van die zeeman babywol heb ik ook een paar kleuren, zojuist nog in het dekentje verwerkt, past er prima bij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben fan van de babywol van zeeman (dunnere wol, kleinere bolletjes) maar die is er niet altijd. (0,79 per 50 gram)
en van Prima ONline, linie 50 niet alle kleuren even zacht, maar ik vind t heel prettig (1 euro per 50 gram)
Ehm, ook cropje, en je hebt me vorige week al als vriendje toegevoegdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Lyssa het volgende:
@cropje hoe heet je op ravelry? Gave projecten! Goede ideeen bij voor in de winterWat voor wol was die pluiskip van gemaakt?
oepsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef cropje het volgende:
Ehm, ook cropje, en je hebt me vorige week al als vriendje toegevoegd
Die pluiswol was een aanbieding van de Aldi begin dit jaar... Was een pakketje van vier bolletjes end at zou dan precies genoeg zijn om een sjaal mee te maken. Maar een sjaal van die wol vond ik stom, het moesten knuffeltjes worden, lekker aaibaar
Dank je!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef kruimel_20 het volgende:
Wat een leuke dingen cropje!
Dat is precies de reden waarom mijn 'te roze' tas nu alle 'in progress' projecten bevat... Wat ging er mis dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:01 schreef kruimel_20 het volgende:
Mijn tas is af, maar ik heb het hengsel verkaait.... en ik heb geen zin meer om het los te halen.
Nu word het denk ik de tas voor mijn bollen enzo.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef B.ertha het volgende:
Heeft iemand een idee hoe breed een babydekentje moet zijn?
quote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
In het vierkant 70 x 70 en in rechthoekig 70 x 100.
Oeh, ik vind die met meer groen mooier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Welk patroontje is het leukst?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik heb even wat bij elkaar geplakt om te kijken of het kan met minder groen, want daar moet ik zuinig mee doen. Ik weet niet of dat ze dat ooit weer krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |