abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82223348
Veel versiering in de straat aangebracht? Pimp hier met je Oranje Straat, post foto's van je straat en ding mee naar helemaal niks. Nou ja, de titel: "FOK! Oranje Straat 2010"

TS begint niet, want we moeten de hele boel nog ophangen. Niet dat het zoveel gaat worden, het moet geen tokkiebuurt worden.

Enkele voorbeelden:

Het Googlen van foto's levert diskwalificatie op
pi_82223460
Straten versieren is voor SBS kampervolk dat niet eens weet wie er in het Nederlands elftal speelt.
Amen.
pi_82223799
Volwassen mensen die hun straat versieren
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:41:09 #4
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_82223852
Die 1e doen dat geloof ik elk jaar, of elke 2 jaar. Is hier in het dorp.

Tevens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To doom or not to doom
pi_82224238
Ik ga wel wat vlaggetjes ophangen Maar dat moet nog gebeuren dus.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_82252412
Dit is wel heel extreem.. en of ik het nou mooi/leuk moet vinden? Hmm neeh
pi_82252526
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef AMDFreak het volgende:
Haha, leuk is het allemaal niet. Maar ja, de gekste moet zich melden natuurlijk he en dan krijg je dit soort belachelijke dingen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  woensdag 2 juni 2010 @ 20:44:41 #8
283085 TWP
kassalade
pi_82253184
Wij hebben ook vlaggetjes hangen! Maar zo er als in de OP gelukkig niet.
:)
pi_82254021
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef AMDFreak het volgende:
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar de samenhorigheid in de buurt vind ik dan wel weer mooi
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82254319
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef TWP het volgende:
Wij hebben ook vlaggetjes hangen! Maar zo er als in de OP gelukkig niet.
Ja, daar is ook niets mis mee, alleen wel bij het TE extreme. Natuurlijk kunnen vlaggetjes wel. Maar jij snapt dan ook wel wat het spelletje voetbal inhoudt. Veel mensen denken alleen maar: yes, we kunnen gek doen, dus laten we maar meedoen, want dan is het supa.
Alleen snappen ze zelfs niet om wat het nu precies gaat.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82254345
walgelijk dat carnavaleske overdreven gedoe zeg....van die figuren die geen idee hebben bij welke club mark van bommel speelt of wie edson braafheid is, maar dan wel van je tuin een oranje hoerenhok maken en voorop lopen in de polonaise

3 wktjes terug begon die onzin, en toen was het nog leuk, want ontstond het spontaan als nederland ergens in de kwartfinale of halve finale was terecht gekomen....nu moet de eerste bal nog rollen en zie je overal die commerciele kuttroep hangen
en dan nog met een beschuldigend vingertje naar die fransen wijzen met het verwijt dat ze zo irritant chauvinistisch zijn

oranje-holland-heineken-bavaria-polonaise-publiek

woensdag 2 juni 2010 @ 21:28:51 #12
283085 TWP
kassalade
pi_82255671
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, daar is ook niets mis mee, alleen wel bij het TE extreme. Natuurlijk kunnen vlaggetjes wel. Maar jij snapt dan ook wel wat het spelletje voetbal inhoudt. Veel mensen denken alleen maar: yes, we kunnen gek doen, dus laten we maar meedoen, want dan is het supa.
Alleen snappen ze zelfs niet om wat het nu precies gaat.
Hehe inderdaad. Ik vind het wel leuk om te zien hoe mensen zich toch elke keer weer uitsloven om het er leuk uit te laten zien (inclusief ikzelf ) Alleen het eraf halen van die dingen is wel vervelend, toch tot te conclusie komen dat ze het NL het weer niet heeft gered.
:)
pi_82257041
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef HaagsPietje het volgende:
walgelijk dat carnavaleske overdreven gedoe zeg....van die figuren die geen idee hebben bij welke club mark van bommel speelt of wie edson braafheid is, maar dan wel van je tuin een oranje hoerenhok maken en voorop lopen in de polonaise

3 wktjes terug begon die onzin, en toen was het nog leuk, want ontstond het spontaan als nederland ergens in de kwartfinale of halve finale was terecht gekomen....nu moet de eerste bal nog rollen en zie je overal die commerciele kuttroep hangen
en dan nog met een beschuldigend vingertje naar die fransen wijzen met het verwijt dat ze zo irritant chauvinistisch zijn

Haha wat vlaggetjes ophangen van 1 euro per 10 meter en wat oranje ballonnen ophangen. Echt commercieel noem ik dat niet. Al die wuppies, beesies en andere dingen natuurlijk wel. Maar dat is logisch en soms zijn het nog leuke dingen ook.

Foto's uit de OP zijn natuurlijk zwaar overdreven. Een paar vlaggenlijnen en wat ballonnen op wedstrijd dagen is wel voldoende.
pi_82257145
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef HaagsPietje het volgende:

De gekte heerst, je weet toch.

Je weet ook dat ik het belachelijk vindt, zeker bij mensen die geen enkel benul hebben wat voetbal inhoudt en net aan weten dat een bal rond is.
pi_82257389
Wat boeit het nou dat niet iedereen alles weet. Het gaat om het Nederlands elftal, dat roept speciale gevoelens op. Saamhorigheid, verbroedering en weet ik veel wat allemaal. Dat is toch geweldig.
pi_82257520

Dit gaat er ook over.

Die auto dan toch.
pi_82257963
Mijn straat begint ook orange te worden .
pi_82258894
Hier doen ze t ook altijd. Kan me dr niet aan storen, maar mooi is anders.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:29:36 #19
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82259285
Ik maak alles Oranje tot mijn string an toe......

pi_82275006
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Skiet het volgende:
Wat boeit het nou dat niet iedereen alles weet. Het gaat om het Nederlands elftal, dat roept speciale gevoelens op. Saamhorigheid, verbroedering en weet ik veel wat allemaal. Dat is toch geweldig.
Dit dus. Ik vind het juist leuk als iedereen meedoet. Waarom zouden die mensen niet gezellig mogen doen als ze geen klote van voetbal weten?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:38:20 #21
102912 crv
Screwed up
pi_82275798
Was al een topic over Het ORANJEGEKTE topic

Misschien een idee om ze samen te voegen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_82295345
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

De gekte heerst, je weet toch.

Je weet ook dat ik het belachelijk vindt, zeker bij mensen die geen enkel benul hebben wat voetbal inhoudt en net aan weten dat een bal rond is.
precies!
van die collega's weet je wel, die dan opeens heel populair een gesprekje over voetbal willen beginnen op de werkvloer omdat ze ook eens voor het eerst in 3 jaar een voetbalwedstrijd op televisie gezien hebben

dan ben ik altijd ff koffie halen.......

als ik een baan zou hebben uiteraard
pi_82295559
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

precies!
van die collega's weet je wel, die dan opeens heel populair een gesprekje over voetbal willen beginnen op de werkvloer omdat ze ook eens voor het eerst in 3 jaar een voetbalwedstrijd op televisie gezien hebben

dan ben ik altijd ff koffie halen.......

als ik een baan zou hebben uiteraard
Ja, precies zoals je zegt. Het is gewoonweg genant eigenlijk. Zeker met het feit dat we weten dat het hier om het allerhoogste gaat, het WK namelijk.

En de komende twee jaar interesseren ze zich helemaal niet meer voor voetbal ( als ze dat uberhaupt al hebben gedaan ) en vlak voor het EK 2012 gaan ze weer denken dat ze er verstand van hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')