Waar is dit? Hoorde gister (inmiddels al eergisterquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:14 schreef twiFight het volgende:
Overzichtje van waar ik fout uit kwam.
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:53 schreef twiFight het volgende:
Heerenveen, als je van de snelweg af komt. Vlak naast de snelweg zit een macdonals (dat gebouw dat vlak 'boven' het water staat) en is ook een andere afslag richting het voetbalstadion.
Overigens zit er aan de andere kant van de snelweg (valt op de foto rechts naast de foto) nog een vrij chaotisch kruispunt met een oprit en een afrit van dezelfde snelweg (maar dan de andere kant op) en een richting naar een industrieterrein.
Dit vind ik zeker ook nog lastig, maar ik wil zo veel mogelijk van dit soort situaties tijdens mijn rijlessen hebben. Als de opdracht is "Ga bij de stoplichten rechts af, en daarna direct links af", dan weet je al dat je links voor moet sorteren bij de eerste stoplicht. Natuurlijk lukt dat niet altijd en dan moet je gewoon zeggen van, we moeten maar een blokje omrijden om er te komen. Het is beter dan gevaarlijk je auto naar links duwen.quote:
Dit is weer zo iets waar ik het huis niet zonder uit gaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:07 schreef Purdey het volgende:
@House: Wat lekkurrr!! Koetster 'm! Leg 'm onder je kussen als je slaapt![]()
Dinsdagavond meteen, maar vrienden van me zeiden ga op goed geluk er vrijdagochtend heen want dan ligt 'ie er waarschijnlijk al, en guess whatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Balenciaga. het volgende:
Wanneer heb jij hem aangevraagd dan? Bij mij zeiden ze namelijk dat hij dinsdag pas klaar zou liggen![]()
Ik raad je een fiets aan want ik ben heeeeeel onregelmatig in Zwolle, haha. Gaat ook een bus heen toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:47 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Geef je me de komende week een lift naar het Deltion?Ik moet dinsdag mijn fiets bij vriendlief stallen, als ik hem een maand onbeheerd op het station laat is ie foetsie
Hahaha, he verdoriequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Balen JacobrasPrecies wat ik bij m'n derde keer had, zeker van mezelf dat ik het gehaald had en toch werd dat 'm niet
[..]
Dit is weer zo iets waar ik het huis niet zonder uit ga![]()
[..]
Dinsdagavond meteen, maar vrienden van me zeiden ga op goed geluk er vrijdagochtend heen want dan ligt 'ie er waarschijnlijk al, en guess whatGa er maar maandagochtend heen!
[..]
Ik raad je een fiets aan want ik ben heeeeeel onregelmatig in Zwolle, haha. Gaat ook een bus heen toch?
Gister m'n eerste onbegeleide ritje gehad naar onbekend gebied (Apeldoorn) met dronken malloten achterin, die tevens mij navigatiesysteem waren want ik ben nog nooit van m'n leven daar geweest! Al met al ging het helemaal goed op 1 ongelukkig gevalletje van keren naen de terugweg zat de hele tijd een idioot te pushen achter mij maar ik schonk er niet te veel aandacht aan.
Leuk joh, dat rijden
Dat had ik in het begin toen ik mijn rijbewijs net had ook, huh wat ga ik toch sloom?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En ik mag eens kappen met het vergeten van de handrem eraf te halen
je weet toch..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin toen ik mijn rijbewijs net had ook, huh wat ga ik toch sloom?oh.. de handrem
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En ik mag eens kappen met het vergeten van de handrem eraf te halen
Net hier ook bijna een ongeluk achter mij ontstaan (in het overdrukke Raalte). Bus voor mij had pech en blokkeerde de weg; ik had de tijd dus ik bleef er geduldig achter staan en al snel kwam iemand achter mij staan. Ik zette maar voor de duidelijkheid de alarmlichten aan en het vrouwtje achter me ging meteen in *achteruit, onwetende dat een auto haar van achter best wel snel naderde. Ze stopten beiden net op tijd!
* Dit deed ze wel uit eigen wil, want ik had mijn auto niet in de achteruit gezet dat ze ervan zou schrikken oid en snel weg wou komen![]()
Nope, goedkoper vind je het hier (gehucht tussen amsterdam en utrecht) niet. Alblas is hier bijv. een grote rijschool.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef ScarFace- het volgende:
Zo dan dat is wel enorm duur zeg, rij je in een BMW rond ofzo haha.
Gaaf geanimeerd, maar de stoplichten hebben in Nederland toch een iets andere volgorde van lichtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef jacobras het volgende:
Google maps i.c.m. Photoshop = cool.
<snip>
Dat stoplicht op de achtergrond heeft trouwens een erg kort oranje licht, gaan echt maar 2 à 3 auto's per keer langs. Heb die dus ook maar even geanimeerd.
En dan is er nog zo'n gek lampje op je dashboard dat maar niet uitgaat. En als je het lang genoeg door blijft rijden ... dan gaat het STINKEN! niet normaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je weet toch..
linker voet.. rechterhand sleutel.. versnelling.. handrem..en dan weer linkervoet en rechtervoet
Haha, scherp opgemerkt! Stom van me, had het niet eens doorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef Lodewijkvdb het volgende:
[..]
Gaaf geanimeerd, maar de stoplichten hebben in Nederland toch een iets andere volgorde van lichten
Inderdaad, het zou ook wel gekund hebben. Maar het lijkt me lastig om duidelijk te maken dat je dat van plan bent aan de tegemoetkomende bestuurder.[/quote]quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef Lodewijkvdb het volgende:
De situatie die je schetst is wel tricky en moeilijk te beoordelen zo. Is heel afhankelijk van hoe ver die andere auto nog weg was, of ie je gezien had (oogcontact) en of ie je in de gelegenheid zou stellen om voor hem langs te gaan. In principe heb je ruimte genoeg om je nog keurig op te stellen voor het fietspad, zonder anderen te hinderen.
Bedankt, hoop dat ik bij mijn herexamen de zenuwen wat beter onder controle kan houden, dan zal ik die examinator eens wat laten zienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef Lodewijkvdb het volgende:
Balen dat je gezakt bent!
Maar je bent goed bezig om te evalueren en ervan te leren. Gaat wel goed komen!
Beter zoeken dan misschien. Ik zit ook tussen Amsterdam en Utrecht(het Gooi om precies te zijn)en betaalde 40 euro per uur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope, goedkoper vind je het hier (gehucht tussen amsterdam en utrecht) niet. Alblas is hier bijv. een grote rijschool.
http://www.alblas.net/index.php?id=prijslijstB&sid=b
Nou er zijn hier gewoon maar twee of drie rijscholen die je thuis komen ophalen vanuit *gehucht*. Ik kan natuurlijk wel in Amsterdam of Utrecht gaan lessen maar dat kost dan ook weer geld (en tijd) om daar heen te gaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef Jac0bus het volgende:
Beter zoeken dan misschien. Ik zit ook tussen Amsterdam en Utrecht(het Gooi om precies te zijn)en betaalde 40 euro per uur.
hahaha waar moet ik voor oppassen? het zou helemaal apart zijn als ik je ook al ken hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Misschien rij ik je vanaf maandag wel aanDat wordt nog wat als ik de weg op mag ..
Doe je misschien vwo of havo?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
hahaha waar moet ik voor oppassen? het zou helemaal apart zijn als ik je ook al ken he
Hm nee, ben alweer wat jaren van Carmel afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Doe je misschien vwo of havo?Zo niet, dan ken ik je wrsch niet.
Die zie ik nog wel eens gaan hier in het dorpquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope, goedkoper vind je het hier (gehucht tussen amsterdam en utrecht) niet. Alblas is hier bijv. een grote rijschool.
http://www.alblas.net/index.php?id=prijslijstB&sid=b
als je een lampje hebt jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef Lodewijkvdb het volgende:
[..]
En dan is er nog zo'n gek lampje op je dashboard dat maar niet uitgaat. En als je het lang genoeg door blijft rijden ... dan gaat het STINKEN! niet normaal.
Nou het missen van de instructeur werd afgelopen vrijdag goedgemaakt met twee aangeschotelingen naast en achter me. "Opschakelen!" "Slinger eens niet zo!" "Je kunt hem best inhalen"quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een lampje,een piepje en een boze instructeur die mij vertellen dat de handrem er nog op zit![]()
Grappig eigenlijk,dat voor alles een lampje en piepje is,en dat je buiten dat,ook je instructeur nog over je heen krijgt.Als ik dadelijk mn pasje heb,heb ik alleen nog maar een lichtje(Stiekem ga ik het piepje en instructeur best missen
)
@House: Geweldig nieuws trouwens,instructeur lief gaat zijn Golf wegdoen!! Toch jammer dat hij alleen voor een Diesel Golf uit 2004,met 3,5 ton op de teller en een compleet vuilstortplaats achterin nog ¤12.000 wil hebben
Nazivragen, heel erg voor oppassen idd!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Roces18 het volgende:
Morgen maar weer 's theorie - examen![]()
Weet al wat ik fout heb gedaan:
Neemt met stress je reactietijd toe of af?
Ik dacht reactie neemt af.
Maar ik moet het zien als: De tijd om te reageren
Dus die neemt toe
3,5 ton?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een lampje,een piepje en een boze instructeur die mij vertellen dat de handrem er nog op zit![]()
Grappig eigenlijk,dat voor alles een lampje en piepje is,en dat je buiten dat,ook je instructeur nog over je heen krijgt.Als ik dadelijk mn pasje heb,heb ik alleen nog maar een lichtje(Stiekem ga ik het piepje en instructeur best missen
)
@House: Geweldig nieuws trouwens,instructeur lief gaat zijn Golf wegdoen!! Toch jammer dat hij alleen voor een Diesel Golf uit 2004,met 3,5 ton op de teller en een compleet vuilstortplaats achterin nog ¤12.000 wil hebben
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de Boppertquote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou het missen van de instructeur werd afgelopen vrijdag goedgemaakt met twee aangeschotelingen naast en achter me. "Opschakelen!" "Slinger eens niet zo!" "Je kunt hem best inhalen"
Gekkenwerk trouwens, die prijs! Die wagen is mishandelt door half Rotterdam onderhand en dan nog 12.000 vragen?
Ik wil hem ook niet hebben hoor,alhoewel..Wel hébben,maar kopen? Dáááág! En zéker niet voor 12000,-quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
3,5 ton?Niet doen, de echte kosten komen bij zo'n auto na die 12000 pas, in het onderhoud.
Jij had je vader toch die kosteloos een auto aan je wou "lenen"?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de BoppertLijkt me bloedirritant,als nadat je je rijbewijs hebt,alsnog iemand gaat vertellen hoe je het beste kunt rijden/schakelen/inhalen
![]()
(Trouwens,jij woont in Zutphen toch? en je ging naar Apeldoorn? Niet zo heel ver rijden toch? Ben daar vaak op vakantie geweest vroeger.Bij Landal in Beekbergen.)
Krankzinnig veel geld inddNatuurlijk is die wagen gruwelijk mishandelt,niet alleen door leerlingen,ook door hem zelf.Motor slaat 20 keer per dag af,er wordt geschakeld zonder koppeling..enz enz.
[..]
Ik wil hem ook niet hebben hoor,alhoewel..Wel hébben,maar kopen? Dáááág! En zéker niet voor 12000,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |