quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, ik vind die met meer groen mooier.
Ik heb volgens mij een aangebroken bol liggen,ongeveer 3/4 bol en ik kan wel even kijken of ik morgen of maandag bij de Wibra in Utrecht nog meer kan vinden voor je (en dan zie ik meteen of ik idd dezelfde kleur heb liggen). Hoeveel bollen zou je eventueel willen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Bij de Wibra was kleur 17 helemaal op. Heeft een van jullie dit toevallig nog? Het is een beetje zeegroen, een wat zachtere kleur. Ik bedoel niet grasgroen.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, ik vind die met meer groen mooier.
Oh my god! Wat een fantastisch project! Heel mooi en wat een werk zal dat geweest zijnquote:
euhm, even terugkijken op ravelry (hij is nog lang niet af hoor, nog 2 banen, een rand en een shell-edging)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Oh my god! Wat een fantastisch project! Heel mooi en wat een werk zal dat geweest zijnHoe lang heb je erover gedaan?
![]()
![]()
oh ja, leuk! heb je die deken op 't bed ook gezien (p. 46-47).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
http://onlinecatalogue.ikea.com/2010/familylive_summer/BEN/ en dan vanaf pagina 40.
Je raadt nooit wat er zojuist door de postbode werd bezorgdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:39 schreef trui het volgende:
hoothoot, zo ging het destijds bij mijn 'happy hooker' ook, en gek genoeg lag 't boek binnen 2 dagen na die laatste melding al op m'n deurmat! dus wie weet valt 't wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |