Goeie vraag, ik denk dat hij maximaal 1 penaltie kan pakken tijdens een penaltieserie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan Stekelenburg een beetje penalty's stoppen trouwens?
In het seizoen 2007/2008 kreeg Stekelenburg 4 penalties tegen en stopte daarvan 4..quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan Stekelenburg een beetje penalty's stoppen trouwens?
Een strafschop nemen zie ik als een vak apart. Het heeft wel raakvlakken met elkaar, maar ik vind niet dat per definitie aanvallers strafschoppen moeten nemen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo gek aangezien scoren hun vak is.
Per definitie misschien niet, maar zij hebben er nu eenmaal de meeste ervaring mee, en vaak hebben ze ook het beste schot (samen met enkele middenvelders als Sneijder).quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Een strafschop nemen zie ik als een vak apart. Het heeft wel raakvlakken met elkaar, maar ik vind niet dat per definitie aanvallers strafschoppen moeten nemen.
Het moet niet maar ze hebben wel een streepje voor. Een neus voor de goal zoals we het noemen. Verdedigers moeten er meestal vaker op trainen en dan is het een soort specialiteit geworden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Een strafschop nemen zie ik als een vak apart. Het heeft wel raakvlakken met elkaar, maar ik vind niet dat per definitie aanvallers strafschoppen moeten nemen.
één woordje : Jaapstamquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
ijkt me toch niet meer dan logischquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:47 schreef fathank het volgende:
Ik ben trouwens voor het trainen op penalties. Na iedere training 10 of 15 penalties nemen zodat je in ieder geval terug kunt vallen op je basis terwijl je onder grote druk staat. Dat je weet dat je 95% van de penalties op de training feilloos binnenschoot is toch een stukje zelfvertrouwen wat je meeneemt vanuit de middencirkel richting de stip.
Als ik het mij goed herinner trainde Advocaat niet specifiek op penalties. Die vond het toch maar een loterij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
ijkt me toch niet meer dan logisch
Zowel keepers als spelers moeten dit oefenen. Doe je dat niet ben je niet echt serieus met je vak bezig
Overuren kreeg hij niet betaald en het stond niet in zijn contract dat dat tot de standaard werkzaamheden behoorde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner trainde Advocaat niet specifiek op penalties. Die vond het toch maar een loterij.
Yup. Kijk maar naar Hans-Joerg Butt, keeper van Bayern. Scoorde in het CL-duel tegen Juventus de gelijkmaker uit een penalty.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Butt is een clownquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef xGrunt het volgende:
[..]
Yup. Kijk maar naar Hans-Joerg Butt, keeper van Bayern. Scoorde in het CL-duel tegen Juventus de gelijkmaker uit een penalty.
en dit:quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Butt is een clown
Heeft ook een keer een penalty gemist waardoor de tegenstander kon scoren. Was volgens mij in zijn Leverkussen tijd.
Onzin, advocaat had wat betreft penalties gewoon volledig gelijk... daar tidjens een toernooi op te trainen heeft écht geen enkele zin hoor, of dacht je dat die spelers dan nog eventjes moeten 'leren' hoe een strafschop erin te schieten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Overuren kreeg hij niet betaald en het stond niet in zijn contract dat dat tot de standaard werkzaamheden behoorde.
Advocaat
cijfers van http://www.penaltyshootouts.co.uk/research.htmlquote:* First kick 86.6%
* Second kick 81.7%
* Third kick 79.3%
* Fourth kick 72.5%
* Fifth kick 80%
* ‘Sudden death’ kicks 64.3%
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |