitvlucht van de emotionele pijn die ze heeft, het kan averechts werken als jij daar ontzettend in tegen gaat werken. Dus zoals hiervoor ook al genoemd zou ik toch hulp gaan zoeken voor haar.
Zelf is het enigste wat je kunt doen: het haar absoluut niet kwalijk nemen dat ze het doet! Wees er voor haar waar nodig, maar ga niets opdringen aan d'r.
Als ze snel bij een ziekenhuis kan komen misschien niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef koekblik4 het volgende:
Het probleem is, dat ze er zelf niet mee wilt stoppen..
Maar als ze in der arm der slagader raakt? is het dan einde verhaal?
Liedje van NiN?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op het is gewoon aandacht vragen, niets meer en niets minder. Niets uitvlucht van emotionele pijn.
En nee, dat er een liedje van NiN over is bewijst niets!
Bij sommige gevallen ja, niet bij iedereen. Wat een onzin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op het is gewoon aandacht vragen, niets meer en niets minder. Niets uitvlucht van emotionele pijn.
De meeste gevallen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bij sommige gevallen ja, niet bij iedereen. Wat een onzin.
Ja, soms denk ik ook wel dat het aandacht is, en dat het gaat om te laten zien hoe zielig ze wel niet is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dan is het einde verhaal.
maar dat doet ze niet, want als je dood bent kun je niet meer genieten van de aandacht.
En waar zou die drang naar aandacht vandaan komen?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef koekblik4 het volgende:
[..]
Ja, soms denk ik ook wel dat het aandacht is, en dat het gaat om te laten zien hoe zielig ze wel niet is.
Maar het wordt steeds heftiger, en ik ben echt bang dat ik haar ga verliezen, dat is wel het laatste wat ik wil.
vanwege emo-rolvoorbeelden en duistere gothic sitesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En waar zou die drang naar aandacht vandaan komen?
Niet vanwege positieve ervaring vermoed ik zo.
Preciesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ik had ook een vriendin die dat deed.
zij was dus zo'n aandachttrekker
toen zei ik ; prima joh! doe je best zal ik zeggen! vooral diep snijden heh!
zij was het type die altijd zei dat ze zelfmoord ging plegen en toen zei ze op een dag;
ik heb gister bijna zelfmoord gepleegd (liet ze een kras zien)
ik zei toen; ah je hebt niet eens goed gesneden man! als je echt dood wil moet je met de ader meesnijden!
bloed je namelijk sneller dood! daarna haar totaal genegeerd!
Nooit geen woord meer over gesproken! Ze was genezen!
In 1950 had je nog geen emo rolvoorbeelden en duistere gothic sites. Toen sneed niemand zich.quote:
Zegt iemand uit '81quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In 1950 had je nog geen emo rolvoorbeelden en duistere gothic sites. Toen sneed niemand zich.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel meteen alle aandacht.
ik moet eerlijk zeggen dat ik geen emo's en gothics ken die zichzelf snijden, het heeft er eigenlijk ook weinig mee te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vanwege emo-rolvoorbeelden en duistere gothic sites.
inderdaad!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Torrio het volgende:
Meisjes die zichzelf snijden![]()
Heb er een paar van meegemaakt vroegah, allemaal alleen om aandacht. Als ze beweren dat ze het heel moeilijk hebben en je vraagt dan waarmee, dan is het antwoord 'ja ik mocht niet naar die of die gisteravond..'
of je zoekt professionele hulp in de zware gevallenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
inderdaad!
als je echt problemen hebt pak je even iemand apart om mee te praten of je zegt niks.
Nu maak je het alsof iemand die zichzelf snijd om aandacht te krijgen geen problemen heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
inderdaad!
als je echt problemen hebt pak je even iemand apart om mee te praten of je zegt niks.
Alsof iemand die in zo'n situatie het zal onderkennen dat hij/zij hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:30 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
inderdaad!
Ja, echt lachen als ze dat toe gaat passen en doodgebloedt in je douche ligt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ik had ook een vriendin die dat deed.
zij was dus zo'n aandachttrekker
toen zei ik ; prima joh! doe je best zal ik zeggen! vooral diep snijden heh!
zij was het type die altijd zei dat ze zelfmoord ging plegen en toen zei ze op een dag;
ik heb gister bijna zelfmoord gepleegd (liet ze een kras zien)
ik zei toen; ah je hebt niet eens goed gesneden man! als je echt dood wil moet je met de ader meesnijden!
bloed je namelijk sneller dood! daarna haar totaal genegeerd!
Nooit geen woord meer over gesproken! Ze was genezen!
iemand die aan automutilatie doet pleegt geen zelfmoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, echt lachen als ze dat toe gaat passen en doodgebloedt in je douche ligt.
ja goed he, prijs ons!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef EC_Pixel het volgende:
Volgens mij hebben de meeste fokkers hier nog nooit erge problemen mee gemaakt.. Ik zou je vriendin niet te veel pushen met stoppen, maar het wel duidelijk maken dat je het 'dom' vind van der dat ze het doet.
doe dan ook niet alsof je er zoveel ervaring mee hebtquote:
en wat als ik er nou wel ervaring mee heb en 100% van die mensen het om de aandacht deed, en 0% van die mensen zelfmoord pleegde?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
doe dan ook niet alsof je er zoveel ervaring mee hebt
Welk nummer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ken jij heel wat mensen die van aandachttrekken houdenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en wat als ik er nou wel ervaring mee heb en 100% van die mensen het om de aandacht deed, en 0% van die mensen zelfmoord pleegde?
Kende. Met zulke mensen wil ik natuurlijk geen contact.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dan ken jij heel wat mensen die van aandachttrekken houden?
daar kan ik inkomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kende. Met zulke mensen wil ik natuurlijk geen contact.
En ja, ze leven allemaal nog.
Waarschijnlijk omdat de mensen die het niet om aandacht doen het beter verbergen dan hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en wat als ik er nou wel ervaring mee heb en 100% van die mensen het om de aandacht deed, en 0% van die mensen zelfmoord pleegde?
die is best goed eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Elastiekje om haar pols, en elke keer als ze wil snijden moet ze daar aan trekken en loslaten. Doet ook pijn, maar je krijgt geen littekens. Verder kan ze daar beter hulp voor zoeken en een uitlaatklep vinden waarbij ze zichzelf niet hoeft te verminken.
En jij denkt dat dat een vervanger kan zijn voor iets scherps. Was dat maar zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Elastiekje om haar pols, en elke keer als ze wil snijden moet ze daar aan trekken en loslaten. Doet ook pijn, maar je krijgt geen littekens.
Niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:43 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat een vervanger kan zijn voor iets scherps. Was dat maar zo.
Op het moment dat iemand snijdt komt er endorfine vrij in het lichaam. Dat is verslavend, een gevoel dat een elastiekje niet kan geven. Vaak geeft ook het zien van bloed een zekere rust bij de persoon die snijdt.quote:
maanvis is pwnedquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand snijdt komt er endorfine vrij in het lichaam. Dat is verslavend, een gevoel dat een elastiekje niet kan geven. Vaak geeft ook het zien van bloed een zekere rust bij de persoon die snijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |