Ja, dat kan wel zo zijn maar de manouvres die gemaakt zijn, zouden zeer onwaarschijnlijk zijn. Daar gaan jullie dus niet of amper op in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je weet dat Hanjour later (dus nadat hij zo matig was met die Cesna) alsnog zijn FAA-brevet als commerciële piloot gehaald heeft? Zo'n brevet krijg je niet bij de zegeltjes van het Shellstation.
Dat doe ik in mijn daaropvolgende postquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zo zijn maar de manouvres die gemaakt zijn, zouden zeer onwaarschijnlijk zijn. Daar gaan jullie dus niet of amper op in.
Dan hebben we ook nog het feit dat de FDR data aantoont dat het toestel voor het laatst op 480 voet vloog. Te hoog om de lantaarnpalen omver te halen.
Even geen tijd om te lezen, maar zeker interessant. Weet jij wanneer dat is verklaard? Ik vraag me namelijk af of dat is geweest nadat de FDR data is vrijgegeven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een stuk van een ervaren piloot en vlieginstructeur die daar anders over denkt. Zijn conclusie:
[..]
Dus om de manoevres uit te voeren hoef je niet een bijzonder getalenteerde piloot te zijn.
Weet ik niet, je kunt 'm mailen om te vragen, zijn mailadres is hier te vinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Even geen tijd om te lezen, maar zeker interessant. Weet jij wanneer dat is verklaard? Ik vraag me namelijk af of dat is geweest nadat de FDR data is vrijgegeven.
Bedoel je mij? Heb ik je een act genoemd? Waar?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij ook weer hier.
Noem je mij een act?
Je noemde me net wombactquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:03 schreef Redux het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Heb ik je een act genoemd? Waar?
Hoe kan een vliegtuig op 480 voet (160 meter) vliegen en dan toch een gebouw van 3 verdiepingen raken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zo zijn maar de manouvres die gemaakt zijn, zouden zeer onwaarschijnlijk zijn. Daar gaan jullie dus niet of amper op in.
Dan hebben we ook nog het feit dat de FDR data aantoont dat het toestel voor het laatst op 480 voet vloog. Te hoog om de lantaarnpalen omver te halen.
hihihihiquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je noemde me net wombact![]()
ik maakte een grapje over je typefoutje
Heb jij al aangetoond dat het mogelijk is dan? Oja... die Zembla reportage die jij als bewijs aandraagt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat een hypocriet gewauwel weer...
Er wordt jou gevraagd om aan te tonen dat het onmogelijk is om zo te vliegen door een amateur, oftewel ik en anderen staan openen voor een ander verhaal. Maar vervolgens ga je lopen miepen dat mensen halsstarrig zijn. Terwijl je zelf het een na het andere uitsluit omdat het niet in jouw straatje past.
Zembla, dat is toch dat programma waar ze 1 filmpje laten zien aan een sloop expert die daarna als een God wordt beschouwd omdat die zegt wat jij wilt horen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij al aangetoond dat het mogelijk is dan? Oja... die Zembla reportage die jij als bewijs aandraagt.
Bij die verklaring is het niet duidelijk wanneer die is gemaakt en of de RAW data al beschikbaar was. Kun je dus nog niet veel over zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Zembla, dat is toch dat programma waar ze 1 filmpje laten zien aan een sloop expert die daarna als een God wordt beschouwd omdat die zegt wat jij wilt horen?
En Wombcat heeft de mening van een piloot gegeven waaruit blijkt dat het zeker mogelijk is om met weinig ervaring een dergelijke vlucht te maken.
Dat kan je toch ook zeggen over de "het is onmogelijk" statement?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij die verklaring is het niet duidelijk wanneer die is gemaakt en of de RAW data al beschikbaar was. Kun je dus nog niet veel over zeggen.
Sterker nog: volgens mij dateren veel van die "het is onmogelijk" statements van voordat die data beschikbaar was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook zeggen over de "het is onmogelijk" statement?
Dat denk ik ook ja. Die mening van die piloot dat het prima kan lijkt me juist een reactie op zo'n claim.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sterker nog: volgens mij dateren veel van die "het is onmogelijk" statements van voordat die data beschikbaar was.
Het bewijs zijn mensen van de TU Delft en van het NLR. Dat zijn geen vage mensen op 911truth.org sites, maar mensen die nergens belangen hebben en gewoon objectief er naar kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij al aangetoond dat het mogelijk is dan? Oja... die Zembla reportage die jij als bewijs aandraagt.
Nou ondertussen heb ik het NTSB rapport laten zien over vlucht 77. Daaruit blijkt duidelijk dat het vliegtuig gewoon een daling heeft gemaakt voordat die in in het Pentagon crashte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij die verklaring is het niet duidelijk wanneer die is gemaakt en of de RAW data al beschikbaar was. Kun je dus nog niet veel over zeggen.
die van een politicusquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. nu hebben we hier ineens allemaal ervaren piloten. Eerst waren het allemaal natuurkundigen. Toen brandexperts en nu zijn het dus piloten.
Welke pet hebben jullie morgen op?
Hieronder dus de 2 agenten die claimen het vliegtuig gezien te hebben daar waar de geanalyseerde RAW Data uitwijst dat het toestel heeft gevlogen. Dit spreekt de vluchtroute, gepresenteerd in het NTSB rapport, tegen.quote:Flight 77 Black Box Data Shows Major Flaws in the Official Story
After several weeks of tireless efforts by pilotsfor911truth.org there has been a startling and very important discovery involving Flight 77.
The painstaking task of processing official data has resulted in a full "decode" of what the NTSB (US National Transportation Safety Board) claim to be the complete raw data output from the Flight Data Recorder of Flight 77.
Pilotsfor911truth have managed to achieve something that only some airlines, the military and one of the very few specialists in crash investigation in the world could normally carry out.
The ‘raw data file’ given out under FOIA request is more or less worthless unless you have access to very specialist software costing upwards of $100,000 USD.
Normally, the chances of a member of the public being able to ever get this type of file decoded are about 10000/1. But these aren’t normal circumstances and obviously they weren’t counting on the `1` this time…..were they?
This data however has again produced more questions than answers, for example the data recording STOPS over a mile and a half from the Pentagon.
Raw data has confirmed the accuracy of the NTSB animation that was acquired by a truth group member under a FOIA request from the NTSB last August. This information is incredibly useful as it categorically shows that the plane was nowhere near the 5 light poles that were reportedly ripped from the ground by Flight 77 – a claim that appears in the Official 9/11 Commission Report.
Another astonishing discovery is that the data also confirms that the last figure of altitude given was 273 feet above ground level. (The pentagon is 71 feet tall). This is from radio altitude so it’s accurate to within just several feet.
The VOR (A data entry figure that is used to determine the distance from an object, in this case a transmitter at the Airport near the Pentagon) gives a last distance of 1.5 miles from F77 to the transmitter. Combine this information with the last figure of given altitude and also with speed of the plane (530 mph) and simply something just doesn’t add up.
At the speed the plane was moving this puts Flight 77 2 seconds away from the face of the Pentagon. At that point the height was such that the plane could NOT have nosedived fast enough to have hit the face of the building where that hole was seen: the gravity forces at the acceleration required would buckle and simply cause an airframe to break up.
Analysis is ongoing (the spreadsheet of data is about 4 million cells of data long) but it does confirm that the flight path does NOT match up to the damage leading up to the Pentagon.
Interestingly the path DOES match up to eyewitness testimony, some of whom saw two planes and cemetery workers have reported that they saw a jet fly over the Pentagon at the time of the blast.
NTSB’s Jim Ritter - who signed off the Flight 77 study – was contacted by pilotsfor911truth.org but he refuses to make any comment.
An FBI team named ‘PentBOM’ (who commandeered jurisdiction of the F77 issue from the NTSB) were also contacted. However, they too cannot make comment as the PentBOM team has since been disbanded. How convenient.
All the audio from these conversations was also recorded.
Another piece of truly hard evidence makes its way into the public domain and with gritty efforts like this we really can show that 911 Truth is in this for the long haul – until a new full and independent investigation is forced.
Watch Calum Douglas present his investigation into the flight data recorder from Flight 77 to an audience at the Indian YMCA in Fitzroy Square, London on 8th June 2007.
Dat rapport strookt totaal niet met de later vrijgegeven RAW Data. Het is alleen niet officieel onderzocht en dus zal het niet afdoende zijn voor jou. Je zult zelfs geen vraagtekens bij het NTSB rapport zetten. Sterker nog je zult niet eens de moeite nemen om die presentatie te bekijken, want was jij het niet die een uurtje te lang vond?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou ondertussen heb ik het NTSB rapport laten zien over vlucht 77. Daaruit blijkt duidelijk dat het vliegtuig gewoon een daling heeft gemaakt voordat die in in het Pentagon crashte.
In plaats van dat die volgens jou op 160 meter hoogte bleef vliegen...
Wat een gewauwel, eerst allerlei stoerdoenerij en calimero gedrag, nog geen nutiige informatie...quote:Flight 77 Black Box Data Shows Major Flaws in the Official Story
After several weeks of tireless efforts by pilotsfor911truth.org there has been a startling and very important discovery involving Flight 77.
The painstaking task of processing official data has resulted in a full "decode" of what the NTSB (US National Transportation Safety Board) claim to be the complete raw data output from the Flight Data Recorder of Flight 77.
Pilotsfor911truth have managed to achieve something that only some airlines, the military and one of the very few specialists in crash investigation in the world could normally carry out.
The ‘raw data file’ given out under FOIA request is more or less worthless unless you have access to very specialist software costing upwards of $100,000 USD.
Normally, the chances of a member of the public being able to ever get this type of file decoded are about 10000/1. But these aren’t normal circumstances and obviously they weren’t counting on the `1` this time…..were they?
This data however has again produced more questions than answers, for example the data recording STOPS over a mile and a half from the Pentagon.
Raw data has confirmed the accuracy of the NTSB animation that was acquired by a truth group member under a FOIA request from the NTSB last August. This information is incredibly useful as it categorically shows that the plane was nowhere near the 5 light poles that were reportedly ripped from the ground by Flight 77 – a claim that appears in the Official 9/11 Commission Report.
Het NTSB onderzoek geeft toch aan dat het vliegtuig naar de grond vloog en het stopt niet bij 273 feet.quote:Another astonishing discovery is that the data also confirms that the last figure of altitude given was 273 feet above ground level. (The pentagon is 71 feet tall). This is from radio altitude so it’s accurate to within just several feet.
Waarom zou dat nosediven niet kunnen?quote:The VOR (A data entry figure that is used to determine the distance from an object, in this case a transmitter at the Airport near the Pentagon) gives a last distance of 1.5 miles from F77 to the transmitter. Combine this information with the last figure of given altitude and also with speed of the plane (530 mph) and simply something just doesn’t add up.
At the speed the plane was moving this puts Flight 77 2 seconds away from the face of the Pentagon. At that point the height was such that the plane could NOT have nosedived fast enough to have hit the face of the building where that hole was seen: the gravity forces at the acceleration required would buckle and simply cause an airframe to break up.
Ik dacht dat het piloten waren en geen architecten of schade experts.quote:Analysis is ongoing (the spreadsheet of data is about 4 million cells of data long) but it does confirm that the flight path does NOT match up to the damage leading up to the Pentagon.
Waar stonden die mensen te kijken?quote:Interestingly the path DOES match up to eyewitness testimony, some of whom saw two planes and cemetery workers have reported that they saw a jet fly over the Pentagon at the time of the blast.
quote:I witnessed the jet hit the Pentagon on September 11. From my office on the 19th floor of the USA TODAY building in Arlington, Va., I have a view of Arlington Cemetery, Crystal City, the Pentagon, National Airport and the Potomac River.
En zo zijn er veel meer getuigen die het vliegtuig in het Pentagon hebben zien vliegen of de brokstukken hebben gezien. Zie de genoemde link.quote:ean Boger, Air Traffic Controller and Pentagon tower chief - "I just looked up and I saw the big nose and the wings of the aircraft coming right at us and I just watched it hit the building." "It exploded.
Kan ik me wel iets bij voorstellen dat je niet meer gaat antwoorden op zulke mensenquote:NTSB’s Jim Ritter - who signed off the Flight 77 study – was contacted by pilotsfor911truth.org but he refuses to make any comment.
An FBI team named ‘PentBOM’ (who commandeered jurisdiction of the F77 issue from the NTSB) were also contacted. However, they too cannot make comment as the PentBOM team has since been disbanded. How convenient.
All the audio from these conversations was also recorded.
En, wat was het bewijs?quote:Another piece of truly hard evidence makes its way into the public domain and with gritty efforts like this we really can show that 911 Truth is in this for the long haul – until a new full and independent investigation is forced.
Watch Calum Douglas present his investigation into the flight data recorder from Flight 77 to an audience at the Indian YMCA in Fitzroy Square, London on 8th June 2007.
De analyse van de RAW Data laat zien dat het vliegtuig, in tegenstelling tot het NTSB rapport, op 2 seconden van het Pentagon op zo'n hoogte zat, dat het gewoonweg onmogelijk was om via een duikvlucht op de door juiste hoogte te komen om het Pentagon te raken. Een dergelijk toestel is daar fysiek niet tegen bestand, laat staan dat het daarna optrekt en weer in een rechte baan, diverse lantaarnpalen omver ramt. Tel daarbij op dat het een vrij onervaren piloot was en je hebt bewijs dat er zaken qua het verhaal rond Flight 77 niet kloppen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sterker nog: volgens mij dateren veel van die "het is onmogelijk" statements van voordat die data beschikbaar was.
quote:Donald R. Bouchoux, 53, a retired Naval officer, a Great Falls resident, a Vietnam veteran and former commanding officer of a Navy fighter squadron, was driving west from Tysons Corner to the Pentagon for a 10am meeting. He wrote: At 9:40 a.m. I was driving down Washington Boulevard (Route 27) along the side of the Pentagon when the aircraft crossed about 200 yards [should be more than 150 yards from the impact] in front of me and impacted the side of the building. There was an enormous fireball, followed about two seconds later by debris raining down. The car moved about a foot to the right when the shock wave hit. I had what must have been an emergency oxygen bottle from the airplane go flying down across the front of my Explorer and then a second piece of jagged metal come down on the right side of the car.
quote:It was a passenger plane. I think an American Airways plane, Mr Campo said. "I was cutting the grass and it came in screaming over my head. I felt the impact. The whole ground shook and the whole area was full of fire. I could never imagine I would see anything like that here."
quote:Creed, Dan
He and two colleagues from Oracle software were stopped in a car near the Naval Annex, next to the Pentagon, when they saw the plane dive down and level off. "It was no more than 30 feet off the ground, and it was screaming. It was just screaming. It was nothing more than a guided missile at that point," Creed said. "I can still see the plane. I can still see it right now. It's just the most frightening thing in the world, going full speed, going full throttle, its wheels up," Creed recalls.
Allemaal leugenaars, in dienst van de overheid zeker?quote:Ron Turner, the Navy's deputy chief information officer, was standing solemnly at a funeral at Arlington National Cemetery when American Airlines Flight 77 crashed into the Pentagon Tuesday morning. He had only to turn to watch the disaster unfold. "There was a huge fireball," he said, "followed by the [usual] black cloud of a fuel burn." Turner, a helicopter pilot during the Vietnam War, said the explosion was just the same as explosions of jet fighters and helicopters during his tour of duty in 1971. "It reminded me of being back in Vietnam," he said, "watching Tan Son Nhut Air Base burn."
Niks bewijs, alleen maar aannames en vermoedens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De analyse van de RAW Data laat zien dat het vliegtuig, in tegenstelling tot het NTSB rapport, op 2 seconden van het Pentagon op zo'n hoogte zat, dat het gewoonweg onmogelijk was om via een duikvlucht op de door juiste hoogte te komen om het Pentagon te raken. Een dergelijk toestel is daar fysiek niet tegen bestand, laat staan dat het daarna optrekt en weer in een rechte baan, diverse lantaarnpalen omver ramt. Tel daarbij op dat het een vrij onervaren piloot was en je hebt bewijs dat er zaken qua het verhaal rond Flight 77 niet kloppen.
Mss. dat Jokkebrok de getuigennis van de getuigen die hij zelf aandraagt wel betrouwbaar vindt. Namelijk SGT Lagasse (ook SGT Brooks heeft in interviews aangegeven dat hij een vliegtuig in het Pentagon zag vliegen):quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:16 schreef VancouverFan het volgende:
Nog een paar getuigen http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/witnesses/bart.html
quote:Subject: 9-11
Date: Tue, 24 Jun 2003 13:11:40 -0400
From: "Lagasse, William" <...@...>
To: "'apfn@apfn.org'"
"Dear Sir rest assured it was a Boeing 757 that flew into the building that day, I was on duty as a pentagon police sgt. I was refueling my vehicle at the barraks k gas station that day adjacent to the aircrafts flight path. It was close enough that i could see the windows had the shades pulled down, it struck several light poles next to rt 27 and struck a trailer used to store construction equipment for the renovation of the pentagon that was to the right of the fueselage impact point. The fact that you are insinuating that this was staged and a fraud is unbelievable. You ask were the debris is...well it was in the building..I saw it everywhere. I swear to god you people piss me off to no end. I invite you and you come down and I will walk you through it step by step. I have more than a few hours in general aviation aircraft and can identify commercial airliners. Have you ever seen photos of other aircraft accident photos...there usually isnt huge amounts of debris left...how much did you see from the WTC?...are those fake aircraft flying into the building. I know that this will make no diffrence to you because to even have a websight like this you are obviously a diffrent sort of thinker."
"...The barracks k gas station is were the press set up after the attack, approx 500-600m west-south west of the pentagon.
The aircraft struck the poles in question, they were not blown down, the aircraft passed almost directly over the naval annex splitting the distance between the ANC and Columbia pike, and was approx 100-150ft agl when it passed over the annex and continued on a shallow-fast decent and literally hit the building were it met the ground.
There was no steep bank, but a shallow bank with a heavy uncoordinated left rudder turn causing a severe yaw into the building with the starboard side of the cockpit actually hitting at about the same time the wing was involved with the trailer,
Because of the Doppler effect no one could have heard the plane if they were on rt 27 until it was already in the building, identifying its position and trajectory from that angle would have been difficult if not impossible...it was not over Arlington National Cemetery but closer to Columbia pike itself, there is a small grove of trees that would have shielded anyone on 27 from seeing the aircraft until it was literally on top of them...
again not much time to make the assessment. I identified it as American Airlines almost as soon as I saw it and radioed that it had struck the building.
I was on the Starboard side of the aircraft.
There was very little wake turbulence that I can recall, which was surprising to me. The aircraft DID NOT have its landing gear or flaps extended. whoever said the landing gear comes out when its that low forgets the aircraft was exceeding the speed that would allow gear to be extended.
How and where the trailer was struck I cant speak of because rt 27 blocked my view slightly to the right because it is elevated. I did however see it in person BEFORE any EMS/Fire arrived and it was fully engulfed in flame 30-40 seconds after impact literally torn in half.
you can see in a few AP photos a tower workers 300zx on the left side of the impact point that was struck adjacent to the fire truck that was hit. 3 fireman were there at the tower as well as two persons in the tower that watched this entire process and are luck to be alive.
There was almost no debris to the right/south of the impact point but I found a compressor blade and carbon fiber pieces over 3/4 of a mile away to the north on 27 when we were collecting evidence. The biggest piece of debris I saw was one of the engines smashed...but intact in the building. I saw the building from the inside and outside..before during and after the collapse and rest assured that it was indeed an American airlines 757 that struck the Pentagon that morning.
no photos clearly show the size of the original breech...it was at least 10-12 feet high and 20-30 feet wide not than size persons who weren't there claim.
I don't know what else I can say to convince you. I hope your search for the truth will end with this e-mail as I have nothing to gain by lying or distorting facts.. I live with what I saw everyday of my life, It has taken a long time to deal with the images, screams and anger I felt that day, to be honest your website angered me to the point I wanted to just curse and rant and rave but I decided this would be much more helpful in quelling misconceptions"
http://www.apfn.net/messageboard/6-27-03/discussion.cgi.98.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |