ja dan is het einde verhaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef koekblik4 het volgende:
Het probleem is, dat ze er zelf niet mee wilt stoppen..
Maar als ze in der arm der slagader raakt? is het dan einde verhaal?
Flikker op het is gewoon aandacht vragen, niets meer en niets minder. Niets uitvlucht van emotionele pijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:12 schreef FaceFok het volgende:
Het gevoel van het snijden is een uitvlucht van de emotionele pijn die ze heeft, het kan averechts werken als jij daar ontzettend in tegen gaat werken. Dus zoals hiervoor ook al genoemd zou ik toch hulp gaan zoeken voor haar.
Zelf is het enigste wat je kunt doen: het haar absoluut niet kwalijk nemen dat ze het doet! Wees er voor haar waar nodig, maar ga niets opdringen aan d'r.
Als ze snel bij een ziekenhuis kan komen misschien niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef koekblik4 het volgende:
Het probleem is, dat ze er zelf niet mee wilt stoppen..
Maar als ze in der arm der slagader raakt? is het dan einde verhaal?
Liedje van NiN?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op het is gewoon aandacht vragen, niets meer en niets minder. Niets uitvlucht van emotionele pijn.
En nee, dat er een liedje van NiN over is bewijst niets!
Bij sommige gevallen ja, niet bij iedereen. Wat een onzin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op het is gewoon aandacht vragen, niets meer en niets minder. Niets uitvlucht van emotionele pijn.
En nee, dat er een liedje van NiN over is bewijst niets!
De meeste gevallen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bij sommige gevallen ja, niet bij iedereen. Wat een onzin.
Ja, soms denk ik ook wel dat het aandacht is, en dat het gaat om te laten zien hoe zielig ze wel niet is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dan is het einde verhaal.
maar dat doet ze niet, want als je dood bent kun je niet meer genieten van de aandacht.
En waar zou die drang naar aandacht vandaan komen?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef koekblik4 het volgende:
[..]
Ja, soms denk ik ook wel dat het aandacht is, en dat het gaat om te laten zien hoe zielig ze wel niet is.
Maar het wordt steeds heftiger, en ik ben echt bang dat ik haar ga verliezen, dat is wel het laatste wat ik wil.
vanwege emo-rolvoorbeelden en duistere gothic sitesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En waar zou die drang naar aandacht vandaan komen?
Niet vanwege positieve ervaring vermoed ik zo.
Preciesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:20 schreef Pantoffelsalade het volgende:
ik had ook een vriendin die dat deed.
zij was dus zo'n aandachttrekker
toen zei ik ; prima joh! doe je best zal ik zeggen! vooral diep snijden heh!
zij was het type die altijd zei dat ze zelfmoord ging plegen en toen zei ze op een dag;
ik heb gister bijna zelfmoord gepleegd (liet ze een kras zien)
ik zei toen; ah je hebt niet eens goed gesneden man! als je echt dood wil moet je met de ader meesnijden!
bloed je namelijk sneller dood! daarna haar totaal genegeerd!
Nooit geen woord meer over gesproken! Ze was genezen!
In 1950 had je nog geen emo rolvoorbeelden en duistere gothic sites. Toen sneed niemand zich.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |