Wat snap je niet aan het belastingsysteem? Je betaalt geen 60% over je hele inkomen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Zou je het dan OK vinden om 60% inkomstenbelasting te betalen, zoals de SP wil? Dat je dus t/m augustus, zeg maar, voor de staat aan het werken bent?
in de praktijk is dat inderdaad maar zo'n 30%. en zelfs dan werk je niet tot maart want je krijgt er ook veel voor terug.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het belastingsysteem? Je betaalt geen 60% over je hele inkomen.
Dat klopt. Tel de accijnzen, lokale belastingen en BTW erbij op en je komt op nog meer uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het belastingsysteem? Je betaalt geen 60% over je hele inkomen.
Allemaal door VVD-beleidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Tel de accijnzen, lokale belastingen en BTW erbij op en je komt op nog meer uit.
Duvel toch op man, ik dacht dat Rutte veel stond te liegen maar het kan blijkbaar nog straffer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Tel de accijnzen, lokale belastingen en BTW erbij op en je komt op nog meer uit.
Je gaat voorbij aan het feit dat die belastingen ook vaak een stuk minder zijn per saldo, na aftrek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef joeysmod het volgende:
Stelletje schijt communisten.
In Rusland moeten jullie wezen!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef ThaTim het volgende:
De SP zou eenmoeten verdienen, maar het is zo'n mongolenpartij dat ik het toch een
moet geven.
quote:
Inderdaad. Hij is erg goed bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:54 schreef RealZeus het volgende:
Het is jammer dat Roemer er niet wat eerder was. Ik zag gisteren bij DWDD een paar geniale vergelijkingen van de man voorbij komen.
Ik zie ze niet met argumenten aankomen.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef ZeroBrinkman het volgende:
Harry van Bommel kan op mijn stem rekenen. Scherpe geest.
Jij = Geboren in 1992. Geen enkel besef van wat er speelt daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]![]()
Iemand die de Hamas steunt en de Palestijnen oproept tot een religieuze oorlog.
Eigenlijk is dit helemaal niet om te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:26 schreef ZeroBrinkman het volgende:
[..]
Jij = Geboren in 1992. Geen enkel besef van wat er speelt daar.Ik weet niks van de situatie omdat ik van '92 ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang leve de argumentatie!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:
Maar nu even niet met je rechterhand.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:31 schreef 2cv het volgende:
Ik stem SP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |