Ik lees (en schrijf) al een tijdje mee hier. Tijd om eens te laten zien wat ik zoal haak. Na jaren niet gehaakt te hebben begon het afgelopen winter met -lekker makkelijk- telefoonsokjes... (Kijk! De meest linkse is gebreid, maar haken was toch leuker!

):
![]()
Ik bleek iets te kunnen, dus op naar de mutsjes (ik moest uuuuren in de bus zitten richting wintersport):
![]()
![]()
![]()
Dat ging dus ook! Nou, een setje met een sjaal erbij eens proberen (en met bloemetjes op de muts

):
![]()
![]()
Een setje van een muts met polswarmers:
![]()
![]()
En nog een 'losse' sjaal:
![]()
![]()
Eenmaal thuis wilde ik wel weer eens wat anders proberen (en het werd te warm voor sjaals en mutsen

), op naar de knuffels!!!
![]()
Ik zag veel mensen hier op het forum de 'Lavender Bunny' haken, dat ging ik ook proberen:
![]()
![]()
Een tussendoortje met pasen (tis een eiwarmer):
![]()
Een tas om haaknaalden en wol waar ik mee bezig ben in op te ruimen was geen overbodige luxe, niet zo mooi gelukt, maar ik ga er toch niet mee over straat:
![]()
![]()
En toen vond ik mezelf volleerd genoeg om zelf een patroon te maken. Ik had heeel veel rondgekeken op internet voor een giraffenpatroon (graties, ik ben een arme student

), maar ik vond geen leuke naar m'n zin. Dus ik heb een foto die ik online vond goed bestudeerd en ben m'n eigen giraffe gaan haken

:
![]()
![]()
Toen moest m'n kamer opgefleurd (ik heb in totaal 3 van deze lampenkapjes staan, die ik met een afstandbediening alledrie tegelijk kan aanzetten
![]()
![]()
En dit is m'n laatste aanwinst, gisteravond afgemaakt (iemand op dit forum gaf de tip voor dit patroon):
![]()
![]()
Ik heb ze ook op Ravelry gezet, maar daar zit geloof ik niet iedereen die hier meeleest...