SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To doom or not to doom
Haha, leuk is het allemaal niet. Maar ja, de gekste moet zich melden natuurlijk he en dan krijg je dit soort belachelijke dingen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef AMDFreak het volgende:
Dit is wel heel extreem.. en of ik het nou mooi/leuk moet vinden? Hmm neeh
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar de samenhorigheid in de buurt vind ik dan wel weer mooiquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef AMDFreak het volgende:
Dit is wel heel extreem.. en of ik het nou mooi/leuk moet vinden? Hmm neeh
Ja, daar is ook niets mis mee, alleen wel bij het TE extreme. Natuurlijk kunnen vlaggetjes wel. Maar jij snapt dan ook wel wat het spelletje voetbal inhoudt. Veel mensen denken alleen maar: yes, we kunnen gek doen, dus laten we maar meedoen, want dan is het supa.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:44 schreef TWP het volgende:
Wij hebben ook vlaggetjes hangen!Maar zo er als in de OP gelukkig niet.
Hehe inderdaad. Ik vind het wel leuk om te zien hoe mensen zich toch elke keer weer uitsloven om het er leuk uit te laten zien (inclusief ikzelfquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ja, daar is ook niets mis mee, alleen wel bij het TE extreme. Natuurlijk kunnen vlaggetjes wel. Maar jij snapt dan ook wel wat het spelletje voetbal inhoudt. Veel mensen denken alleen maar: yes, we kunnen gek doen, dus laten we maar meedoen, want dan is het supa.![]()
Alleen snappen ze zelfs niet om wat het nu precies gaat.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef HaagsPietje het volgende:
walgelijk dat carnavaleske overdreven gedoe zeg....van die figuren die geen idee hebben bij welke club mark van bommel speelt of wie edson braafheid is, maar dan wel van je tuin een oranje hoerenhok maken en voorop lopen in de polonaise![]()
3 wktjes terug begon die onzin, en toen was het nog leuk, want ontstond het spontaan als nederland ergens in de kwartfinale of halve finale was terecht gekomen....nu moet de eerste bal nog rollen en zie je overal die commerciele kuttroep hangen![]()
en dan nog met een beschuldigend vingertje naar die fransen wijzen met het verwijt dat ze zo irritant chauvinistisch zijn![]()
oranje-holland-heineken-bavaria-polonaise-publiek![]()
![]()
De gekte heerst, je weet toch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:07 schreef HaagsPietje het volgende:
walgelijk dat carnavaleske overdreven gedoe zeg....van die figuren die geen idee hebben bij welke club mark van bommel speelt of wie edson braafheid is, maar dan wel van je tuin een oranje hoerenhok maken en voorop lopen in de polonaise![]()
3 wktjes terug begon die onzin, en toen was het nog leuk, want ontstond het spontaan als nederland ergens in de kwartfinale of halve finale was terecht gekomen....nu moet de eerste bal nog rollen en zie je overal die commerciele kuttroep hangen![]()
en dan nog met een beschuldigend vingertje naar die fransen wijzen met het verwijt dat ze zo irritant chauvinistisch zijn![]()
oranje-holland-heineken-bavaria-polonaise-publiek![]()
![]()
Dit dus. Ik vind het juist leuk als iedereen meedoet. Waarom zouden die mensen niet gezellig mogen doen als ze geen klote van voetbal weten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Skiet het volgende:
Wat boeit het nou dat niet iedereen alles weet. Het gaat om het Nederlands elftal, dat roept speciale gevoelens op. Saamhorigheid, verbroedering en weet ik veel wat allemaal. Dat is toch geweldig.
precies!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De gekte heerst, je weet toch.![]()
![]()
Je weet ook dat ik het belachelijk vindt, zeker bij mensen die geen enkel benul hebben wat voetbal inhoudt en net aan weten dat een bal rond is.![]()
Ja, precies zoals je zegt. Het is gewoonweg genant eigenlijk. Zeker met het feit dat we weten dat het hier om het allerhoogste gaat, het WK namelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
precies!
van die collega's weet je wel, die dan opeens heel populair een gesprekje over voetbal willen beginnen op de werkvloer omdat ze ook eens voor het eerst in 3 jaar een voetbalwedstrijd op televisie gezien hebben![]()
dan ben ik altijd ff koffie halen.......
als ik een baan zou hebben uiteraard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |