Wordt het nog gekker als met het EK in Zwitserland?quote:Wikipedia - Oranjegekte of Oranjekoorts is een verschijnsel dat zich voordoet onder grote delen van het Nederlandse volk, voornamelijk bij belangrijke internationale voetbalwedstrijden waarbij Nederland vertegenwoordigd is en bij Koninginnedag.
Het verschijnsel manifesteert zich onder andere in het dragen van oranje kleding, zoals oranje T-shirts, petjes, sjaals, het oranje verven van het hoofdhaar, en het versieren van muren, kamers, huizen en zelfs straten met oranje versierselen zoals slingers.
Verhuizen!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Neroje het volgende:
Hier in de wijk hangen er al oranje vlaggetjes
Ziet jou er lul er zo uit?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef porsche1 het volgende:
Waarom is er een lul op dat huis getekent?
Een beetje wel.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Neroje het volgende:
Hier in de wijk hangen er al oranje vlaggetjes![]()
Het is een troll.quote:
Heet dat geen uitlokking ?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een provocerende aso-wijk zeg!!
Beetje demonstratief de fahrrad zo voor de deur neerzetten...
Dan woon je zeker in zo'n Tokkie-wijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Neroje het volgende:
Hier in de wijk hangen er al oranje vlaggetjes
En dit komt me ook bekend voorquote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik had het huis versierd vorige keer, maar toen mijn ouders thuis kwamen moest alles weer weg
met EK en WK wel inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou willen dat ik in een tokkie wijk woonde
Heb je geen auto? Je kunt met de fiets beginnen.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou willen dat ik in een tokkie wijk woonde
quote:heb al wel een turkse buurman die zijn huis het meest oranje heeft versierd van top tot teen letterlijk
quote:Je bent geen Hollander, je bent Moslim.
Koop anders een vlag met "laa ilaaha illaa Allaah" en hang die uit het raam. Dat past meer bij je innerlijk en uiterlijk zou ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |